45

143 4 0
                                    

45.rész

A srácok az egész napot nálam töltötték a kórházban, erősen estefelé járt már az idő amikor Kimi visszajött. Egy hosszú ujjú Red Bullos póló, egy sötét farmer, meg egy fehér sportcipő volt rajta. Szívdöglesztően festett.

Bár, még mindig fáradtnak és kimerültnek tűnt, és láttam rajta, hogy van még valami más is.

A fiúk , mintha vették volna a lapot amint megjött Kimi pár percen belül elmentek.

Ő meg lezuttyant az ágyam melletti székre, és csak bámult maga elé.

- Kimi mi a baj? –kérdezte aggódva.

- Semmi csak egy kicsit kevés volt az alvás. - mondta fáradtan és megpróbált magára erőltetni egy mosolyt.

- Katasztrofálisan hazudsz...Nem mondod el mi a gond?

- Mi....- bökte ki.

Ácsi lemaradtam. Kérek egy reapitet. Értetlenül néztem rá.

- Ezt kifejtenéd bővebben?

- Szeretlek...

- Akkor mi a gikszer? Nem értem...

Most mi a faszom van?

- Szeretlek, de azt hiszem nem a legjobb ötlet, hogy most veled maradjak....

Hátravetettem a fejem a párnán, és a plafont bámultam.

- Már megint itt tartunk? Nem hiszem el! – mondtam dühösen.

- Hallgass meg kérlek....- mondta egyszerűen.

- Másból sem állok, ki csak hogy azt hallgatom már jó ideje, hogy miért is ne legyünk együtt. Ezúttal milyen mondvacsinált indokot találtál ki otthoni nagy magányodban? –érdeklődtem gúnyosan.

- Angel én drogos vagyok.

- Nem édesem! Te hülye vagy! Az hogy itallal, és drogokkal próbáltál felejteni, nem jelenti azt, hogy függő is vagy.

Átült mellém az ágyra, és felhúzta a pólót az alkarjáról.

Két friss szúrásnyom.

A picsába! A kurva életbe!

- Te megörültél? Ugye nem vezettél? – suttogtam a döbbenettől.

- Nem bírtam ki......Taxival jöttem....

Hál Istennek! Legalább ennyi esze volt.

- Nem bírtad ki?

Le voltam döbbenve, minden olyan jól alakult végre valahára, és most tessék. Megint ott vagyunk, ahol elkezdtük, csak ez most rosszabb. Sokkal rosszabb!

- De miért?

- Visszamentem a házba, megláttam az üres üvegeket, és eszembe jutott, hogy mit tettem veled, hogy......... majdnem....... megölted magad miattam.... Aztán le akartam feküdni aludni, de...de....csak te jártál a fejemben, ahogy búcsúzol a tekinteteddel és ugrasz.... Nem tudtam pihenni, szükségem volt rá.....hogy ki tudjam kapcsolni az agyam.....

Ökör picsa, minek küldted haza abba a kriptába. Bazzeg! Hülye, idióta, barom!

- Kimi....

Ennyire nem lehet padlón. Jézusom. Ugye nem, ugye nem? Kezdtem kétségbeesni.

- Jobb, ha most elmegyek.... Nem egy drogos a legjobb társaság neked.....- mondta reménytelenül és felállt az ágytól.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now