6

196 6 0
                                    

6.rész

A látvány ami elénk tárult, örök élmény marad, el is raktároztam az emlékeimben.

Természetesen a bizonyíték kedvéért, a telefonnal le is fényképeztem, és gyorsan elküldtem emailen pár helyre. A címe „Kimi és Hector szerelme" lett.

Kimi mint Júlia áll ezúttal kis sziklakertem tetején tépázott nadrággal, Rómeó szerepében Hector, aki ugat rá mint, aki meg van veszve . Lehet hogy hiányzik a kötelező veszettség oltása? Nem emlékszem tisztán, lehet idén kimaradt.

A többiek is felettébb élvezték a látványt, hétrét görnyedve röhögtek.

Megint nem bírtam ráülni a számra. Nagy mutogatással, és hévvel elkezdtem a musicalt szavalni, persze kicsit torzított szöveggel:

- Minden szép szerelem vak!

Ám csak így édes a holnap!

Az ő szíve az Úré! – Kimire mutattam

Az ővé Rómeóé! – a kutyára, majd Kimire

Ez a vágy szíveket tép!

Érte én meg is halnék! –mutattam Kimire, majd a kutyára.

Kész vége elszabadult a pokol, olyan tapsvihart, és nevetési orkánt kaptam, ami mindent pénzt megért. Hector mellé tipektem, hátat fordítottam Kimiéknek, majd meghajoltam a közönség felé.

- Köszönöm, Uraim. De minden ezen szavakért illesse dicséret a musical írókat.

Kérem ismerjék meg színészeinket- Júlia szerepében az ivászat királya Kimi Raikkonent, Rómeó szerepében a mindig hűséges Hectort kutya. Köszönjük, köszönjük! –meghajoltam megint.

Megfordultam Kimi felé néztem, látszott rajta hogy ha nem jöhet le fél percen belül, ölni fog mégpedig engem.

Határozottam a szemébe néztem.

- Igen ó szőke herceg?

- Lennél szíves. –közölte normál hangon, de láttam a tekintetén, hogy ha nem szólok a kutyának halott ember vagyok, pontosítok nála már az voltam.

- Hector! Ül!

Hector leült, csendben némán, ott ahol volt rá se bagózott senkire.

Kimi letápászkodott. Az arcomba mászott.

- Igen? –mondtam unottan. - Kitalálom halott ember vagyok, ha nem lennék nő, már régen szétverted volna a fejem.

Egy árva szót se szólt, de a szemén láttam, hogy szívesen felpofozna.

- Ne kerülj az utamba többet. - sziszegte a fogai között.

Felhúztam az egyik szemöldököm.

- Mi van? Nekem dumálsz seggfej?

- Elég legyen már. –ugrott közénk Heikki. – Arról volt szó, hogy megyünk versenyezni, akkor menjünk.

- Tőlem. –vontam vállat, és a többiek felé fordultam. – De van néhány alapszabály.

Kérdő tekintetek.

- Az utcai között sok a noszos agyú barom, aki még azt is kihívásnak veszi ha hozzáérsz a verdájához.

- Noszos?- érdeklődött Alonsó

Milyen pilóta vagy te még ezt sem tudod tekintet Ferre.

- Gyengébbek kedvéért di-nitrogén-oxid, nitro. Folyékony halmazállapotú anyag, mely levegőbe vagy a motorba jutatva gáz lesz és oxigént szabadít fel, mely gyorsítja az égést, ezáltal extra nyomást kifejtve a hengerekre. Így érthetőbb?

Fast and Furious (Kimi Raikkönen fanfic)Where stories live. Discover now