81. ရှေ့နေဆိုတာ

1.6K 345 37
                                    

Main Cast ~ Kim Namjoon & Kim Seok Jin

လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးျဖစ္သူ Kim Seok Jin သည္ မိတ္ေဆြေဟာင္းတစ္ေယာက္ထံမွ ၀မ္တစ္သန္း အေၾကြး ျပန္လည္ရယူလိုမွုျဖင့္ သူ၏ေရွ႕ေနျဖစ္သူ Kim Namjoon နွင့္ တိုင္ပင္မိ၏။

Namjoon - "အဲ့လူက jin ဆီကေန ပုိက္ဆံေခ်းထားတဲ့ အေထာက္အထား စာရြက္စာတမ္း ဘာမွ မရွိဘူးလား"

Jin - "အမွန္ေျပာရရင္ေတာ့ တစ္ခုမွ မရွိဘူးကြာ"

Jin အေျဖၾကားပီး Namjoon တခ်က္အေတြးနယ္ခ်ဲ႔ေလ၏ .. ျပီးေနာက္မွ

Namjoon - " ဒါျဖင့္ ဒီလိုလုပ္ဗ်ာ... Jin က စာတစ္ေစာင္ ေရး ၊ စာထဲမွာ သူ႔ကို ေငြ ၀မ္ ၁၀ သန္း ေခ်းထားတာ ျပန္ေပးပါလို႔ ထည့္ေတာင္းလိုက္"

Jin - "ဟာ..သူတကယ္ယူတာက ၀မ္တစ္သန္း တည္းကြ"

ဟု Jin က ေျပာလိုက္ေလရာ အလြန္ေတာ္သည့္ ေရွ႕ေနျဖစ္သူ Namjoon က ခပ္ျပံဳးျပံဳးလုပ္ကာျဖင့္ ျပန္ေျပာလိုက္သည္မွာကား................

"Jin ေျပာသလို အတိအက် ဟုတ္မွာပါ...။ ဒါေပမဲ့ အဲ့သလို ေရးေတာ့မွ တကယ္ေခ်းတာ ၀မ္တစ္သန္းထဲပါလို႔ အေၾကာက္အကန္ ျငင္းဆိုရင္း သူက စာျပန္လာလိမ့္မယ္..။ အဲ့ဒီအခါ ထိုစာက တရားရံုးမွာ တင္ျပဖို႔ သက္ေသခံျဖစ္သြားေရာေပါ့ဗ်ာ"

ဟူ၍...။

THE END

ေတာ္တယ္ေနာ္ အယ္ကိုက 😂😂😂😂

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ေတာ္တယ္ေနာ္ အယ္ကိုက 😂😂😂😂

Main Cast ~ Kim Namjoon & Kim Seok Jin

လုပ်ငန်းရှင် တစ်ဦးဖြစ်သူ Kim Seok Jin သည် မိတ်ဆွေဟောင်းတစ်ယောက်ထံမှ ၀မ်တစ်သန်း အကြွေး ပြန်လည်ရယူလိုမှုဖြင့် သူ၏ရှေ့နေဖြစ်သူ Kim Namjoon နှင့် တိုင်ပင်မိ၏။

Namjoon - "အဲ့လူက jin ဆီကနေ ပိုက်ဆံချေးထားတဲ့ အထောက်အထား စာရွက်စာတမ်း ဘာမှ မရှိဘူးလား"

Jin - "အမှန်ပြောရရင်တော့ တစ်ခုမှ မရှိဘူးကွာ"

Jin အဖြေကြားပီး Namjoon တချက်အတွေးနယ်ချဲ့လေ၏ .. ပြီးနောက်မှ

Namjoon - " ဒါဖြင့် ဒီလိုလုပ်ဗျာ... Jin က စာတစ်စောင် ရေး ၊ စာထဲမှာ သူ့ကို ငွေ ၀မ် ၁၀ သန်း ချေးထားတာ ပြန်ပေးပါလို့ ထည့်တောင်းလိုက်"

Jin - "ဟာ..သူတကယ်ယူတာက ၀မ်တစ်သန်း တည်းကွ"

ဟု Jin က ပြောလိုက်လေရာ အလွန်တော်သည့် ရှေ့နေဖြစ်သူ Namjoon က ခပ်ပြုံးပြုံးလုပ်ကာဖြင့် ပြန်ပြောလိုက်သည်မှာကား................

"Jin ပြောသလို အတိအကျ ဟုတ်မှာပါ...။ ဒါပေမဲ့ အဲ့သလို ရေးတော့မှ တကယ်ချေးတာ ၀မ်တစ်သန်းထဲပါလို့ အကြောက်အကန် ငြင်းဆိုရင်း သူက စာပြန်လာလိမ့်မယ်..။ အဲ့ဒီအခါ ထိုစာက တရားရုံးမှာ တင်ပြဖို့ သက်သေခံဖြစ်သွားရောပေါ့ဗျာ"

ဟူ၍...။

THE END

တော်တယ်နော် အယ်ကိုက 😂😂😂😂

BTS Make Me Smile [ Completed ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora