Laxus szemszöge
Eveline_Black együtt bemotoroztunk a kapitányságra, és nem kis feszültség tombolt bennünk. Szinte rohantunk az emeletre ahol senki nem volt, amit még furcsálltam is, de tovább mentem apám irodájába, aki viszont ott volt, és körmölte az iratokat.
- Apa baj van! – szólok neki egyből, amire felék kapja a fejét.
- Mi történt? – gyorsan kérdezi tőlem, amire bezárom az ajtót, és oda megyek hozzá.
- Lucyt elrabolták, és nem tudom, ki vagy miért, de azt hiszi, hogy még együtt vagyunk, és ezt akarja felhasználni! – darálom neki az elmúlt fél órában meg tudót infót mondani neki.
- Amíg együtt voltatok csak két ügyben láthattak téged! – tanakodik, hangosan miközben ki kell a székéből. – Azonnal el kell mennünk a fiúkhoz, kiderítsük az ügyet! – sürget meg az apám, amire csak pislogok, de követem.
- De miért, ők most biztos teljesen ki vannak ütve! – hebegni kezdek, amire csendre int.
- Mit akar most tenni Makarov! – szól bele a barátnőm, úgy hogy meg fogja az apám vállát.
- Ki nyomozni, hogy Lucy mit csinált az elmúlt huszonnégy órában, és ezt a pasiánál kell kezdenem, majd nyomokat keresni ahol buliztak! – komolyan mondja nekünk, mi meg követjük vakon az öreget.
A kapitányságról egyenesen Gray lakására mentünk, ahova mondjuk úgy egy állkulcs készlettel, ami mindig a zsebemben van bejutottunk a lakásba. Ahol is olyan mintha orgiát csaptak volna. A három srác teljesen szétesve, némelyik alsóban vagy a nélkül fekszik valahol, akár a másnaposok filmben.
- Drágám léci várj meg kint minket! – szólok Eveline_Black, aki biccent és kint is maradt. Rá néztem az apámra, aki szintén jelentőség teljesen pillantót felém. – Ébresztő segfejek! – ordibálva mondom, amire mind a hárman egyszerre ültek fel. – Remélem jól éreztétek magatok este, mert munka van! – jelentem ki amire Natsu masszírozni kezdi az arcát.
- Miért kell nekünk ma dolgozni, hisz két nap múlva esküvő lesz! – kotyogósan mondja nekünk, amire egyenesen oda hajolok az arcába.
- Mert rajtok kívül nincs más, aki nyomozó lenne a bandánkban! – komolyan mondom neki, amire lassan kinyitja a szemét.
- Ott van a lány csapat, és az élükön a szexi, de annál eszesebb barátnőm! – dicséri Lucyt miközben visszadől a kanapéra és bebugyolálja magát a vécépapírral.
- Nem lehet, mert őt rabolták el. – mondja az apám, amire a srácnak cintányér nagyságra tágult ki a szeme, majd felém fordult, és felült.
- Miért nem ezzel kezdtétek? – egyből kérdezi, majd ki ugrik az ágyból, és mint egy túl szteroidot gyerek, kezdi magát rendbe szedni. – Ha nem keltek fel, akkor földbe döngöllek ti tettek! – szól rájuk idegesen, amire G csapat tagjai mint a zombik úgy kezdtek el támolyogni mint a holt korosak.
- Mi addig ki megyünk! – mondom neki nyugodtan majd az apámmal együtt csatlakoztunk a páromhoz, aki feszülten várt minket.
- Halom Natsu tudja kit vittek el! – ironizált kedvességgel állapítja, meg amire persze bólintok.
- Igen! – beletörődően mondom neki, amire egyből hozzám bujt, és át ölelt.
- Itt vagyok, ha az kell, hogy helyre tegyem fejed! – kedvesen mondja nekem, amire egy kicsit nevetek, de közben simogatni kezdem a hátát.
YOU ARE READING
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
RomanceVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...