Elimdekileri hızlıca mutfağa geçip bıraktıktan sonra Anneannemle konuşmadan önce Demir abiyi aramak için odama girdim.
Çantamdan telefonu çıkartıp açtığımda ne bir arama, nede bir mesaj vardı.
Çok fazla bunu umursamamaya çalışarak rehberim den hemen Demir abinin numarasını aradım.
Bir süre çaldıktan sonra telefon açılmıştı.
"Bak sen, birileri sonunda abisi olduğunu hatırlamış"dediğin de tebessüm etmiştim.
"Bana kızgın mısın abi?"diye çekingen bir şekilde sordum.
"Başta çok kızmıştım ama sonra Vera senin orda iyi ve mutlu olduğunu söyleyince kızgınlığım geçti. Sen iyi olda gerisi önemli değil"dediğin de derin bir nefes alıp yatağıma oturdum.
"Evet abi buralar iyi geldi ama yarın dönüyorum istanbula. Annemi özledim hem nereye kadar burada kalacağım ki kendime bir düzen kurmam gerekiyor"dedim
"Sen ne karar alırsan al biz hep senin yanındayız. Kendini sakın yalnız hissetme. Erkan seni rahatsız ediyormu peki?"diye sorduğun da Demir abi bir anda gözlerimin önünde bu sabah Erkan ile konuşmamız canlanmıştı.
Sanırım bu sabah gerçekten de birbirmize veda etmiştik ve bir dahada biz olamamak üzere bitirmiştik.
"Bu sabah buraya geldi. Başta beni götürecekti ama benim iyi olduğumu görünce gitti bende anlamadım ama galiba bu kez vazgeçti benden"diye cevap vermiştim.
"Senden vazgeçtiğini mi söyledi?"diye şaşkın bir şekilde sormuştu Demir abi
"Evet öyle dedi ve gitti"dedim
"Garip. Yani Erkan sen burada yokken etrafı bir birine kattı ve seni bulduktan sonra senden vazgeçmesi çok garip"dediğin de Demir abi bende bir süre duraksadım. Beni telefonda sürekli arayıp, mesaj atan, beni her yerden arayan adam bulduktan sonra benden bu kadara çabuk vazgeçtiğini söylemesi benide şaşırtmıştı ama bu Erkan işte ne yaptığı, ne yapacağı belli olmuyor.
Yada gerçekten ben iyi olduğum için benden vazgeçmiştir. Bilemiyorum.
"Bilmiyorum abi öyle söyledi"dedim umursamaz bir şekilde çünkü bugün bütün gün bugün olanları düşünmekten başım ağırmıştı.
"Neyse boşverelim onu. Sen nasılsın? Neler yapıyorsun?"dediğin de Demir abi güldüm.
"Ben gayet iyiyim de aslında senden bir şey isteyeceğim"dediğim çekingen bir şekilde.
"Tabi yapabileceğim bir şeyse söyle"
"Yapabileceğin bir şey. Burada bir arkadaşım birini arıyor ama bulamıyor benimde aklıma sen geldin"dedim
"Tabi sen bana o kişinin bilgilerini yola ben hallederim"dediğin de çok sevinmiştim. En azında birileri mutlu olacaktı ve belki herkes sevdiğine kavuşacaktı bu sayede.
"Tamam abi çok teşekkür ederim. Benim yarın geleceğimi de Vera'ya söyleme ona sürpriz olsun istiyorum"dedim sevinçle. Özlemiştim onları.
"Tamam söylemem. Valla ne yalan söyleyeyim gelmene en çok ben seviniyorum. Sen yoksun Vera da vakit geçirecek kimseyi bulamayınca bana sarıyor. Birde hamile olunca kıskançlığı daha fazla artmaya başladı. Her gün şirkete geliyor ve çalışan kızlara resmen eziyet ediyor"diye gülerek anlattığın da Demir abi bende gülmüştüm. Vera'yı iyi bilirdim kıskançtır Demir abiye karşı ve birde hamile olunca kesin bu iki katına çıkmıştır.
"Geliyorum abi. Hem doğuma da az kaldı yanında eğer olmazsam artık bir ömür dilinden kurtulamam"dedim bende gülerek.
"Tamam o zaman yarın görüşürüz. Ben seni almaya birini yollatırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionZorla yapılan bir evlilik ve içinde her şeye rağmen mutluluk arayan Zübeyde'nin aşkı ve acı geçmişi ile verdiği çabayı okumaya hazırsanız bekleriz...