18. rész
Vasvilla szemekkel nézett.
- Nem így kéne kimenned a pályára. –mutattam rajta végig – Meg nem ilyen fejjel!
- Milyen fejjel ?
- Kérlek nézz tükörbe! De komolyan. Arra van a fürdő! – mutattam.
Berobogott. Ordítozott valamit finnül. Majd kicsörtetett.
- Mi a kurva életet csináltál velem te ribanc! –üvöltött a képembe.
Felment bennem a hűtővíz.
- Te állat! Heikki vert össze! Te meg Sebastiant, úgy hogy megrepedt a koponyája.
- Mi ?? –kérdezte elhűlve. - Miről zagyválsz?
- Semmire nem emlékszel a tegnap estét illetően?
- Elmentünk inni.
Jó kis filmszakadás.
- Tyűűű! Hát eléggé megkavartad a szart.
- Miért mit csináltam? Énekeltem. –vigyorgott.
- Nem azt, amit mondtam.
Értetlenül nézett rám.
Ehhez le kellett ülnöm.
- Baszd ki Kimi! Hna jó. Tömören tő mondatokban elmondom mi volt.
Feljöttetek Heikkivel. Heikki összeveszett Brunoval, hogy ő azonnal velem akar beszélni. Aztán Bruno kitálalta az igazságot, arról mi is volt egy éve. Heikki meg kérdőre vont, és elmondtam, hogy te kavartad a szart. Akkor Heikki leordította fejed, és verekedtetek. Elég szarul nézték ki, és lerángattuk rólad. Heikki közölte, idézem, hogy ott dögölj meg ahol vagy, őt nem érdekli, mi lesz veled a továbbiakban, és nem vagy többé barátja. Aztán voltál olyan hülye, barom, hogy sértegettél, Heikkinek meg bedurrant az agya, és tovább vert. Kikeveredtetek a folyosóra, ahol Seb közétek ugrott, és kiütötted Sebet, úgy hogy a fal adta neki a másikat. Enyhe agyrázkódása lett, és csak jövő héten ülhet kocsiba. Aztán megpróbáltalak felsegíteni, mert a többi haverod a füle botját se mozgatta, de engem is elküldtél a fenébe, és rám vertél – mutattam neki a feketés, kékes zöldes foltot a kezemen - Úgyhogy ott hagytunk. Most vettem észre mikor behoztam a kaját, hogy ott vagy kint. Egy securitis meg behozott.
- De Seb jól van?
- Megmarad.
Leült a kanapéra, és a kezébe temette az arcát.
- Az istenért, menj már szedd rendbe magad. Miattad mindketten El –ké- sünk!!- szótagoltam .
- Nekem már szerintem ezek után tök mindegy.
- Ezt hogy érted?
- Kétlem, hogy nekem még van állásom.
Ránéztem az órára. Háromnegyed egy.
- Bassza meg! Máris elkéstem!
Felkaptam a táskám, és elindultam kifelé.
- Hova mész?
Klinikai eset.
- A pályára, tesztelem Bruno kocsiját, és már a pályán kéne lennem, ha nem sietek, még fél órám sem lesz beszélni a mérnökökkel.
- Te?
- Nem. Nem én, a kis angyalka ott fent! Mutattam a plafonra. Ki más?
Bambán bámult.
YOU ARE READING
Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)
FanfictionEgy jó régi történetem amit még a saját blogomon jelentettem meg AngeGhost néven:) Itt:https://angeghost.blogspot.com/2010/06/fast-and-furious_25.html Most végre felkerül teljesen a wattpadra is :) Korábban az első 43 részt feltette valaki csak azt...