40.rész
Jó pár órát alhattam, mert mire felébredtem már lustán sütöttek be a napsugarak az ablakon.
Álmosnak, kábának, de kicsit kipihentnek éreztem magam.
Körben néztem sehol senki, egyedül voltam. Hol lehet Seb? Megtalálta Kimit? Csak nincs valami baj?
Megnyomtam a nővérhívót.
Pár pillanattal később bejött, az eddig ismert nővérke. Alacsony, kövérkés vörös hajú, negyven körüli, fehér ruhában.
- Jó estét! Felébredt? – mosolygott kedvesen.
- Igen. Mennyit aludtam?
- Pár órát csupán, de már jobb színben van.
- Kicsit jobban is vagyok. De a műtét....
- Ne aggódjon, a doktor úr átrendezte a napját. Úgy gondolta ha felébred, és megfelelő idegállapotban lesz akkor inkább kora este végzi el.
- Értem. A barátom az a szőke fiú, Sebastian, nem tudja, hol van?
- Sajnos nem, akkor láttam utoljára, amikor beadtam önnek a nyugtatót, azóta nem. Bár kora délután betelefonált, hogy ön hogy van? De mondtam, hogy még alszik.
- Semmit sem mondott, vagy üzent?
- Sajnos nem.
- Értem.
- Most ne haragudjon, de szólnom kell a doktor úrnak. Meghagyta, ha ön felébred azonnal értesítsem.
- Rendben köszönöm. Az nem baj, ha telefonálok? –böktem a mobilom felé.
- Ne butáskodjon kisasszony. Miért lenne?–mondta mosolyogva és kiment.
Tárcsáztam Sebet, de hiába csöngött ki, nem vette fel. Meg kéne csörgetni Kimit is...
Megnyomtam a hívásindítást. Felvette.
„ Szia! Itt Kimi! Hagyj üzenetet!"
Lényegre törő. Megszólalt a hosszú sípszó.
- Angel vagyok....Szó nélkül elmentél, és nem hiszem, hogy a legjobb lelkiállapotban vagy.... Sebet utánad küldtem, nem tudom megtalált e? Remélem igen, és nincs semmi baj. Szerettem volna beszélni veled, még a műtét előtt, de már valószínűleg nem fogok, mindjárt jön az orvos és visznek is be. Ha megkapod ezt az üzenetet, azért kérlek majd hívj fel, vagy keress meg, mert lenne mit megbeszélnünk. Bízom benne, hogy ezt nem csak én gondolom így...Szia....
Bontottam a vonalat. Éppen jókor mert James bejött.
- Szia! Mondta a nővér, hogy már jobb színben vagy. Látom igaza volt.
- Igen...Nem tudsz te sem semmit sem Sebről sem Kimiről?
- Sebről nem. Ki az a Kimi?
- Aki délelőtt itt volt, az a magas szőke, aki a falnak támaszkodott.
- Ahhá. Nem láttam őt sem.
- Értem.
- Ne aggódj, biztos nincs semmi baj.
- Uhum.
Gyorsan megmérte a vérnyomásom.
- Minden rendben. Úgyhogy ha te is úgy gondolod, akkor túl kellene esni rajta.
YOU ARE READING
Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)
FanfictionEgy jó régi történetem amit még a saját blogomon jelentettem meg AngeGhost néven:) Itt:https://angeghost.blogspot.com/2010/06/fast-and-furious_25.html Most végre felkerül teljesen a wattpadra is :) Korábban az első 43 részt feltette valaki csak azt...