25

168 6 0
                                    

25.rész

Másnap reggel alig bírtam felkelni az óra csörgésre, de kerek harminc perc szenvedés után sikerült. Mire letusoltam, felöltöztem, már fél tízre járt, így úgy döntöttem mivel a szabadedzés déltől van, előbb benézek a csapathoz, aztán Kimihez.

Bementem a főnökhöz, hogy van e valami hír, amiről tudnom kéne, majd átnéztem minden műszakis papírt, amit a kezembe nyomtak, nem voltak túlzott reményeim. Tudtam, hogy azaz egy óra kínszenvedés lesz a pályán, aztán jön az őrült szerelés, és beállítgatás az időmérőre. Az a lényeg hogy, az első háromnál lentebb ne végezzek. Jó móka lesz!

Ránéztem a telómra, fél tizenegy. Ideje ránézni Kimire.

Éppen a Mercedes boxa előtt mentem el, amikor valaki a hátam mögött rám kiáltott.

- Szia Angie! – ismerős hang.

- Te ki az ördög vagy? –érdeklődtem hátra sem nézve.

- Heikki.

Hna baszd meg! Megfordultam. Zseniálisan nézett ki, az arca tele volt zöldes, kékes foltokkal.

- Beszélnünk kellene.

- Tudok róla, de momentán komolyan fél perc időm sincs, de a holnapi futam után este ráérek egy hosszabb bájcsevejre.

- Most nem ami „ügyünkre" célzok.

- Valóban? –érdeklődtem kicsit meglepve.

- Hallottam valamit, és te meg tudod mondani, hogy ez igaz, vagy csak pletyka. – cipője orrát fixírozta.

Tehát innen fúj a szél.

- Miről van szó?

- Hát reggel, jöttem be a pályára, és ment előttem két..

- Heikki, nem érdekel a bővített extra változat, három mondatban foglald össze.

- Állítólag te vitted be a kórházba Kimit súlyos alkohol mérgezéssel. Azt mondták olyan rosszul van, hogy nem biztos, hogy túléli.

Hna ilyen a pletyka, mire a paddock végére ér, csak két szó igaz belőle.

- Uhum, és miért érdekel, hogy mi van Kimivel? – érdeklődtem fapofával.

- Aggódok érte.

- Én ezt máshogy hallottam! – csattantam fel.

- Hát... dühös voltam, és...... csalódott.....

Felhúztam a szemöldököm.

- Már bánom.

Tovább bámultam.

- De tényleg.

Kíváncsi vagyok, hogy reagálna, arra hogy haldoklik, talán kiderül, van e még remény összebékíteni őket.

- A hír igaz.

Heikki ledöbbent.

- M....mi? – kérdezte halál sápadtan.

- Tegnap találtam meg hulla részegen, Brunoval felkanalaztuk, és bevitttük Watkins dokihoz. Valóban súlyos alkohol mérgezése volt, de már jobban van. A doki szerint hajszálon múlott.

- Tehát jobban van. –mondta megkönnyebbülve.

- Igen. Szerencsére.

- Rendes volt tőled.

- Tudom, majd halálom után avassatok szentté!

Mentem volna tovább, de Heikki még ott toporgott.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now