57.fejezet

51 2 2
                                    

Lucy szemszöge

Kihívtam a kis csapatót meg persze a kettős ügynökünket, aki már elég régóta adja a kamu füleseket meg nekünk az infókat. Nehéz neki is, aki 5 éve nem lehetett együtt Kinanaval pedig mindig ír neki levelet. Bár nekem sem volt egy szerű két év gyerekneveléssel apa nélkül. Ez a nagycsalád nem könnyen kapja, meg amit akar. Ki tudja talán most meg oldódik a baja vagy nem. – gondolom, miközben a csapat fel állítja a szalagot. Kőrbe állnak engem a komás fejek várják a feladatokat.
- G-fiúk tiétek a bizonyíték gyűjtés! Most diszkérteknek kell lenünk! Nincs jegyzet nincs adatbázis. - szolok ezzel mindenkinek. - Doki kérem, öné a hulla! Levy keresd a lány adatait! Tud meg kivel volt legutóbb! Ő lesz a gyilkos. - adom ki az utasításokat csak Natsu maradt, ki mint az elmúlt ügyekben sokszor. Meg van a csapat dinamikája, neki nem tudok mit adni. - kétségbe esek annyira, hogy ezt látja.
- Nyugi! Megyek segíteni a fiúknak! - adja a tippet, amire bólintok
- Köszönöm. - hálásan mondom neki, amire elmosolyodik, mint egy rosszfiú, amire zavarba jövök és hozzám jön es ad egy lágy finom csókot.
- Ugyan Kicsim! - kedvesen válaszol, majd megy a fiúkhoz én meg a dokihoz, aki már vizsgálja a tettemet úgy, hogy már benne van a máj mérőt.
- Doki mond, hogy tudod ki tette? – kérlelem, amire elneveti magát.
- Bár ilyen könnyű lenne, de tudod, hogy nem ilyen egyszerű a történet. - rejtélyeskedik a kémem.
- Valahogy sejtettem. Mit mond Enno? - kérdezem tőle, amire egy kicsit mosolyra derül.
- Azt hogy meg ölték olyan 18:50kor! Valószínűleg egy férfi lehetett, mert hátulról metszette el a torkát! Szép egyenes tehát profival van dolgunk, akik nem érez szégyent, ha meg hall valaki! - komolyan mondja, amire arra, hogy itt volt.
- Van még valami? - kérdezem kicsit sejtelmesen, amire csak bólint.
- Annyi hogy a férfi barna hajú! Esetleg van szakálla talán olyan, mint Tony Starké. – utal nekem, amit gyorsan meg is jegyzek. - egy 50kg nőt nagyjából egy 70-80kg-os ember simán legyűr, és nem kell hozzá gyúrni sem. De ezek csak spekulálások, nem vagyok benne biztos. - a végén bólogat. Csak akkor ilyen, ha lehalhatják vagy van egy tégla a környéken. – gondolom, miközben látom, hogy vizsgál. - de a laborban mindent elmondók! – sejtelmesedik, amire biccentek.
- Értem doki! - kedvesen mondom neki, amitől egyből pattant, hogy hozza a hordágyat. Mentem Levyhez aki a helyi kamerákon keres némi nyomot. - Tálaltál valamit? - komolyan kérdezem a barátnőmet, aki megrázza a fejét miközben nagyon komor a tekintette.
- Semmi! Nem tudom mikor jött be a lány vagy a pasi, mert egyszerűen bele guberáltak a rendszerbe. Mintha egy Hekker lett volna vele. - ecseteli a gondját, amire elmosolyodok.
- Ha mondok egy időpontot és egy fél kész arc, mit felelnél? - kérdezem egy kicsit vidáman, amire már is nevet.
- Akkor meg csókolom az arcod és egy hétig királynőnek hívlak! – kuncogja, miközben dolgozik.
- Hoz koronát! - jelentem be! - 18:50 előtti időt nézd és egy barna hajú és szőrzetű, nem túl izmos, inkább tohonya férfit keres, aki valószínűleg Vasember fan még a szakálla is olyan. Eriket is keresd vele volt. - adom az adatokat, amire fen, akad a szeme majd keresgél. - Csak az őrsön mond el, ha találsz valamit! – tanácsolom, neki majd megyek a főnökhöz. - Az ügy majd nem kész csak az a kérdés meddig várjunk vele? - kérdezem tőle kicsit kedvesebben.
- Amíg vége nincs az ülésnek. Nem kell háború. – morogja, amire bólintok.
- Rendben. - katonásan válaszolok, neki majd egyszer csak látom, hogy a társam felém tart.
- Kicsim ideje haza menni! - morogja nekem álmosan. - Nem aludtál éjjel és a többiek sem. Ideje lenne, aludunk. - szol ismét és látva a társaságot igaza van.
- Rendben. Mindenki menny haza aludni! Holnap beszélünk az őrsön. - adom ki a feladatot, amire a komás csapat megy a kocsikhoz.

Erik szemszöge

Lucyék bár haza mentek én ott maradtam a tetthelyen és eltettem a kocsiba lányt. Szinte hallom a sikolyát, amikor megölték az orrom előtt elrettentő módra. Bár csak meg mondhatnám Lucyéknak hogy ki volt, de még én se tudom a nevét, mert a Sabethoot bérelte fel, és nem láttam a tetkóját, ami kicsit lényegesebb lenne. Tehetetlen vagyok, és biztos nem ez lesz az utolsó fenyegetés. - beszállok a kocsiba, amikor egyszer csak ott van egy fegyveres fickó, akinek a vállán van az ismert tetoválás, am az én vállamon is van.
- Maga Mr. Cobra? - udvariasan kérdezi, miközben rám szegezi a mocskos fegyverét.
- Igen! Mit akar a vezér? – kérdezem, közömbösen miközben elindítom a kocsit.
- Azt hogy vezesd tévútra, a nyomozókat! - katonásan válaszol, amire felakad a szemem. - meg hogy emlékeztesselek, be van poloskázva a labor így hal mindent, amit mondasz! Ha nem teszed, amit kell, akkor a nejed úgy jár, mint a hátul fekvő nő! - fenyeget, majd elteszi a fegyvert és ki száll a járműből, miközben megy. Ennek elment az esze! – mondom, magamban miközben tovább megyek, a labor felé, és meg hozva a testet, pár elő készület után neki kezdek a boncolásnak, ahogy azt a nagy könyvben meg van írva. Miért boncolok, ha tudom, hogy hogyan halt meg? – kérdezem, magam miközben rázom a fejem. Ahogy haladok, a testel úgy kezdek az idő telni, mint a villám, így az egyik pillanatból a másikba azt veszem észre, hogy dél van. Nagy levegő vétel mellett leültem egy székre ahol próbáltam össze szedni magam bár a labor ruhám tele van vérrel. Egyszer csak azt vesszem észre, hogy a lift ajtaja kinyílik és bejön a kedvenc nyomozóm.
- Mond, hogy tálaltál valamit? - kétségbe esten kérlel hanggal, de az arcán ott a mosoly, ami azt jelzi, hogy tudja mi a helyzet.
- Annyit hogy a tettes alacsony lehetett, mert a vágás lentről irányul olyan szinten, ami egy törpének. Jobban mondva egy 150-140 lehetett. – magyarázom, neki miközben rázom a fejem.
- Szóval a tettes alacsony kábé, mint a barátnőm. Ezek szerint nő is gyilkolhatót. - következett és nagyon hitelesen hazudik.
- Lehet! Viszont iszunk, egy kávét nem tudom te hogy vagy vele, de kezdek meg vénülni ennyi éjszakázás mellett! – magyarázom neki kicsit mosolyogva, de végi olyan álmos a hangom.

A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora