21

154 6 0
                                    

21. rész

Pás lépés után, a hátam mögül pusmogást hallottam.

- Hna most jön a második felvonás! Ez jó műsor lesz! – dünnyögte Fer, és moraj futott végig a tömegen.

Fél perc alatt ment fel a vérnyomásom, olyan háromötvenre. Nyugi, nyugi, nyugi. Süket vagy, és néma!

Újabb mormolás mögöttem.

- Ötven dollár fogadni, hogy fel is képelni Kimi devushka. (oroszul lány).

- Tartom! – poénkodott Fer.

- Tartom, és teszek rá még harmincat! – mondta Button.

Baszod, mindjárt nem lesz olyan jó kedvetek, ha hozzátok vágom a széket itt mellettem.

Jó pár méter után. Szembe jött velem egy csinos pincérnő, a tálcája tele volt poharakkal. Zseniális ötletem támadt.

- Ne haragudj! Tudnál nekem segíteni?

- Igen kisasszony?

- Azaz asztaltársaság rendelt már? –böktem feléjük a szemmel.

- Igen kisasszony.

- És kivétetek már a rendelést?

- Nem kisasszony.

- Adok neked négyszáz dollárt, ha manipulálsz a rendelésükkel.

- Mit kellene tennem? – kérdezte gyanakvóan.

- Semmi extrát. Az italokat meg kéne, sózni úgy istenigazából.

- Kisasszony, ezért engem kirúgnak.

- Nem, nem fognak. Mond azt, hogy én küldtem nekik, mert elvesztettek egy fogadást. –rávigyorogtam.

- Legyen nyolcszáz.

- Legyen. – rávigyorogtam, és észrevétlenül odaadtam neki a pénzt.

Ez a poén bármennyi pénzt megért nekem. Tovább trappoltam Kimi felé. Valamit mindenképpen helyre akartam tenni vele kapcsolatban. Majd megálltam az asztalánál csípőre tett kézzel.

Rám se nézett csak fixírozta a poharat benne, a már szinte teljesen elolvadt jeget, és az üveg bontatlan vodkát. Bontatlan vodka Kimi asztalánál? Mi van, már részeg, vagy még az és nem kell?

- Beszélni akarok veled! – közöltem minden előzmény nélkül.

Semmi értelmét nem láttam az udvariaskodásnak.

- Jöhet! – közölte egykedvűen.

- Jöhet?

- Már ma te vagy az x-edik, aki le fog baszni. Többek közt a cikázásért a pályán. Egy újabb fejmosás már meg se kottyan! – mondta minden érzelem nélkül.

Nocsak. Többek?

- Tulajdonképpen nem ezért jöttem.

Felnézett rám, de érzelmi reakció nuku.

- Szerettem volna megköszönni, hogy délután bejöhettem veled meg a kocsiddal.

Megrántotta a vállát. Majd a tekintetét visszafordította a piára.

- Akkor is rendes volt tőled.

- Ha már majdnem elkéstél miattam, és ráadásul szét is vertem a kezed, ez a minimum. –mondta komoran.

- Ha ennyit hajtogatod, még elhiszem, hogy bűntudatod van! Neked! – mondtam gúnyosan.

- Bármit is feltételezel rólam, nőket nem verek meg. Azért annyi kis gerinc még van bennem. - mondta megvetően.

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora