26

173 6 0
                                    

26.rész

Az edzés jobb lett, mint terveztem. Nem ment a legjobban, de az első ötben benne voltam. Majd egy késői ebéd után, csiszolgattam még a kocsin, mert valami nem stimmelt százszázalékosan. Kicsit odaverődött a segge a kanyarokban, jól össze is vesztem az okon az egyik főszerelővel. Szerinte a motort kellene feljebb ültetni, mert a kocsi egyensúlyával van a gond, szerintem meg csak kilazult a padlólemez. Végül is az lett az eredménye, hogy felkaptam pár dugókulcsot, meg villáskulcsot, kereszthornyos(csillagfejes) csavarhúzót, beszuszakoltam a nadrágzsebekbe és a felemelt kocsi alá gurultam plasztik szerelőággyal (gurulós aláfekvő más néven).

Igazam is volt, a motor alatt kicsit engedtek a rögzítések. Szöszmötöltem vele, vagy fél órát és kész is volt. Nem voltam zavarban soha, ha a kocsi alá kellett másznom.

Az időmérőn annak ellenére nyertem, hogy egy két „kolléga véletlenül" feltartott. Persze, dúlva fúlva felplattyogtam a versenyigazgatóságra, és feljelentettem őket, majd vitázás, és jogi cécózás után, kaptak pár helyes hátrasorolást. Hát igazság nincs, de jog van a földön.

Mire mindezekkel végeztem, már majdnem hat óra felé járt, úgy döntöttem beugrom vacsizni, aztán ránézek Kimire. Előtúrtam a telómat, és akkor láttam, hogy délután kaptam egy smst.

„ Szia! Kimivel megnéztük az időmérődet, pazar jó volt. Gratula!!

Jól lealáztad őket. Az a két barom, ritka szemét volt, hogy feltartott! Üdv: Seb és Kimi"

Édes srác ez a Seb.

Ahogy kijöttem a lakrészemből, megcsapta az orromat, valami isteni illat. Beleszimatoltam a levegőbe. Hmmm lasagne.

Beugrottam a szakácshoz, aki éppen akkor csinálta a kaját a szerelőknek. Kértem egy adagot elvitelre. A kórházi koszttól biztos jobb. Ráfér némi normális kaja, erre az őrült finnre.

Egészen jó kedvem kerekedett, az orvosi felé menet, még dudorásztam is, ami rám nem jellemző.

De ahogy beléptem a folyosóra már tudtam, hogy baj van, éktelen nagy üvöltés fogadott.

Mi van itt rock koncert? Vagy beengedtek pár sakált?

Ahogy közelebb mentem, a veszekedés lassan kivehetővé vált.

- Nem érdekel! Ez az utolsó szavam, elegem van belőled Kimi! –üvöltött Horner.

- De Chris, nem érted nincs hova mennie. - próbálkozott Seb.

- Ez a kis hoteles balhé, és a detox így is sokba került már a csapatomnak. Ez a negatív reklám nem jött jól, pár szponzor ki akar lépni. Nem teszem ki a kollégákat még több cirkuszolásnak, és a részegeskedéseidnek, így is sok vagy már nekik.

Mi van, mi van, mi van? Most ki akarja rúgni?? Baszd ki baszd ki!

- De Chris, nem érted? Egy szálloda sem hajlandó szobát adni a történtek után sem itt sem Miamiban, sőt be sem engednek az épületekbe. Nem tudok hol aludni, csak a homeban. – próbálkozott Kimi.

- Az engem nem érdekel, ha nincs hol aludnod, akkor utazz haza, úgyse vesszük semmi hasznod. Miért nem alszol valamelyik nagy ivócimborádnál, ha már itt tartunk? Jah persze, mert minden homeból kitiltottak a paddockban! – ordítozott tovább Chriss.

Hogy mi a faszom van? Mi folyik itt a hátam mögött? Utáljuk ki Kimi klub alakult vagy mi? Bojkott Kimi ellen?

- Akkor az én lakrészemben alszik! – jelentette ki Seb.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now