Kapıyı açıp öylece karşımda hiç görmediğim kıza baktım.
Alımlı bir fiziği, koyu kahve gözleri ve ona eşlik eden karamel saçları ile oldukça çekici görünüyordu.
Ben onu öyle incelerken oda aynı şekilde bana bakıyordu.
"Buyrun kime bakmıştınız?"diye sordum
"Zübeyde"diyip tebessüm ettiğin de bir süre şaşırdım. Bu kızı ilk defa gördüğüme emindim ama o beni tanıyordu.
"Evet ama ben sizi tanıyamadım"dediğim de tekrar tebessüm etti
"Tanımaman normal çünkü seninle ilk kez karşılaşıyoruz"dediğin de bu beni daha fazla şaşırtmıştı. İlk defa karşılaşıyoruz ama o beni tanıyordu. Ben ona öyle bakarken o bana elini uzattı.
"Ben Gülüş... yani diğer adımla Mine.... Erkan'ın kardeşiyim"dediğin de bu kez daha fazla şaşırmıştım. Nasıl yani? Erkan'ın bir kız kardeş mi var? Peki ben neden bunu bilmiyorum?
Hiç kimse bana bundan bahsetmemişti.
Ne Erkan'nın Annesi, nede babası.
Gerçi pek onlarla öyle oturup sohbet edecek kadar samimiyetim olmamıştı ve onların söylememesi normaldi de, Erkan' da bana hiç bahsetmemişti?
Benim ki de soru işte adam doğru düzgün onca zaman yüzüme bakmazken gelip kardeşini mi anlatacaktı. Saçma.
Şaşkın bir şekilde karşımda ki kadına bakarken o halen tutmam için elini uzatıyordu. Daha fazla onu bekletmemek için elimi uzatıp, elini sıktık dan sonra konuştum.
"Kusura bakma şuan çok şaşkınım. Ben Erkan'ın bir kız kardeşi olduğunu bilmiyordum. Yani senden kimse bahsetmedi ben ondan bilmiyorum. Her halde yurt dışında yaşıyorsun, yoksa görürdüm seni değil mi?"diye kendimden değil bir şekilde ne sorduğumu bile bilmeden bir şeyler sordum.
Benim sorularımla tebessüm edip öne gelen uzun ama biraz dalgalı saçlarını arkaya itti.
"Şaşkınlığının farkındayım ama bence kapı önünde konuşmayalım bunları. Eğer izin verirsen içeriye geçip anlatmak isterim"dediğin de hemen arkaya doğru bir adım atıp kapıyı iyice açtım.
Şaşkınlıktan kızı kapının önünde tutmuştum. Adının Gülüş Mine olduğunu öğrendiğim kız içeriye doğru bir adım attığın da hemen dolaptan ev terliğini çıkartıp koyduğumda oda topuklarını çıkartıp terlikleri giydi.
Kapıyı kapattıktan sonra birlikte salona geçtik.
"Sen geç otur şöyle"diyip karşıda ki koltuğu gösterdiğim de oda geçip oturmuştu ve bende karşısına geçip oturdum.
O evi incelerken bende onu inceliyordum. Üzerinde ki kıyafetlerden anlaşılan oldukça zengin ve bakımlı biriydi. Yüzünde çok makyaj yoktu. Hafif bir makyaj yapmasına rağmen doğal bir görünümü vardı. Yaş olarakta benden küçük duruyordu en fazla 21 gibi.
"Evin çok güzelmiş"dediğin de tebessüm ettim
"Benim değil arkadaşımın"dediğim de oda kısık sesle"biliyorum"demişti
"Nasıl yani? Nerde biliyorsun?"dediğim de bir anda afalladı. Sanki yanlış bir şey söylemiş gibi göz bebekleri büyümüştü bir anda.
"Yani tahmin ediyorum demek istemiştim. Sonuçta Erkan'dan ayrıldıktan sonra büyük ihtimal arkadaşında kaldığını tahmin ediyordum"dediğin de pek inanmamıştım ama zorlamamak için konuyu uzatmadım.
"Anlaşılan beni baya bir tanıyorsun Mine ama ben ilk defa Erkan'ın kız kardeşi olduğunu duydum ve sende anladığıma göre benimle konuşmaya gelmişsin. İstersen konuşmaya başlamadan önce ben birer kahve getireyim"dediğim de az önce her şeye tebessüm eden kız gitmişti ve bana boş ve donuk bakan bir kız gelmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionZorla yapılan bir evlilik ve içinde her şeye rağmen mutluluk arayan Zübeyde'nin aşkı ve acı geçmişi ile verdiği çabayı okumaya hazırsanız bekleriz...