-ဘာလို႔လဲ..ဘာလို႔လဲ..ဘယ္အခ်ိန္ကစၿပီး ခုလိုျဖစ္ေနတာလဲ ေမေမ...သမီးကို ဘာလို႔မေျပာျပရတာလဲ...။
ေန႔စဥ္ေျပာင္းလဲမႈ ့မ႐ွိ ေက်ာင္းသြားသည္ ၊ခ်စ္ရသူႏွင့္အတူေန႔ရက္မ်ားကိုျဖတ္သန္းေနမိခဲ့ၿပီး အစ္ကိုျဖစ္သူ၏
က်န္းမာေရးအား ပိုမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္လာသည္ဟုသာ ထင္မွတ္ထားမိခဲ့သည္။ မိမိအားေန႔စဥ္အျပံဳးမ်ားႏွင့္ ႀကိဳဆိုႏႈတ္ဆက္ေနခဲ့၍ ရင္ထဲမွစိုးရိမ္ေနခဲ့ရသည့္အပူတို႔မွာ ၿငိမ္းေနခဲ့ရသည္။ ယခုေတာ့ မိမိေတြးထင္ထားသကဲ့သို႔ျဖစ္မလာခဲ့ျပန္ေခ်။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ျဖစ္သည့္အတြက္ မနက္စာစားပြဲဝိုင္းသို႔ ေနာက္က်မွဆင္းလာခဲ့မိၿပီး ယခင္ကဲ့သို႔ေစာေစာသာေက်ာင္းသြားခဲ့ရမည္ဆိုခဲ့လွ်င္ မိမိအစ္ကို၏အေျခအေနအမွန္အားသိႏိုင္မည္မဟုတ္သလို မည္သည့္အခ်ိန္ၾကာသည္အထိေမေမႏွင့္အတူ ဖံုးကြယ္ထားၾကမည္နည္းဟု ရင္နာစြာေတြးလိုက္မိသည္။ ယခုမွေ႐ွာင္လႊဲမရေတာ့သည့္အတြက္ အေျခအေနအမွန္အားေျပာျပရင္း ေမေမငိုေႂကြးေနခဲ့သလို မိမိဘဝ၏ခိုလွံုေနခဲ့ရသည့္ ေႏြးေထြးလွသည့္အရိပ္အားဖန္တီးေပးေနသည့္ အစ္ကိုျဖစ္သူအား ဆံုး႐ွံုးရေတာ့မည္ကိုထပ္မံ၍ေသခ်ာသြားခဲ့ၿပီျဖစ္ေလသည္။ မနက္စာစားပြဲဝိုင္းမွာလဲတိတ္ဆိတ္ကာေနခဲ့ၿပီး စားပြဲေပၚသို႔လက္ေထာက္ကာနာက်င္မႈ ့အားခံစားေနရသည့္ အစ္ကိုျဖစ္သူအားၾကည့္ရင္းပင္ ဝသန္..မ်က္ရည္မ်ားက်လာခဲ့ရသည္။-ဒါေၾကာင့္ေ႐ွ႕ရက္ေတြက ပိုင္ဆိုင္မႈ ့ကိုလႊဲေပးေနခဲ့တာလား ကိုကို....
ဝသန္... ေမးလိုက္ပါေသာ္လဲ နာက်င္မႈ ့ဒဏ္အားက်ိတ္မွိတ္ခံစားေနရသည့္ အစ္ကိုျဖစ္သူမွာမေျဖၾကားႏိုင္ပါ။ က်ဆင္းေနသည့္မ်က္ရည္မ်ားအား ခပ္သြက္သြက္သုတ္လိုက္ကာ ႏႈတ္ခမ္းအားျပတ္ထြက္မတတ္ကိုက္ထားလိုက္မိၿပီး ရင္တြင္းခံစားမႈ ့မ်ားေၾကာင့္ တုန္ရီကြဲ႐ွေနၿပီျဖစ္ေသာ အသံတို႔မွာ႐ိႈက္သံကိုေတာ့ျဖင့္မဖံုးကြယ္ႏိုင္ပါပဲ...
YOU ARE READING
SAME LOVE DIFFERENT FEELING (Complete)
Romanceမင်းဘယ်သူလဲ?မင်းဘယ်မှာမွေးလဲ?မင်းဘယ်ကလာလဲ?မင်းဘယ်ကိုသွားမလဲ?မင်းဘာတွေလုပ်သလဲ?..ငါ ဂရုမစိုက်ဘူး...ငါ့ကိုချစ်တာတခုပဲဂရုစိုက်နေမိတယ်...