18-as karika
33. rész
Ez volt a gyújtó pont, úgy estünk egymásnak mint két eszelős, nem emlékszem, hogy jutottunk el a szobámig, de arra igen, hogy rángattuk, téptük a másik ruháját.
Olyan lendülettel estünk be az ajtón, hogy az ágyon huppantunk, én alul Kimi fölül.
Alig értem a bőréhez, máris letámadott.
Csókolta a nyakam, majd a mellem harapdálta, a keze pedig egyre lentebb és lentebb csúszott.
Nem fogtam fel mi történik velem, minden összefolyt, és kavargott.
Csak ennyit tudtam, hogy akarom őt, jobban mint eddig bárkit.
Az újaival elkezdte simogatni a csiklóm, majd egyre beljebb és beljebb hatolt, olyan őrülten jól mozgatta az újait bennem, és közben harapdálta és szívogatta a mellem, hogy pillanatok alatt orgazmus közeli állapotba kerültem.
- Ne!.... Ne!.... Hagyd abba! – nyögtem kétségbeesetten.
Hírtelen abbahagyta, és rám nézett.
- Ha nem akarod folytatni....- mondta kissé összetörten.
- Túl jó! – nyögtem fel. – Túl jó! És ha tovább folytatod...- megcsókolta a mellem, felnyögtem -.
- Elmész? –vigyorgott rám kajánul.
Bólintottam.
Belefúrta az arcát a vállamba, közben gyengéden csókolgatta.
- Olyan rossz lenne az? – gúnyolódott.
- Nem érem be ezzel, én ezt akarom! – mondtam kéjesen és egy lágy érintéssel megsimogattam a férfiasságát.
Beleremegett a teste. Tovább simogattam, érzékien, majd erősen megszorítottam. Felmordult.
Majd egy gyors mozdulattal lefogta a két csuklóm.
- Elég legyen! –morogta – Hagyd már végre hogy egyszer más legyen a főnök!
Beleharapott a nyakamba, és kiszívta, közben végig mozgott bennem az újaival. Érzékien, gyengéden, nyalogatta a mellbimbóm. Nem bírtam tovább, dobáltam magam az ágyon, és felüvöltöttem a gyönyörtől. Átjárta az egész testem, de nem éreztem fáradt kielégülést, csak magányt, és még égetőbb vágyat.
Elengedte a karom, és újra csókolgatni kezdett, és haladt egészen lassan lejjebb és lejjebb. Túl jól simogatta és csókolgatta a belső combom.
Végül pedig, olyan perverzen nyalogatott, harapdált ott lent, hogy az újabb orgazmusnál már belemélyesztettem a körmeimet a hátába. Felszisszent.
Egy picit feleszméltem.
- Fáj? –kérdeztem bambán.
- Micsoda vadmacska vagy. – mondta kéjesen a fülembe.
Megsimogattam a belső combját, majd a heréit. Felnyögött.
- De nem adom könnyen magam. – mondtam huncutul.
Gyengéden simogatta a mellem, szétfeszítette a combom, és rám feküdt. A kezébe tovább simogatott oda lent, majd a makkját hozzádörzsölte a csiklómhoz. Majd a kezébe vette a férfiasságát, és rásegítve még jobban hozzám dörgölte, és körkörösen mozgatta, és kicsit be is hatolt. Nem bírtam tovább, már üvöltöttem, és karmoltam ahol értem. A lábaim teljes erővel a dereka köré kulcsoltam, dobáltam magam, és egyre erősebben löktem felé a csípőm.
BINABASA MO ANG
Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)
FanfictionEgy jó régi történetem amit még a saját blogomon jelentettem meg AngeGhost néven:) Itt:https://angeghost.blogspot.com/2010/06/fast-and-furious_25.html Most végre felkerül teljesen a wattpadra is :) Korábban az első 43 részt feltette valaki csak azt...