30

168 4 0
                                    

30. rész

Alig telhetett el pár perc. Nagyon halkan kopogtattak az ajtómon. Nem reagáltam, inkább a fal felé fordultam, és fejemre húztam a párnát. Néha kifizetődő a strucc politika. Megint halk kopogtatás.

Kicsit nyikorgó ajtónyitás.

- Fent vagy még? – kérdezte Kimi halkan.

- Miért lehet melletted aludni? –érdeklődtem csípősen. – Mit akarsz?

- Semmit. – mondta csendesen

- Ha semmit, akkor hagyjál aludni! Ha valami konkrét akkor meg bökd ki!

Visszafordultam az ajtó irányába. A félhomályban láttam, hogy Kimi még ott toporog a küszöbön.

Pasik.

Kisebb tapogatózás után felkapcsoltam a lámpát.

- Jaj az istenért ne rád már a küszöbömet! –pirítottam Kimire. – Gyere már beljebb!

Bejött és bemászott mellém.

Neki dőltem az ágytámlának.

- Miért jöttél? – érdeklődtem kedvesen.

- Őszintén? Gőzöm sincs.

Na baszd meg, akkor mindek vagy itt? És még mi nők nem tudjuk, hogy mit is akarunk.

Kínomban elnevettem magam.

- Tudod nem volt rossz trükk, ahogy kikötöttél az ágyamban, de több rafináltságot vártam volna. – nevettem tovább.

- Szia. –közölte hidegen, és mászott le az ágyról.

Megfogtam a karját.

- Hová hová? Még nem is csináltál semmit? – viccelődtem.

- Menj a francba! – pufogott.

Megint nem érti a tréfát? Eszem azt a kis érzékeny lelkét.

- Csak vicceltem. – mondtam már komolyabban. – Beszélgetni akarsz?

- Azt hiszem.

- Miről?

- Mindenről.

- Jennyről?

- Is, meg mindenről.

- Hát a futamig ráérek. – mondtam egy halvány mosoly kíséretében. – Mondjuk kezd az elején, aztán meglátjuk, hová jutunk.

- Amikor megismertem Jennyt, csak azt láttam milyen tökéletes, szép, kedves, és jó.

- Ismerős, a rózsaszín köd. Aztán jön a pofára esés.

- Igen. Az elején nem is volt gond, aztán a haverok, meg a szüleim is elkezdték rágni a fülem, hogy ez a nő nem a legjobb, mert sunyi, és a pénzemre, meg hírnevemre hajt.

Nem hittem nekik, úgy gondoltam a szüleimnek, csak nem tetszik, hogy ő egy nagyvilági nő célokkal, és nem egy egyszerű falusi liba. Persze Tony, meg Atee is mondta magáért, de hiába, azt hittem hogy félnek, ha elveszem, akkor vége a haverságnak.

- Van abban logika amit mondasz.

- Van. Csak hogy minél jobban ellenkeztek, én annál jobban ragaszkodtam Jennyhez. Ron mint kívülálló, persze kötötte az ebet a karóhoz, hogy nekem valóban egy ilyen szép, értelmes, dekoratív nő kell.

- Kitalálom. Jó reklám volt a csapatnak.

- Pontosan. De én csak azt láttam, hogy mindenki ellenem, meg Jenny ellen van. Aztán úgy döntöttem, mivel szeretem elveszem feleségül. Ebből jó nagy veszekedés lett otthon. Hónapokig nem is beszéltem a családommal, aztán végül nem szóltak bele semmiben, ugyanúgy ahogy a fiúk is feladták. Rájöttek, ha szidják a nőt akit szeretek, akkor velük sem fogom tartani a kapcsolatot.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now