20. rész
Azért volt pár meleg helyzet. Előzgettük egymást ahol tudtuk, külön kiemelést érdekel, amikor beértük Kimit, akit meg kellett volna előznünk. De cikázott, mint a pályán, mint a mérgezett egér. Én voltam hátul, és úgy döntöttem előadom a Hakkinen kontra Schumi duót a '99-es spái futamról. Mindezt az ovál részen, és még volt pofám kiintegetni nekik. Nem bírtam kihagyni.
Kíváncsi lettem volna a srácok fejére a kocsiban meg a boxban ülőkére is, pár lefehéredés, néhány szívinfarktus és agyvérzés. Meg jó nagy cirkusz. Feltételeztem, hogy a Red Bull és ami csapatunk sem fogja szó nélkül hagyni, hogy ilyen meg olyan veszélyes manővert csináltam/tunk. Fejek hullnak majd.
Ennek ellenére jó hangulatba szálltam ki az autóból.
Már szedtem le a kesztyűt meg a bukót magamról, amikor megjelent Colin meg Bruno.
Bruno vigyorogott, Colin arcáról semmit nem lehetett leolvasni.
Hna jön a fejmosás.
- Ez mi volt? –érdeklődött Colin.
- Megelőztünk egy lassú autót. Egyéb iránt meg '99 Spa Mika kontra Schumi –közöltem fapofával.
Colin rám bámult, na ne beszélj kislány tekintettel. Én meg visszabámultam, hogy de igen beszélek.
- Nem akarsz nekünk dolgozni jövőre?
Leesett az állam. Mi van? Mi van Mi van? Lemaradtam, kérek egy lassítást.
- Hogy mi?
- Karunnak jövőre lejár a szerződése, és te ideális jelölt lennél a helyére. Remekül dolgoztál ma. A késésed ellenére, mindenki megvan veled elégedve.
- Konkrétan ódákat zengnek rólad. – vigyorgott Bruno.
- Hát köszi, de én nem vagyok az aki beáll a csapattársa mögé a sorba.
- Ezt hogy érted?
- Én vagy első számú pilótának megyek valahova, vagy semminek. Nem vagyok hátvéd típus.
Más kérdés, hogy egy emberrel hajlandó lennék kivételt tenni. Az meg gyerek korom hőse Schumi, de ezt nem kötöttem az orrukra. Azt meg pláne nem, hogy tőle még többet tanulhatnék.
- Nálunk, nincs csapat sorrend.
- Ne vegye zokon, de mindenhol van, csak nem verik nagy dobra. De azért kösz.
- Biztos benne?
- Teljesen, de kösz.
Bruno a kezembe nyomta a bukóját. Ez volt a szokásunk, ha vesztett, sisakot cseréltünk.
- Azért Kimi kicsit szabálytalan volt. – dünnyögtem.
- Állítólag váltógondja volt.
- Ahha.
- Amúgy gratula tied, az új körrekord!
- Igen? Mennyi?
- Öt tizedet vertél rá.
Széleset vigyorogtam.
Majd felvettem a bukóját, hogy parolázzak benne, és elindultam a homejuk felé átöltözni.
Közben belefutottam a többi pilótába.
- Hé Senna! – vert hátba Fernando. – Öregem jól elvert az a kis picsa. Mit ígért, hogy hagytad nyerni?
- Nekem van egy tippem! – vigyorgott Lewis.
- Te lenni alul? –kérdezte tört angollal Petrov.
YOU ARE READING
Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)
FanfictionEgy jó régi történetem amit még a saját blogomon jelentettem meg AngeGhost néven:) Itt:https://angeghost.blogspot.com/2010/06/fast-and-furious_25.html Most végre felkerül teljesen a wattpadra is :) Korábban az első 43 részt feltette valaki csak azt...