43

159 5 0
                                    

43.rész

Fáradt ébredtem, alig bírtam kinyitni a szemem. Fizikailag fájt, még ez a kis megerőltetés is. Megint infúzióra voltam kötve. Csodás!

Ráadásul annyira melegem volt, mintha a pokolban lennék. Miért zárják be az ablakot, nincs semmi levegő?

A szobában félhomály uralkodott, a fejemnél égett egy kis kórházi lámba, a roletta is le volt húzva.

Egy szőke hajköteg a kezemet fogta, és rá volt borulva.

Kimi volt. Aludt, nagyokat szuszogva. Megpróbáltam lerúgni magamról a takarót, úgy hogy közben nem ébresztem fel.

Nem jött össze.

Amint megmozdultam Kimi felriadt, azonnal felkapta a fejét, és halál fáradtan bámult rám.

Mindkét szeme be volt dagadva, és jó pár napos borostája is éktelenkedett az arcán.

- Szia....- mondta fáradtan. Megeresztett egy félmosolyt.

- Szia... Melegem van....Nyitnál ablakot? –mondtam halkan rekedt hangon.

- Megy a légkondi, majdhogynem még hűvös is van.

A fejemre tette a kezét.

- Megint felment a lázad. Hívok egy nővért. – mondta kimerülten.

Kisietett aztán, vissza.

- Mindjárt jön. Adnak valami lázhúzót.

- Mi van velem? Semmi erőm sincs. – suttogtam.

- Sebláz, és kisebb fertőzés.

- Sebláz?

- Igen. Pihenned kellett volna műtéted után, a megerőltetéstől, meg az idegeskedéstől felrepedtek a már így is megviselt hajszálerek.

- Megint megműtöttek? –kérdeztem kétségbeesetten.

- Igen. Lézerrel elsütötték a vérző ereket.

- Lehet még gyerekem? - már majdnem bőgtem.

Kimi hírtelen átölelt.

- Nyugodj meg. Minden rendben, az orvos szerint lehet. Ez csak kisebb komplikáció.

- Biztos?

- Igen. – mondta szemembe nézve. – A doki szerint inkább idegi, és kimerültségi alapon van minden. A komplikáció, a fáradtság, a láz. Ha összeszeded magad, akkor minden helyre jön.

Bejött a nővér, és adott az infúziómban egy injekciót, és gyorsan távozott.

- Mióta vagyok kórházban?

- Négy napja.

- Már négy?

Bólintott.

- A többiek?

- Hazaküldtem őket pihenni.

- Te miért nem mentél?

- Nem hagylak itt. Kétszer is szükséged lett volna rám, harmadszor nem követem el ezt a hibát.

Megszorítottam a kezét.

- Díjazom. De pihenned kéne.... Fáradtnak tűnsz...

- Semmiség. Majd pihenek később. Az a lényeg, hogy jobban legyél.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now