6 fejezet
ongoing
A vámpír és a boszorkány cím már önmagában is egy spoiler, az író mégsem árul el többet miről is fog valójában szólni a történet. Középpontjában Alice áll, akinek még nem tudjuk a valódi kilétét, sem az igazi nevét. A történet a főszereplőnkkel indít, aki amnéziában szenved és hat fejezet alatt szép lassan bontakoznak ki az előzmények.
Borító, fülszöveg
A borító képe kiváló választás, misztikus és rejtélyes, mint a történet, de sajnos a felirat igen nehezen olvasható és a szöveg elrendezése, betűtípusa olvashatatlanná teszi a címet.
A fülszöveg is épp annyit árul el, amit induláskor tudnunk kell olvasás előtt, viszont ennél nem többet. Izgalmasnak találnám, ha sejtető utalásokat, kérdéseket tenne fel a történet végkifejlete irányába.
Helyesírás, fogalmazás
Hasonló javaslattal élnék, mint oly sok másik novemberi író esetében, érdemes újra és újra elolvasni a szöveget, hogy kijavításra kerüljenek a helyesírási hibák, elütések, mondatközi írásjelek, még a kis és nagybetűk használatára is figyelni kell. Igényességet kölcsönöz az írásnak, ha figyelünk a hibákra és a magyar nyelvtan betartására.Fontos, hogy egyes fogalmakat az író nem megfelelően használ, ezeket érdemes lenne átgondolni és a jelentésüknek megfelelően használni. Ilyen például: hímsovinizmus, nekrofília. Iőnkét képzavarba is ütköztem, mint az "átlátszó kék szem", "levegő belém fagyott". Ezek természetesen megmosolyogtattak, de kizökkenthetik az olvasót az élményből. Viszont komoly előny, hogy igyekszik a legválasztékosabban fogalmazni.
Történet
Az amnéziás főszereplő nagyon hálás kezdés minden írónak, hisz innen még bármit kihozhatunk a történetből, egy igazi adu ász és sajnos ebből kifolyólag kicsit tipikus is. Mégis az író itt olyan ügyesen vezeti előre a történetet, libbenti meg a rejtélyes emlékek fátylát, ami fenntartja a kíváncsiságot. Ügyesen használja fel az olvasó tudatlanságát, amit a lány emlékeinek hiánya okoz.
Alice és Oliver rejtélyes kapcsolata a lány emlékei elöttre nyúlnak vissza, de egyelőre még nem derültek ki a részletek. Kettejük kapcsolata szép fokozatosan mélyül, személyiségük kellemesen egyediek és összetettek, amit ritkán tapasztalhatunk az amatőr íróknál.
Az előadás mód engem sokkal jobban lenyűgözött, mint a történet - ami szerintem egészen új ötletekkel van tele. Valahogy az írónak van egy sajátos rejtélyes, misztikus mégis melankolikus stílusa, ami fenntartotta a figyelmemet. Komolyan élvezet volt olvasni.
Összességében, ha az író több időt és energiát fordítana a helyesírásra, a fogalmak helyes megválasztására és a nyelvtan betartásra, olyan kimagasló írás lehet, ami komoly olvasótábort szerezhet magának.
Azoknak az olvasóknak ajánlom, aki oda vannak a borzongásért, a természetfeletti lényekért, kedvelik a rejtélyeket, és az erotikát.
Nagyon várom a folytatást!A 2018-as novemberi versenyen elért pontszámai
Borító: 8 pont
Fülszöveg: 8 pont
Helyesírás: 8 pontFogalmazás: 7 pont
Történet: 8 pont
Előadás mód: 9 pont
Összpontszám: 48 pontA kritikát írta és pontozta: Mila
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...