32

184 6 0
                                    

32.rész

Gőzöm sem volt, mit mondhatnék, vagy tehetnék. Olyan váratlanul ért, mint derült égből a villámcsapás.

Csak álltam ott, mint egy idióta. Kiminek, pedig kezdett leesni, hogy sok minden olyan szaladt ki a száján, aminek nem kellett volna.

Hírtelen sarkon fordult, felkapta a csomagjait, de még hosszasan visszanézet. Szerettem volna mondani, vagy tenni valamit, hogy ne tegye magát tönkre, mert tudtam, hogyha elmegy, akkor game over, de nem tudtam mivel segíthetnék. Mérges nem voltam, inkább döbbent. Mindent vártam, csak ezt nem.

Egyáltalán mivel tudnám meggyőzni? Azt nem mondhatom, hogy szeretem, mert az ugye nem igaz, és ezt mindketten tudjuk. Barátilag nem tudom, hogy ezek után jó ötlet e ha marad. Jézusom!

- Kimi...

- Szia! –közölte hidegen, majd kilépett az ajtón.

És beleütközött a Heikki, Bruno párosban, akik úgy néztek ránk, mintha a Marsról jöttünk volna.

Mi van nem láttatok még embert bakker?

Mindenesetre valóban érdekes kép tárult a szemük elé, én egy szál pólóban és bugyiban, Kimi talpig felöltözve a csomagjait vonszolva. Majdnem elröhögtem magam, mint egy összeveszett friss házaspár. Morbid.

- Te hova mész? –érdeklődött megrökönyödve Heikki.

- Sehova. Keresek valami szállást. – vetette oda Kimi, és ment volna tovább, de Bruno elé ugrott.

- Mi folyik itt? Mit csináltál Angievel? Nem mész sehova, amíg bocsánatot nem kérsz tőle! – sziszegte a képébe.

- Te engem ne oktass ki te barom! –ordított rá Kimi.

- Velem te ne szórakozz te részeges ökör!

Baszd ki! Még itt fognak összeverekedni! Közéjük ugrottam.

- Nem csinált velem semmit. Hagyd abba a vergődést Senna!- rivalltam rá.

Mindenki rám bámult. Mi van kék a fejem, vagy mi olyan rohadt érdekes?

- Csak kicsit felhúztam magam az egyik hülyeségén, és megsértődött a fiatalúr ennyi.

- Miféle hülyeségén ? – firtatta a dolgot Heikki.

De kíváncsi lettél baszod! Most mit mondjak? Hogy a haverod szerelmet vallott, és ezért kurta el anno a kapcsolatunk?

Rá néztem Kimire, és meresztgettem a szemem.

Vedd már a lapot barom! Hazudj valamit!

- Semmi, csak bömbölt a tv, és felébredt rá! – dünnyögte.

- Te mióta nézel tévét Kimi? –érdeklődött ércesen Heikki.

- Hokit nézett, és közben üvöltött finnül!- csatoltam hírtelen vissza a tegnap esti tvzéshez.

Heikki Brunora nézett, aztán megvonta a vállát.

- Javíthatatlan vagy haver! – morogta Kiminek.

Bevették! Halle luja, és angyali kórus!

- Elég legyen már! Te gyere vissza a francba, és ne pattogjál! –mutattam Kimire - Ti meg döntsétek már el, hogy bejöttök, vagy álltok ott, míg kővé nem váltok. Nekem ma versenyem van, nincs időm ilyen toporgásra! – veszekedtem a srácokra.

- Jól van na! Csak gondoltam rátok nézünk minden rendben van e? – morgott Bruno.

- Kössz a látogatást! Minden rendben! Más egyéb? – dühöngtem tovább.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ