3

285 10 1
                                    

3.rész

Eddie megint elröhögte magát.

- Srácok itt repül a sült galamb! –csettintett az ujjával.

Jelentőségteljesen Eddiere néztem. Hosszú távon fárasztó, röviden meg még inkább.

Megjött a pincérnő a kapucsínómmal.

- Parancsoljon kisasszony. - Mondta majd letette elém.

- Köszi.

Eddie elővette az öngyújtót, én meg a Djarum Cherry cigimet. Kávé meg cigi kéz a kézben járnak.

Kérés nélkül tüzet adott.

- Le kéne szoknod. – jött a hátam mögül.

- Mi ez ismerkedési est? – kérdeztem vissza flegmán – Nem elég, hogy a F1 krémje itt velem szemben, de még beléd is beléd kell botlanom. Veletek finnekkel ver engem az Isten –mondtam és felfelé emeltem a kezem- nem elég, hogy egy velem szemben bunkózik, -Kimi felé böktem - egy meg állandóan velem akar versenyezni, még te is baszogatsz. –megcsóváltam a fejem

- Tyű de jó kedved van –közölte, és leült egy hozott székre mellém.

Istenemre bírtam a srácot, de tényleg, az a fajta akihez bármelyik nő szívesen hozzámenne, kivéve engem. Nekem mindig az kell aki átver a palánkon. Pedig szegény kis finn úgy fut még most is utánam mint a gyerek a cukorka után.

- Te ismered ez a picsát??- érdeklődött Kimi.

Miért kell ennek mindig fosni a szót? Eddig olyan volt mint Kuka. Rá se bagóztam.

- Van mire Heikki –megcsóváltam előtte a Vulca kulcsait.

- Hallottam hírét, de azt hittem csak pletyka.

Te ezt meg honnan a bánatból tudod tekintettel néztem rá.

- Carlos mesélte.

- Mi a faszér haverkodsz te alvilági bandavezérekkel? –érdeklődtem.

Nem elég, hogy versenyzel, még haverkodsz is? –csóváltam a fejem-.

Nem tartom érted a hátam. –közöltem felfortyanva.

- Nem is kértem! Amúgy meg ott legalább egyenlő esélyekkel indulok, nem úgy mint itt – morgott

- Savanyú a szőlő?- vigyorgott Eddie

- Kuss legyen. – fogtam a kapucsínót és ráborítottam Eddire.

- Mi a bajod? – veszekedett

- Semmi, csak mára már elég volt belőled, meg a cicázásodból, a szó minden értelmében. Dugulj be és maradj is úgy.- vágtam oda.

Néma csend lett. Eddie csöndben poffogott magában.

Heikkire néztem.

- Ha neked meg nem tetszik ki lehet szállni, van élet a F1-en túl is.

- Hol? A Nascarban, vagy az Indyben egy szar kocsiban?

- Tyű, olyan vagy mint egy depressziós öngyilkos jelölt. –csóváltam a fejem. – Ennyi élettel ember, mehetsz a temetőbe.

- Meg kellett volna fontolnom az ajánlatod, Wendettyhez.

- Még megteheted, kétlem hogy Ryan Demsey- csapattársam- sokáig marad.- rákacsintottam

Miről maradtam le, tekintet Heikkitől.

- Nem üti meg mércét.

- Úgy érted a te mércédet

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now