Öncelikle yeni kurgularıma da şana vermenizi istiyorum. İki tane kitabım daha var lütfen oralarda bakın ve bana destek olun. Sizler bana destek oldukça bende yazmaya hevesleniyorum lütfen iki kitabım olan biri 41 gün, diğeri Sen bende eksiksin ona bekliyorum.
Kitaplarımda en güzel yorumu yapanların ithaf edeceğim.
Bu bölümü ise geçen bölümde güzel yorum yaptığı için, @wintersnow47
İthaf ediyorum.Bu bölüm en güzel yorumu yapan okuyucuma ise gelecek bölümü ithaf edeceğim.
Keyifli okumalar.
Bolca yorum istiyorum 🤗
41.bölüm (Evlilik teklifi)
...
Can yakmak, kalp kırmak insanlara göre çok kolaydır. Ama biz insan oğulları her şeyi bu dünyadan ibaret sanmamız ise sadece cahilliktir. Oysaki kırılan kalbi, yanan canı en iyi gören Rabbim bunun bedelini ödetmez mi? Ödetir elbet de.Yine bir kırgınlık ile ayrılmıştım Erkan'ın yanından. Buraya gelirken sadece yaşanan onca kötü şeylere rağmen, onun kötü gününde yanında olabilmek için gelmiştim.
Belki yanlış, belki doğru bilmiyorum ama böyle bir durumda olan bir insan elbet ki yanında birilerin desteğini ister diye düşünmüştüm. Ama bunu yapmamam gerektiğini acı bir şekilde öğrenmiştim. Erkan öğretmişti.Şimdi ise bir yanım yine hayal kırıklığı ile doluyken, diğer yanım ise şaşkınlık ile doluydu. Çünkü karşımda duran Cesur'un buraya gelmiş olması şaşırmıştı beni. Neden geldiği ile ilgili hiç bir fikrim yoktu.
Şaşkın bir şekilde ona bakarken Cesur'un yaslanmış olduğu arabanın şoför koltuğunun yanında ki, yolcu koltuğunu kapısı açıldı ve içinde ağır bir şekilde Gülüş inmişti. Onu görünce şimdi neden buraya geldiklerini almamıştım.
Gülüş'ü görmem ile dudaklarım da buruk bir tebessüm olmuştu. Bu kız gerçekten tehlikeli bir kızdı. Her ne kadar Mustafa beyi babası olarak görmese bile ona çok benziyordu karakter olarak.
Hırslı, gözü kara, dediğini yapan biri olarak tıpkı Mustafa bey gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionZorla yapılan bir evlilik ve içinde her şeye rağmen mutluluk arayan Zübeyde'nin aşkı ve acı geçmişi ile verdiği çabayı okumaya hazırsanız bekleriz...