38

155 5 0
                                    

38.rész

Nem sokkal később Seb elment, de még a lelkére kötöttem, hogy tartsa zárva a picike száját, és ne énekeljen senkinek, de senkinek. A senki az senki, még a fiúk sem, még a pszichológusa sem, ha van olyanja. Cserébe megígértette velem, hogy ha következő héten megyek a dokihoz, akkor velem jöhet. Nem igazán értettem, miért akarta mindenáron, talán azért, hogy legyen mellettem valaki, és gondolom biztos akart lenni benne, hogy nem sumákolom el az igazságot.

A hétvége rendben zajlott, az Indyt én nyertem, Kimi meg harmadik lett. De közben belülről evett az ideg, hogy tényleg igaz e az igaz, vagy csak vaklárma. Reménykedtem a lehetetlenben.

Minden eshetőségre felkészülve inkább a magánrendelésre kértem időpontot.

Szerdára délelőttre kaptam, ami tekintve, hogy következő napon már az új versenyhelyszínen kell lenni, nem a legszerencsésebb, de hát ez van.

Reggel Seb vett fel a házamnál kocsival, már útközben is sík ideg voltam. Kínomban az ablak lehúzó gombbal szórakoztam.

- Ideges vagy? –érdeklődött Seb.

- ÁÁááh nem!

- Mi a baj?

- Szerinted? Ha terhes vagyok, akkor mehetek Kimi elé parolázni, hogy hé baszod, összehoztunk egy gyereket, és hidd el, hogy a tied, bár csak egy alkalom volt. Kicsit se néz majd idiótának, hogy gyereke lehet tőlem, egy fél órás menet után.

Seb érdeklődve tekintett rám, és furcsán méregetett.

- Nem akarom tudni, mi jár a fejedben. –morogtam.

- Semmi nem jár. Csak....- nem fejezte be.

- Mit csak?

- Csak nem lehetett olyan, jó ha csak fél órás volt. – vigyorgott kajánul.

De jó témát találtunk bazzeg!

- Ha tudni akarod, igenis jó volt! Életem legjobb menete! Jó pár pasi tanulhatna tőle. – csattantam fel.

- Ennyire jó?

- Nem részletezném, de az, sajnos az.

Seb pedig, mély hallgatásba burkolózott.

- Ne mond, hogy te rászorulnál, hogy Kimi neked adjon tippeket? –vigyorogtam.

- Eddig nem volt rám panasz. Bár nálatok nőknél...

- Le maradtam valamiről?

- Csak az előző barátnőm mindenfélét pletykált a bulvárnak, hogy nincs elég tapasztalatom ezen a téren. –pirult el.

Nem bírtam ki, kitört belőle a röhögés.

- De neked sose mondta, hogy valami hiányzik neki?

- Nem.

- Kérdezted?

- Igen, de sose mondta.

- Akkor legyen az ő gondja, néma gyereknek anyja se érti a szavát. Amúgy meg, adok egy tanácsot, csak azt és annyit amennyi mindkettőtöknek jó, semmit se szabad erőltetni, de legyen jó a fantáziád. És persze a jó szexhez nem szabad szégyellősnek lenni. –vigyorogtam.

- Mert te nem voltál az mi? – durcizott vissza vörös arccal.

- Nem. De nem taglalnám tovább a szexuális életem részleteit, ha nem gond, én csinálni szeretem, és nem beszélni róla. – vigyorogtam.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now