57

113 3 0
                                    

57.rész

Kimi tekintete gyorsan változott, a megdöbbenés után jött, az undor és a gyűlölet.

- Kurva vagy! Soha többé nem akarom látni egyikkőtöket sem! – közölte hidegen, érzelmek nélkül.

Aztán sarkon fordult, és elcsörtetett.

Bruno ekkor tért magához, fel a látványunk okozta sokkból.

- Két idióta! –kiabált ránk, és bevágva maga mögött az ajtót elment.

Seb szorosan átölelt, azt hiszem tudta, hogy legszívesebben sírnék, de úgy éreztem nincsenek könnyeim.

Már korábban elhullajtottam az összest.

- Ha gyorsan összekapod magad, még utána mehetünk...- suttogta Seb.

Fel kellett kacagnom.

- Azt hiszed ezek után még szóba áll velünk? Ennyire naiv még te sem lehetsz.

- Majd azt mondom erőszakoskodtam.

Megsimogattam az arcát, tényleg hülye vagyok, miért nem ez a pasi kell nekem?

- Ezt már sehogy sem magyarázom ki Kimi előtt. Talán jobb is így mindenkinek. De rendes vagy. Köszi.

Finoman el akartam tolni Sebet, de nem engedte. Belecsókolt a nyakamba, és simogatni kezdett.

Értettem a célzást.

- Seb..... elkésünk....

- És ez..... téged.... érdekel? – kérdezte nehézkesen miközben belecsókolt a mellembe.

Fel kellett nevetnem.

- Mi az? – kérdezte vigyorogva.

- Azt hittem, hogy bármit képes vagy megtenni, és feláldozni a vb címért, e helyett te még egy menetre készülsz. – nevettem.

- Téged nem! – mondta mélyen a szemembe nézve.

Lehunytam a szemem, és mégis kitört belőlem a sírás.

Szorosan átölelt.

- Valami rosszat mondtam? – kérdezte kétségbeesetten.

- Nem...- suttogtam.

- Ezt mástól szeretted volna hallani.....

Csak rázott a zokogás. Seb lemászott rólam, felültem, és ő meg átölelt.

Próbált vigasztalni, de hiába, csak potyogtak a könnyeim. Olyan rendes srác....Bármit megtenne értem, és neki semmi sem lenne túl drága azért, hogy megtartson. Ilyen az igazi, a valódi önzetlen szerelem.

- Bárcsak te lennél Kimi.....Olyan hülye vagyok! Veled boldog lehetnék, és mégis akit igazán szeretek azt meg ellököm.

Sebre néztem, láttam rajta, hogy ötlete sincs, mit mondjon, vagy tegyen.

- Vissza kell menned a Red Bullhoz...

- Ráérek még....

- Tíz perc és kezdés....

- Tudom....

Lassan felöltözködtünk, Seb még búcsúzóul átölelt és megcsókolt. De még akkor is sírtam.

A két kezébe fogta az arcom, és letörölte a könnyeimet

- Tudom, hogy nem vagyok Kimi. De ha bármi baj van, vagy szükséged van valakire, én itt vagyok, bárhol és bármikor. Szeretlek, és bármit megteszek, amit kérsz....

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now