23

154 5 0
                                    

23.rész

Eldöntöttem, hogy nem nézek hátra. Ha egyszer döntésre jutottam, akkor nem néztem vissza.

Csak reménykedni tudtam, hogy van annyi esze, hogy átgondolja, és jól dönt.

Már elértem a kocsit, amikor halottam, hogy valaki fut utánam.

Fellélegeztem, hála Istennek! Csak megjött a jobbik esze.

Megfordultam.

- Beszélnünk kell!

Értetlenül néztem rá. Ekkora csalódást. Hát sose azt kapjuk, amit várunk!

- Jól vagy?

- Persze Bruno! Mit akarsz?

- Én nem ....

- Nem ezt akartad, csak poénkodtál. Tuuuudom. De elbasztad.

- El. De én is megittam a sós piát. Nem lehetnénk egálban?

- És milyen volt? –vigyorogtam.

- Többé nem iszom édes vörösbort.

Kitört belőlem a nevetés.

- Legalább valaki jól döntött.

Értetlenül nézett rám.

- Kimire célzol? –érdeklődött.

Felvontam az egyik szemöldököm.

- Azt láttam, hogy beszéltél vele a homeban. Miről maradtam le? Reggel te vezeted a kocsiját, az én cuccaimat viseli, és dirigálsz neki, most meg nálad van a kocsi kulcsa. –bökött a kezemre.

- Hosszú történet. És nem happy end a vége.

- Van rövid változat?

- Igen. Felkaroltam a kivert kutyát, aztán bejöttünk a kocsijával. Megköszöntem, neki, aztán felajánlotta, hogy elvisz kajálni, de elküldtem a francba, és bekattant.

- Mit csinált veled az a szemét?

- Semmit. Azt hiszem tőlem várta, hogy kihúzom a szószból. De miután elküldtem melegebb éghajlatra, hiába próbáltam mégis segíteni.

- Hát igen rájárt ma a rúd! Szép műsort adott le neki Heikki!

- Ha jól emlékszem azt mondta Kimi, hogy Heikki közölte, hogy ott dögöljön meg, ahol van.

- Hohóóó! Ez csak a jéghegy csúcsa! Heikki vagy fél óráig osztotta az észt, hogy ilyen meg olyan szemét, meg mocsok fasz, és hogy miért nem segít magán és a világon azzal, hogy háromhatvannal neki megy a bajnokok falának Kanadában!

- Jézusom!

- Az. De várjál, Heikki azt mondta neki, ha még egyszer keresni meri őt, kiveri a lelket Kimiből. És hogy felejtse el, hogy valaha az életben barátok voltak, mert Kimi senkinek sem a barátja, csak egy egoista disznó, aki emberileg nulla. Egy tanulatlan vidéki suttyó paraszt, akit még a felesége is elhagyott, mert hosszabb távon lehetetlen elviselni, egy ilyen tahó, és erőszakos embert. Meg, hogy nem véletlen, az Iceman név, mivel ő egy érzelmileg sivár, sőt érzelem mentes gép, akiért senki nem adna még egy centet se.

Lezsibbadtam. Ez most így nagyon erős. Még nekem is, aki csak tömörítve hallja.

- És erre Kimi?

- Semmi. Állt a monológ végén bólintott, és elment. Aztán Kubica mesélte, hogy áthallatszott a homejukba, mivel Kimiék mellett áll az övék, hogy Horner fél órát üvölt Kimivel a vezetése, a késése és az esti balhé miatt.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now