21.bölüm(Gidiş)

9.4K 776 241
                                    

Şaşkın bir şekilde öylece bakarken, Sedef çoktan şahitlik için yerini almıştı.

Benim bakışlarım ise bir an Erkan'a kaydı sanki oda onu beklemiyormuş gibi şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Daha fazla onunla göz bağı kurmak istemediğim için bakışlarımı ondan çekip önüme çevirdim.

Neden gelmişti bu kız? Ne diyecekti? Belkide benimle Erkan'ın evliyken nasıl günlerini geçirdiklerini, benim her gece aldatıldığımı zevkle anlatacaktı!

"Bu evlilik için şahitlik edeceğiniz söylemişsin? Peki doğruları ve gerçekleri söyleyeceğine yemin ediyormusun?"diye hakim bey konuşmuştu.

"Evet ediyorum"diye cevap vermişti Erkan'ın sevdiği kadın.

"Buyur anlat o zaman. Kimsin, bu aile için ne gibi şahitlik edeceksin?"dediğin de hakim bey

"Sedef sus"diye bir anda Erkan bağırınca eğik olan başım hemen kaldırıp ona baktım. Gözlerin de büyük bir korku vardı. Bu kızın anlatacakların dan korkuyordu.

Sedef onu hiç duymamış gibi ona bir an bile bakmadan hakim beye bakıyordu.

"Sesizlik"diye bir anda bağırdı hakim de

"Sedef ne olur sus"diye bu kez yalvaran bir sesle konuşmuştu Erkan.
Korkuyordu Sedef'in söyleyeceklerin den, deli gibi korkuyordu.

Belkide Sedef'in anlatacakları benim ondan kurtulmamı sağlayacaktı ama anladığım kadarıyla o kızın ağzından çıkacak her söz de canımı yakacaktı.

"Sesizlik dedim"diye bir kez daha uyarmıştı hakim

"Ben Erkan'ın sevgilisiyim uzun yıllardır birlikteyiz."diye konuştu Sedef

"Sedef"diye bir kez daha araya girmişti Erkan.

"Bir kez daha konuşursan atarım seni dışarıya"diye bu kez sert bir sesle konuştu hakim "devam et"diye Sedef'e doğru konuştu sonra.

"Erkan bu kadını sevmiyor. Zaten isteyerek evlenmedi, babasının zoruyla bununla evlendi. Şimdi ise seviyorum ayrılmak istemiyorum falan diyor ama sevmiyor. Sırf benimle birlikte olurken bu kadın bizi bastığı için ona karşı vicdan azabı çektiği için seviyorum diyor. Ama sevmiyor."diye sanki iğneleyerek ve iğrenerek konuşmuştu. Benim başım ise utancımdan yerinden kalkmıyordu

"Doğru mu kızım"diye bana babacan bi sesle konuştuğun da hakim bey zorlukla başımı kaldırdım, ama ağzımdan tek kelime çıkmıyordu.

Ben susunca Zeynep hemen ayağa kalkıp konuşmaya başladı.

"Efendim müvekkilim utancından, yaşadığı dramatik olayalar dan dolayı konuşamıyor. Ama bu kadının söylediği bütün kelimeler doğrudur. Müvekkilim 1 yıl boyunca eşiyle aynı evde mahkum bırakıldı. Bu da yetmemiş gibi eşi olacak kişi her gece müvekkilimi bu kadınla aldattı. Ayrıca müvekkilim bu adamın babası tarafından zorla evlendirildi. Müvekkilim belki fiziksel şiddet görmedi ama ruhsal şiddet her gün gördü"Zeynep de sert ve acımasız bir şekilde bütün gerçekleri de dökmüştü.

"Bu kadın benimle birlikte olduğunu bile bile formaliteden bile olsa evlendi Erkan'la çünkü Erkan'ın parasını istiyordu. Ama Erkan bunu anlayınca 1 yıl evli kalacaklarına ve boşandıkların da tek kuruş almayacağını da dair belge imzalattı bu kadına"diye konuşup bu kez çantasında kağıtlar çıkartıp mahkemeye verdiği de Sedef, bu kağıtların benim imzalarının kağıtlar olduğunu anlamıştım.

Bunların bu kadında ne işi vardı? Demek Erkan vermiş.

Daha fazla susmayacaktım yada utanmayacaktım. Ben utanacak bir şey yapmamıştım. Benim başım her zaman dikti.

DİLHUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin