Hogy mit is takar pontosabban A HÓNAP WATTPAD SZTORIJA cím? Lentebb elmondjuk neked!
Bevezetés
A Könyvespolc Magazin leginkább olyan magyar írókkal foglalkozik, akiknek már valamilyen ebook vagy papír formátumban jelent meg könyve, és nem csak a fiókjának írogat, hanem a nagyvilágnak is. De támadt egy olyan ötletünk, hogy szívesen adnánk teret olyan kezdő, wattpadon tevékenykedő íróknak is, akiknek érdemes fejlődniük, tanácsaink által, hogy később már tudják mire érdemesebb figyelniük a történetük során. Még élvezhetőbb legyen az irományuk, mint az előtt. Reméljük, hogy ezek a kis versenyek még több olvasót hoznak majd, a jelentkezőinknek!☺
Hogy miről is szól?
A Hónap wattpad sztorijára minden hónapban lehet jelentkezni az egyik wattpad történeteddel, amit az adott hónapban kijelölt zsűri fogja majd véleményezni; elmondja mi az, ami kiemeli a te írásodat, és mi az amin még fejlesztened kellene. Később pontozzák a művedet, és a pontszámokat összeadva megkapod a te, össz. pontszámodat, amit szereztél. Aki a legtöbb pontot szerzi a hónapban, annak a nyereménye az az, hogy az aktuális lapszámban fog megjelenni a műve: fülszöveggel, egy részlettel, egy interjúval. Akik nem nyertek se legyenek csalódottak, hisz legközelebb is jelentkezhetnek majd hozzánk!
Fontos, hogy csak 10 író jelentkezhet hozzánk egy hónapban, így ha véletlenül nem kerültél bele, akkor automatikusan a következő fordulóba teszünk.
Bármennyiszer jelentkezhetsz hozzánk, de egyszerre csak egy történettel, és fontos, hogy egymás után kétszer nem vehetsz részt, hogy mások is sorra tudjanak kerülni!
Kérdések:
Milyen művek pályázhatnak?
Lehet novellás, vagy regénykötet. (Lehet befejezett, és befejezetlen is. Novellás kötet esetében minimum kettő novellát tartalmazzon.)
Mi kell a jelentkezéshez?
Írj nekünk emailt a hwattpadsz@gmail.com-ra, amiben az alábbi kritériumok szerint írj meg:
Tárgy: A HÓNAP WATTPAD SZTORIJA
Levél: Lehetőleg köszönj. Utána írd meg, hogy szeretnél jelentkezni A HÓNAP WATTPAD SZTORIJÁRA: írd meg a könyved teljes címét, amivel jelentkezel, és csatold a linkjét is.
Miután megérkezett az értékelés a könyvedről wattpadon üzenetben fogunk értesíteni téged, hogy le ne maradj róla. ☺
Lehetőleg ez idő alatt ne változtassátok meg a neveteket, könyvetek nevét! Magazin megjelenése után se, mert azután már nem fogunk tudni belejavítani!
Reméljük minél többen kedvet kaptatok a megjelenéshez, és szívesen szeretnétek a sztorijaitok a magazinunkban látni, mert mi nagyon is!
Szeretettel várjuk az emailjeiteket, és ha van kérdésetek, akkor tegyétek fel itt kommentben vagy emailben. :)
További szép napot kíván A Hónap wattpad sztorija csapata!
Mila, Petra, Alíz
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...