Lucy szemszöge.
A helyszínre érve elő vettem a fegyverem, ahogy a többiek is, és néma csendben meg közelítjük a raktárra hasonlító épületet. Natsu szorosan mögöttem míg Sting minket fedez. A bejártatnak melletti falnak neki dőlve vártam, hogy meg érkezzenek, és amikor ez meg volt jeleztem Natsunak hogy berúghatja az ajtót. Mind a hárman nagyon feszültek vagyunk hisz lehet annak jele, hogy itt van még Loki de az se biztos és hullákat találhatunk itt. Mély levegőt veszek, hogy lenyugtatassam a hevesen verő szívemet, majd jobban meg markolom a fegyverem markolatát, és még egyszer a társam felé nézek egyenesen az ő zöldjébe, amiben ott lobog vágy, hogy meg védjen engem, de most nincs ennek itt a helye.
- Kezd! - adom meg a parancsot, amire vesz, egy mély levegőt a faltól ellépked majd egy erős rúgással be rúgta az ajtót és visszaemeli a fegyverét lövésre készen. Lassan be indul én meg egyből követni kezdem és azonnal a Jobját majd a bal oldalt ellenőriztem, de sitten meg vason kívül nem láttam semmi gyanúst, így lazítottam egy kicsit, de amikor a társam akartam meg nézni látom, hogy áll előttem és a fegyvere az oldala mellett van. - Mi a baj Natsu? - félve kérdezem tőle, amire előre mutat, én nekem meg egyből elakad a szavam. Össze esve fekszenek az ismerőseim miközben páran egy szót alkotnak ki, amire egyből el kap a rémület. "Lucy" Bixlow alkotja az L betűt, míg Kő és Fa az U-t, a C-t Mr. Marvell, és legvégül az Y-lón amit Eve alkot, majd egy szívet is alkot Ren, és Grerrad. Nem hiszek a szememnek hogy valaki ilyet csinál! - szörnyedek el magamban miközben látom hogy a társam oda meg az egyikhez hogy meg nézze a pulzusát.
- Életbe van, és ha jól látom többiek is! - meg könnyebbülten jelenti, ki miközben elő veszi a telefonját, és valakit hív, eközben észre vettem egy papír szerűséget, amihez oda megyek és felveszem. A borítékon az én nevem áll cizellált betűvel ami szép lenne ha nem egy örült írta volna. - gondolom magamban miközben meg fordítom és látom, hogy ismét egy vers szerűség van rajta."Ahhoz hogy elkapj, csillagnak kell lenned!
És ehhez meg is van, minden fegyvered csak figyelned kell.
Gyere el ide el egyedül.
Ha van benned mersz, akkor még talán érintkezhetünk, mint rég!"- hirtelen nem is tudtam mit jelent ez a rejtvény majd kinyitottam a borítékot és latom, hogy van benne egy névre szóló levél a Mey hotel ma esti álarcos báljára.
- Mi ez Lucy? - kíváncsian kérdezi Sting amire felé fordulok és mutatom a levelet.
- Egy meg hívó a Mey hoteli ünnepségre! - döbbenten jelentem ki nekik, amire mind a ketten tátót szájal, néznek felém.
- Hogy hova? - felháborodva kérdezi a társam, amire szánakozva kezdem nézni a lapot. - Ha egy Hotelba hív táncolni, akkor van esélyünk arra, hogy elkapjuk, és még téged is meg tudnunk védeni! - ötlettel Natsu miközben halom a hangján hogy ki talált valamit. - Amikor meg jön Laxus mi visszamegyünk az őrsre és felkészülünk a ma estére, de közben Lucy találd ki, hogy mit veszel fel, mert azt a ruhádat hozza el Sting! - izgatottan mondja nekünk, amin csak pislogok hisz ez még nekem is sok. A párom felém fordul én meg nagy levegőt veszek.
- Halottad mit mondót! - komolyan mondom neki, amire bólint. - Amit Mr. Marveltől kaptam az jó lesz az alkalomra, a vörös jó lesz! – magyarázok, neki miközben simogatja a vállam és bólogat.
- Minden, ami kell, neked azt elviszem az őrsre! Azt remélem, nem kell mondanom, hogy nem, örülök ennek a fordulatnak! - idegesen ecseteli nekem, amire bánatosan a szemébe nézek.
- Hidd, el én se vagyok oda ezért a helyzetért! - higgadtan mondom neki, amire bólint és ad egy csókot, de most nem volt benne semmi pezsgés csak egy érintés, amiben semmi érzelem nincs benne. Elmegy és kettesbe maradok Natsuval aki idegesen járkál össze vissza.
- Had haljam a tervedet? - kedvesen kérem tőle, amire felém fordul mosolyogva.
- Emlékszel, meg hogy milyen módon kaptad el? - nem felelt a kérdésemre, de érdekesen hangzót a feltevése.
- Persze! Az ős eszével gondolkodtam és csapdába csaltam! - felek neki, amire még szélesebb lett a mosolya.
- Nos, neki volt egy honapja meg figyelni téged, de lehet több is! Nos, azt tudjuk, hogy csak rád vadászik, de arra nem számit, hogy van egy minden lében kanál társad, aki nem hagyja, hogy egyedül menj el egy ilyen partira! - izgatottan mondja, amit még mindig nem értek.
- És ez miben segít az elkapásában? - értetlenül kérdezem, amire a nyakát kezdi vakarni.
- Nos, én is és a csapat többi tagja is ott lesz a bálon, miután Halvér szerte nekünk jegyet, de nyugi Sting nem vesz benne rész így tudsz koncentrálni azon, hogy meg találd, de mivel mi se hagyjuk, magunkat álruhákban leszünk! - magyarázza nekem már kevesebb lelkesedéssel, mint eddig. Oda megyek hozzá és meg ölelem a fiút hálám jele ként. Nem hittem volna, hogy ennyi minden talál, ki miközben én teljesen le vagyok, fagyva! – megkönnyebbülten mondom magamnak.
- Köszönöm Natsu, bár annak jobban örülnék, ha nem kéne titeket is magammal vinni! - hálásan még is bosszankodva mondom neki, amire visszaölel.
- Ha nem mennénk, veled nem is lennénk jó társad! - keserűséggel telt hangon vallja be nekem, amire jó eső melegség tölt el, és jobban meg szorítom a fiú nyakát.
- Ezért bírlak téged annyira! - valóm be neki a mélyen el nyomot, gondolataimat, amire meg hűl bennem a vér és a testem is meg merevedik.
- Én is téged! - lágyhangon mondja, amire vörösödni kezdett a fejem. Gyorsan elengedem és háttal állok neki miközben a hevesen dobogó szívemet próbáltam lenyugtatgatni. - Meg jött Laxus! - tájékoztat engem, amire bólintok, és egyenesen a kocsim felé megyek. Közben köszöntem a bátyámnak, majd amikor a kocsiba szálltam meg vártam társam, aki a sofőr részbe ültbe.
ESTÁS LEYENDO
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
RomanceVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...