9

160 6 0
                                    

18-as karika

9.rész

Tudtam, hogy erre az idióta marhára nyakörvet, és pórázt kellett volna tenni. Akkor legalább nem mászkál el sehova. Ha elbukom miatta a kocsit, meg a zst, és szétverem, kibelezem, felnégyelem, és az Indyanapolisi pálya négy sarkára tűzöm ki a darabkáit. Elrettentő példának. A lakásást ledózerolom és felhintem sóval. A kocsijait meg szétszedem és eladom ócskavasnak.

Gyorsan körbejártunk, sehol senki.

- Heikki hívd már fel, hátha kiderül hová lett. –morogtam.

Vártunk pár percet, semmi nem vette fel.

- Szóródjunk szét, menjetek kettesével. Ha valaki megtalálta csörgessetek meg. Nézzétek meg a kocsiknál, meg a sikátorokban. –vetettem oda a srácoknak és eltűntem a tömegben.

Volt egy két tippem, hogy hol lehet. Egy ilyen bandázásánál, két lehetőség van, vagy egy csajjal hetyeg egy sikátorban, vagy arcoskodik, hogy versenyezhessen. Lévén, hogy nincsen kocsija, marad a nőzés. Felkerestem azt a srácot aki a csajokat futtatja Nunez területén. Azt mondta ha az egyik csibéjével hetyegne, arról tudna.

Reménykedtem, hogy nem olyan nőt szedett össze, akinek egy kidobó méretű barom a hapsija, mert akkor nagy szószban vagyunk.

Elkezdtem nézelődni, keresgélni de semmi. Megnéztem pár kisebb sikátort, semmi. Felhívtam Heikkit.

- Nálatok van valami?

- Semmi eltűnt, mintha a föld nyelte volna el. Se a kocsiknál, se a sikátoroknál, legalábbis amik itt a bajárat környékén vannak azokban nem volt.

- Jó akkor még szétnézek itt a banzáj másik végén. Ha bármi van szólok.

Ahogy egyre inkább mentem tovább ritkultak az autók és emberek egyaránt.

Sehol semmi. Mint akit a föld nyelt el. Már az nyílt utcán baktattam, jó pár méterre magam mögött hagyva a tuningosokat, amikor valami zajra lettem figyelmes. Furcsa hangok voltak, elindultam arra felé, amerre a zaj forrását véltem. Egy szélesebb sikátorból jöttek.

Semmi kedvem nem volt bemenni oda, bűzlött rothadó szemét szagától, ami a konténerekből és a melléjük rakott és szétszakadt zacskókból kiömlött trutyitól. Szakadt kartondobozok, és utcai mocsok vastagon mindenhol. De a szagok, és a látvány alapján volt ott más is, emberi ürülék, kutya piszok, és használt óvszerek. Ahogy beljebb mentem csótányok szaladtak szét a lépteim mentém. Oldalra nézve, pedig sikerült néhány szó szerint kövér patkánnyal is szemeznem. Undorító volt az egész. Hiába vagyok kő kemény csaj, ettől még nekem is kis híján hánynom kellett.

Tovább mentem befelé. Alig volt valami kis gyér fény, de azt is tompította a csatornákból feltörő gyomorforgató gőz. Halottam, ahogy halkan kopog a cipőm sarka. Nyeltem egyet.

Mentem tovább. Előttem volt egy másik nagy konténer mögüle jöttek a hangok.

Kikukucskáltam. A döbbenettől nem tudtam köpni, nyelni se tudtam. A látvány szégyenletes volt. Egy csaj a falnak volt dőlve, két kezét maga fölé tartotta. És extrémen nagyokat nyögött őt éppen kefélő pasival együtt. Úgy tűnt a srác csak a sliccét húzta le, két kezét a falnak támasztva dugta a csajt.

Én benne vagyok extrém helyszínekben, de ez gusztustalan.

A lány a tunigosok közül való lehetett legalábbis a ruhája szerint, bár inkább kurvásba hajlóbb ízlése volt. A srác jól öltözöttnek tűnt.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Onde histórias criam vida. Descubra agora