69

111 3 0
                                    

69.rész

Csak potyogtak a könnyeim.....

Alig kaptam levegőt, fojtogatott a tudat, hogy Kimi mit akart velem tenni. Nem tudtam ép ésszel felfogni, hogy volt képes idáig eljutni.

Miért tette ezt?

Miért?

Miért?

- Nyugodj meg....- suttogta újra, és újra Bruno.

Kilestem a fejemre húzott takaró mögül, és láttam, ahogy Kimi teste szinte élettelenül fekszik a szobám padlóját, és Seb még mindig veri. Heikki többször is le akarta fogni, de nem volt elég erős.

Seb teljesen elvesztette az önkontrolját, és németül üvöltött Kimire.

Csak ordított, és ütötte.

- Megfogja ölni....- suttogtam. – Bruno....

Kétségbeesve néztem rá. Bármit is tett Kimi, ha Seb szétveri a fejét, Seb kerülhet bíróság elé.

Bruno bólintott, majd Heikkivel közösen nagy nehezen lefogták.

Hosszú percek teltek el így, hogy nekem a könnyeim potyogtak, Seb pedig üvöltött, és ki akart szabadulni a fiúk kezei közül.

Aztán valahogy minden lecsendesedett, Seb lehiggadt, és már én sem bőgtem. De Kimi még mindig ott feküdt, meg sem mozdult, az arca csupa vér, és még a szem is csukva volt.

Akár egy halott...

Istenem!

Felpattantam, oda akartam rohanni, hogy megnézzem él e még, de pár lépés után összeestem.

Minden remegett, és forgott velem a szoba.

Seb ölelt át, és vissza akart támogatni az ágyhoz.

- Jól vagyok....Ugye nem.....nem ölted meg? – kérdeztem dadogva.

Seb visszanézett Kimire, Heikki pedig odament megnézni van e pulzusa.

Alig ért hozzá, Kimi mocorogni kezdett.

Megnyugodtam.

- Akarsz nálam aludni? – kérdezte Seb aggódva. – Ott legalább van ajtó.

- Nem. Inkább egyedül lennék.....felhívom a főnököt, hogy kérjen egyet szobát, abban a hotelben amelyikben ő van a csapattal.....

Seb hosszan nézett rám, aztán bólintott.

- Ahogy gondolod.....

- Kösz....

- Elvigyelek?

- Igen....Ez jó ötlet.....

Keresni kezdtem a telefont, és ekkor tudatosult bennem, hogy az már nincs.

Szerencsére a sim kártya még megvolt.

- Kéred a mobilom? – kérdezte Bruno.

- Nem. Fejből nem tudom senki számát. De a másik szobában megvan a régi telom, csak fel kell tölteni. Amíg összeszedek néhány cuccot, meg magamat, addig feltölt annyira, hogy tudjak telefonálni.

- Rendben.

- Megtennétek hogy....- és a félkómás Kimire mutattam.

- Persze. – mondta Seb és Bruno egyszerre.

Megeresztettem, egy soványka mosolyt, és szinte átmenekültem a másik szobába.

Egy táskába bedobáltam néhány cuccot, a telót rádugtam a töltőre, és bezárkóztam a fürdőbe.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now