61.fejezet

56 3 2
                                    

Lucy szemszöge.

Grayyel igen csak gyorsan meg jártuk a drog tanyát ahol is össze szedtük a jó barátom, aki teljes mértekben ártatlannak vallja magát, de jelenleg élvezi velünk a kihallgatónak a kellemes szürke unót hatásait.

- Szóval Dobenga! Hogy van? Megy még a drog hálózat? – szokványosan kérdezem tőle mintha nem az előbb kaptam rajta hogy eladót, egy adagot egy tinédzsernek.

- Oh tudja nyomozó egy kis drog itt meg ott meg amott de nekem nincs közöm hozzá. – magyarázza, nekem miközben tudja, hogy az ügyvédje ki hozza.

- Tudod Dobenga most nem húz ki ebből az ügyvéded! Tudod miért? – kérdezem tőle, amire elő veszem Mira halót, fotóját. – Nos, ő azaz személy aki miatt nem jut ki egy darabig a celláink közül tudja miért mert magával sms-zet és valami oknál fogva érthetetlenül volt írva! – magyarázom neki, amire nagyot nyelt a férfi.

- Mindent elmondok, ha külön zárkát kapok itt! – idegesen mondja, amire nagy levegőt veszek, és előre dőlök.

- Rendben, de csak addig, amíg meg oldjuk az ügyet! – ajánlom neki, amire hevesen bólogatni kezdett. Elmondta, hogy Mira folyton el vette a testvére anyagát és azt hitte el vele hogy be viszi a rendőrségre mikor is inkább el adta és így duplán kapta meg a pénzt. Sajnos egyszer egy banda tag oda jött hozzájuk hogy ne itt legyen a találka mert a rendőrök elkapják és ha még egyszer meg látja a nőt vagy őt meg ölik. A leírás alapján azt mondta, hogy Sabethoot jele volt rajta és a kinézete nem volt túl egyértelmű, Mondót, zöldet meg hogy magas, és mivel nem hittem el így csak lábjegyzet lett. Ezek után Gray bekísérte a cellába én meg az asztalomnál lamentáltam, hogy mi legyen ezek után. Kéne egy nyomó! – morgom el az imám, amikor is egy ismerős kölni meg parfüm páros illat csapja meg az orrom. Bármit csak őket ne! – könyörgök, de hiába az asztalomnál állt a páros, akik csak úgy süt a düh ahogy rám néznek.

- Heartfilia! Ugye nem egy drog díler ül a cellában, úgy hogy nem szólt nekünk? – kérdezi tőlem kicsit ironikusan ahogy fel ülök rögtön fel is állók és az asztalom szélére ahonnét egyből szemtelenebben nézek ki.

- Agria! Ne legyél, már ennyire feszült kérlek! – szólókrá miután pár éve jobba voltunk csak az a baja hogy Sting ki kezdett velem. – Még nem volt időm szólni nektek. De amúgy ha drog üggyel vádoljátok meg a jó kis ügyvédje kihúzza a pácból, hiszen ezt tanulta a védelmen, meg amúgy is ő csak kishal. – kenegetem a madzagot, amire mind a ketten enyhült arckifejezéssel néznek rám. – Van egy sokkal, de nagyobb hal, aki szóba került csak az a baj, hogy ez még nekem is nagy falat. – tettem, hogy nem birok el egy bandavezérrel.

- Kiről lenne szó? – kérdezi Sting enyhe izgatottsággal a hangján.

- Inkább azt mondanám, hogy kikről. A díler azt mondta, hogy aki meg fenyegette őket az a Sabethoot jelét viseli, és ha jól emlékszem nektek van egy ügyetek Minderva Orlandoval aki a vezető lány, és egyben kis főnöke ennek az egész szervezetnek! – magyarázom nekik, amire mind a kettejüknek felcsillant a szeme.

- Köszi Heartfilia. – kedvesen mondja nekem Agrai amire mosolygok. – Nekünk is lenne egy hírünk! A drog elemzésével kiderült, hogy azt egy raktárban kotyvasztották, ami benne van a rendszerben és kapitány engedélyével ki füstölhetjük az ottaniakat hát, ha találunk egy Sabethoot tagra, aki tudja, hogy ki ölhette meg. – magyarázza nekem a nő, amire mosolyogni kezdek.

- Fiúk van kedvetek droglabort ki robbantani? – kérdezem kicsit vidámbabban a hátam mögött fülelőket, aki egyből felpattantak.

- Még szép hogy igen! – válaszolják, egyszerre majd fogják a kabátúkat és velem együtt a kocsihoz megyünk, a hol a golyóálló mellényeket elő kapjuk, és a címre megyünk amit Eucliffe át dobot nekem.

A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang