24

160 6 0
                                    

24.rész

Füleltem, de csak nem hagyta abba. Elindultam a hang irányába.

Két kamion között a félhomályban, ott feküdt valami a földön, és nyöszörgött.

Közelebb mentem, és irtózatos bűz csapta meg az orrom, pia, és emberi hányás. Fúj!

Jó pár üres piás üveg hevert szerteszét két Johnny Walker, egy Beherovka, egy üveg Tequila Gold, meg egy üres és egy félig üres Smirnoff. Tyű micsoda teljesítmény.

Újabb fájdalmas nyögések. Még közelebb mentem bár így is tudtam ki az.

Kimi volt az, ki más? Egy nagy adag hányásban fetrengett, és fogta a hasát. Félig eszméletlen volt.

Hát úgy látom a másik utat választotta, pedig reménykedtem.

Megcsóváltam a fejem, és elindultam kifelé.

- S....s.....se...gíts.....- nyögte rekedt hang erőtlenül mögöttem.

Nem, már megvolt az esélye, de elpuskázta. Már engem sem érdekel.

- K...kér...lek!

Nem állok meg! Köhögés, és öklendezés hallatszott. Újabb nyögések.

- K........kér......lek! – a hangja erőtlen volt.

Összeszorult a szívem. Vettem egy nagy levegőt! Kimentem a két kamion közül.

Elővettem a mobilt. Felhívtam Brunot.

- Te még nem alszol?

- Köszönés nuku?

- Bocs!

- Mindegy! Kéne egy kis segítség!

- Baj van?

- Igen! Gyere már ide a Ferrarihoz, az utolsó két kamion lefelé, a Mercedes felé.

- Történt valami? Megsérültél?

- Semmi bajom. Gyere már!- csattantam fel. Letettem.

Visszacammogtam be egészen Kimi mellé.

Alig volt magánál. De oltári büdös volt, mint egy koszos disznóól.

Megfogtam a két lábát, és kihuzigáltam a trutyiból egy kicsit több fény felé, majd a hátát az egyik kamionnak döntöttem. Lecibáltam róla a katasztrófális állapotban lévő pulcsit.

Lépteket hallottam.

- Angie?

- Itt vagyunk a két kamion között.

- Uhhh, mi ez az orrfacsaró szag? Fúúj!

- Gyere segíts!

Bejött, meglátta Kimi.

- Teréz anyát játszol?

Nem érdekeltek a megjegyzései. Kimi teljesen kábán ült. Az ujjaimmal szétfeszítettem a szemét, tág volt a pupillája, a szemei vérben voltak. Rátettem a kezem a homlokára, a kezem szinte égette a bőre. Alig szuszogott, megkerestem a nyaki erét rátettem az ujam, alacsony volt a pulzusa.

- Hagyjuk itt majd kijózanodik holnapra!

- Nem hagyjuk itt mert beteg!

- Alkoholista Angie!

- Nem Bruno, láza van nézd meg!

Megfogta Kimi homlokát.

- Baszd ki!

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now