26.fejezet. Az ellenség visszatér.

220 12 31
                                    

Az ellenség visszatér.

Lucy Szemszöge.

A fejem hasogat, de mintha minden végtagomat párosával kötötték volna össze, és a homlokomon is van egy hideg folt, ami nagyon zavar. Lassan kinyitom a szemem és a combomat látom meg, amint szorosan össze van kötve. A fejemet emelem, és meglátom a barátnőmet, aki eszméletlen állapotban görnyed maga fölé. Körbenézek a helységben, és egy rácsozót ablakon kívül nincs semmi a koszos szobában.

- Hol vagyok? - kérdezem, magam miközben próbálom össze szedni a gondolataim, de nem megy. - Nem jut eszembe hogy mit csináltam utoljára. - kétség be eseten mondom magamnak. A kötéllel kezdek babrálni hátha szét, tudom szedni, de valahogy olyan mintha minden körnél, lenne egy csomó. Mit csináltam utoljára, hogy ilyen helyzetbe kerültem? Felkeltem Natsu mint a hetek többségében....

Lucy szemszöge. 24 órával ezelőtt.

Az ágy puha, mint mindig, de a párnám még kemény és egyenletesen mozog fel le. Kellemes mosollyal az arcomon fordulok meg és a mellkasán támaszkodva figyelem a nyugodt arcát, ami lassan hunyorogni, majd kinyitja a szemhéját.

- Jó reggelt szívem! - rekedtes elégedetten hangon üdvözöl a párom.

- Jó reggelt! - kedvese mondom neki, amire meg simogatja a vállam, majd lehajol hozzám, és ad egy üdvözlő csókot. - Felkészültél a mai napra? - pimaszul kérdezem tőle, amire forgatni kezdi a szemét.

- Arra hogy egész este egy sztriptíz bárban legyek, és nézem az unalmas nőket, akik olyan bénák, hogy még fel se állna tőlük a farkam! - unottan mondja, amire bele csípek az oldalába. - De tényleg igaz szívem! Nálad jobb nő nincs a világon számomra! - mentegeti magát, amire elégedetten elmosolyodom, és a jobb lábamat át libbentem a derekán, és teljesen fölé hajolok.

- Ezt el is vártam tőled, de ne félj a lánybúcsú sokkal rosszabb lesz, mint a tiétek! - biztatom Natsut aki meg fogja a derekam, és rá nyom a csípőjére, ahol érzem a kemény tagját.

- Meg ölöm azt a tagot, aki hozzád mer érni! - magyarázza nekem a párom, amire elmosolyodok és lehajolok hozzá egy lágy csókra.

- Nálad jobb pasi nincs a világon! - halkan mondom neki, amire sóhajt egyet.

- Szeretlek! - vallja be az érzelmeit én meg egyből zavarba jövök.

- Én is szeretlek! - válaszolok neki majd érzelmes csók csatába kezdünk, amire egyre feljebb ült, ám amikor végre izgi lett volna a helyzet meg szólalt a mobilunk. Mind a ketten a másik irányba hajlunk, és meg nézzük a hívót felet.

- Engem Gray keress! - mondja nekem a párom, én meg forgatni kezdem a szemem.

- Engem meg a leendő Mrs. Fullbuster! - jelentem be a lányt, amire összenézek a párommal, majd felvesszük a telefont.

- Itt a tanú páros! - köszönök bele egyszerre a társammal, amire a két fél egyszerre hökken meg, így a kollegám kinyomta a telefont, így az enyémen beszéltünk.

- Miért hívtatok minket? - kérdezi tőle a Natsu amire felhúzom a szemöldököm.

- Azért hogy felkeltsünk titeket, mert ma sok mindent el kell intézni, és Gajeelék elaludtak így biztos, ami biztos felhívtunk ti tettek. - aggodva mondja a barátnőm, amire mosolyogni kezdek, majd jobban elhelyezkedek a páromon, aki erre felszisszent.

- Rendben van Juvia, de annyit még meg engedsz nekünk, hogy felöltözünk, mert a hívás előtt pár perccel ébredtünk! - magyarázom a barátnőmnek, amire a párom mosolyogni kezdett és simogatni kezdi a combomat.

A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora