7

183 7 0
                                    

7. rész

Szerencsére nem maradtak le nagyon, olyan ötszáz méterre mögöttem. A találka a városi déli elhagyatottabb részén volt, egy kihalt házakkal, és gyártelepekkel tarkított környéken.

Egy régi pakolóház aljában bújt meg a banda.

Mikor közelebb értünk, már látni lehetett a tarka autókat, a nagy banzájt a sivár utcákon.

Bömbölt a zene, a lányok semmi kis cuccokban villogtak, a pasik meg a gépeket bütykölték, és vagyok a csajokkal foglalkoztak, vagy egymással dumálta.

Kicsit szélebbre pakoltam le, amolyan féloldalas stílusban. Kiszálltam és körülnéztem.

Ma este jónak tűnik a járgány felhozatal, és jó versenyek ígérkeznek, ha meg parkolóház van drift is lesz.

Kik indulhatnak pontosan szét kéne nézni?

Bár ma annyira nem vagyok driftes felingben, de ki tudja.

Hátrafordultam a fiúk most pakoltak le. Csigák.

Nekidőltem a kocsinak. Bevártam őket.

Biccentettem a fejemmel, és elindultunk.

- Pussy édes szia.- jött oda Raul a Jattos. Azért Jattos mert nála lehet fogadni mindenre, meg a beugrót is ő szedi össze.

Méregette a többieket mögöttem.

- Csákány Jattos. Heikkit, meg Sennát már ismered. A többiek velem jöttek turisták. Csak nézelődnek, nem lesz velük gebasz.

- Ha te mondod. –vállat vont – De ha lesz az a te sarad.

- Jó tudom, tudom. –legyintettem

- Inkább arról énekelj mi a felhozatal?

- Három verseny, 2 kör 7 rugó. A győztesek mehetnek a negyedikbe oda 14 rugó. A győztes all in.

- Über. - kezébe nyomtam egy köteg pénzt - Mindkettőbe beszállok.

- Jó, te tudod, de ha nem jutsz be a vég gamebe, buktad a zst!

- Jah. Drift?

- Hát ha lesz jelentkező?

Érdeklődve néztem rá.

- Csak Ty van itt! De ha akarod behívok egy két embert.

- Annyira nem izgat a téma.

Pötyögött valamit a kezében lévő palmtopon.

Rám vigyorgott.

- Érdekel az indulók listája?

- Nem, de kösz.

Kezébe nyomtam két Franklint. (200 dollár).

- Veled mindig érdemes üzletelni Pussy.

- Menjünk. –szóltam hátra.

Elindultunk befelé a parkolóba, meg akartam keresni Nunezt, hogy azért vigyázzon a srácokra. Volt egy gyanúm, hogy lesz velük bajom még az este folyamán. Addig meg legalább nézelődhettek a csajok, meg a verdák közt a fiúkák. A legtöbb autónak nyitva volt a motorházteteje, és vagy éppen simogattak vagy szereltek rajta. Vagy csak egyszerűen túráztatták. Kicsit hangos volt a zene, és zavaros, minden autóból másféle, és másmilyen hangerejű.

- Ez mi volt? –érdeklődött Seb.

- Belépti díj. Az előbbi meg a beugró a versenyre.

- Azt hittem téged ismernek?

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now