132. Life

2K 57 10
                                    

~Maja~

Tym razem pielęgniarki nie biegały tak jaky nie wiedzieły co mają zrobić. Lekarz zaczął badać Igora i w pewnej chwili do nas wyszedł.

- Pacjent wybudził się. Jest bardzo wymęczony. Jego stan nadal jest poważny więc prosimy na razie do niego nie wchodzić. Możliwe to będzie za jakąś godzinę. - powiedział - Zdiagnozowaliśmy u pacjenta również utratę pamięci. Miejmy nadzieję, że jest ona krótkotrwała.

- Jak to utratę pamięci? - zapytałam siadając na krześle.

- Nie pamięta on podstawowych informacji oraz szczegółowych. Pamięć przywróci się dopiero z czasem.

- A jaki to czas? - zapytał Kuba.

- Tego niestety nie wiemy. - odpowiedział.

Igor prawdopodobnie spał. Patrzyłam na niego przez szybę i czekałam aż będę mogła wejść. Po około dziesięciu minutach otrzymałam pozwolenie.

- Igor. - powiedziałam do chłopaka.

- Kim ty jesteś? - odpowiedział co trochę zabolało ale zrozumiałam, bo przecież to nie była jego wina. 

- To ja, Maja. Wiem, że mnie nie pamiętasz ale jestem twoją dziewczyną. - powiedziałam.

- Dlaczego ja nic nie pamiętam? - zapytał trzymając się za głowę.

- Uderzyłeś się w głowę z dużą siłą podczas upadku. - powiedziałam.

- Jakiego upadku? - zadał kolejne pytanie.

- Długa historia. To byłoby dla Ciebie zbyt dużo jak na razie. - powiedziałam łapiąc go za dłoń - Pamiętasz cokolwiek?

- Nie.

Na Chwilę | ReTo | (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz