Lucy szemszöge.
Az idegen felé nézek, aki zaklatottan néz rám, és közben valami fegyvernek látszó tárgy van nála. Ki hunynak a fények, és én nem is látok semmit, csak a mg maradt fény fossz lányokat, így lehunyom a szemem, és ki lépek a magas sarkúmból. Zsibbadni kezd a talpam, de nem törődök vele, mert fülelek, mi történik. Halom, ahogy egy sportcipő szerűség lépked felém, én meg próbálom vissza szerezni a látásom és így kinyitom a szemhéjam, de nem tudom ki venni a formáját, ám észrevettem, hogy a távoli fényben meg csillan a lakozót deszkán a fény. Suhint vele vaktában, és majd nem levitte a fejem, de kikerültem és elkaptam a kezét, amit a háta mögé csavartam majd bele térdeltem az oldalába így a földre terítettem.
- Fényt kérnék, és egy bilincset! - adom ki az utasításokat, amire már is láttam, hogy egy férfi mozog a térdem alatt. Gajeel egyből dobta is a kért perecet, amit rá is csatoltam a srác csuklóira. Közben mindenki körénk gyűlik, én meg elégedetten fogom a fiút.
- Azt hiszem, el kell beszélgetnünk! - jelentiki Natsu miközben lenéz hozzá elég idegesen ahhoz, hogy meg ölje szemmel.
- Szerintem is! - értenek egyet a G-csapat, amin csak mosolygok.
- Nyomozok jó lesz, az én öltözöm? - ártatlanul kérdezem tőlük, amire egyből bólintanak.Az öltözőmbe érve Natsu levette a parókáját, én meg elhelyezkedtem a székem, míg a foglyot a másikba ültettem vele szembe, és a két kollegám meg a hátam mögött volt.
- Ki maga? - komolyan kérdezem tőle miközben a jobb lábamat át lendítettem a bal térdem felet.
- Egy gyilkosnak nem felek! - hisztisen vágja, rá miközben elfordul.
- És ha azt mondom, hogy rá támadt egy rendőre, és ezért börtönbe kerülhet? - feltételezve kérdezem, amire kinyílik a szája és felém fordul, döbbent arccal.
- Maga rendőr, de hisz kint énekelt a színpadon? – kérdezget, amin nevetni kezdek egy kicsit.
- A hivatás és a tehetséget nem lehet egy kalap alá venni! - szolt bele Natsu mérgesen.
- Igaz, de elmondja ki maga és mi köze van Millyhez? - faggatom a srácot, aki egyből rendezi az arc vonásait.
- Ken Dom, és én amolyan pasi voltam Millynek! - teljesen zavarba jött a srác, ahogy ki mondta.
- Táv kapocs? - egyből kérdezi tőle Gajeel amire felhúzom a szemöldököm.
- Igen, ma lett volna az első találkozónk, és írta, hogy elénekli a kedvenc számom. - félénken vallja be nekem a tényeket, amire nagy levegőt veszek. Ebből halálon túli találkozó lesz! - gyászosan gondolok, erre miközben felveszem a póker arcom.
- Mikor érkezet tél a városba? - komolyan faggatom tovább a fiút.
- Ma reggel! - jelenti ki, amire intek a fiúknak.
- Fiúk nézetek utána, az alibijének, de addig legyen az őrsön, és ha ártatlan, akkor engedjétek, hogy meg nézze a Millyt, és azonosítsa, hogy biztos, hogy ne tévedjünk, én megyek, és beszélek a többi gyanúsítottal. – komolyan mondom, nekik miközben összeszedem magam. Gajeel, és Gray összeszedik Kent, majd meg indulnak ki fele, én meg kettesbe maradtam Natsuval, aki még mindig csodálkozva néz rám. – Ha továbbra is így nézel, rám kénytelen vagyok szem kötőt adni rád! – csipkelődők a társammal, aki mohó szemekkel néz, rám miközben közelebb jön, és a derekamra helyezi a kezét, és magához ránt.- Gyönyörű vagy, és bele bolondulnék, ha most nem csókolhatlak meg! – önzősködik a srác, amire akaratlanul is elmosolyodok, és a nyakára csúsztatom a kezem.
- Akkor ne haboz, vadállat! – pimaszkodok vele, amire azonnal az ajkamra tapad, és lassú mozgásokkal kezdi, így nem tudja el terelni a figyelem, ahogy a fenekemre vezeti a kezét. A tarkóját kezdem masszírozni, amire bele morog a számba, majd meg nyalja az alsó párnám bejutásért esedezve, amit meg adok neki. Az izmos szerve végig járja a szám, majd táncra hívj az enyémet. Már kezdtünk bele melegedni a helyzetbe, amikor is valaki kopogtat az ajtómon. Natsuval el vállunk egymástól, és én a bosszankodásomra, bele harapok az alsó ajkamba,
- Rossali, Mr. Marvell hívatja önt az irodájába! – hangosan szól az idegen férfi, amire lassan ki csúszok Natsu karjai közül, majd a tükör elé álltam, és meg igazítottam a sminkem.
STAI LEGGENDO
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
Storie d'amoreVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...