Natsu szemszöge
A liftben állva kezdtem meg nyugodni, de amikor meg érkeztem az emeletre sötét érzelmek fogtak el. A társam eszméletét vesztette es még nem is bízik bennem. Na, ezen tényleg változtatnom kell. Bemegyek a kapitány irodájába, mert biztos, hogy még nincs itt a gyanúsítót. Szokás szerint kopogás nélkül mentem be meg lepetésemre mondja itt volt a Villám sárkány.
- Szép estét uraim! - Visszafogót idegességgel üdvözlöm az főnökeim.
- Neked is! - Viszonozta a kedvességemet a maffia vezér fia.
- Mi történt? - Aggodva kérdezi a kapitány, amiből azt szűröm le, hogy tud az ügyről.
- A célpontot ki szúrta a társam és bár nem tudom, hogy jött rá de tudta hogy ki az esete neki így be vette magát...
- Várj ezt, hogy érted? - Döbbenten szakította meg a beszámolómat a főnököm.
- Laxus hagyd, már hogy befejezze a mondandóját! - Szólt rá a főnök, amire csak legyintettem egyet és kedvesen rá néztem a kapitányra.
- Hagyja főnök elmondom neki. Meg, ha jól tudom te is szereted az ilyen sztorikat? - Pimaszul kérdezem, amire vörösödni kezd a feje. Gyorsan visszafordultam a fiához, aki feszülten várta a magyarázatom. Nem értem, hogy lehet az, hogy ebből nem esik le neki, hogy mire gondolok. - Szóval a buliban voltunk, és mint mondtam nem tudom, hogy de Lucy észrevette, hogy a gyanúsítót nem tancol egy pasival se. Én azt gondoltam, hogy kéreti magát, de mint kiderült nem. - Itt hazudnom kell, mert nem tudhatja meg Laxus hogy együtt táncoltunk majd a jelentésben ki javítani. - Az este a lányok voltak így tudta el kapni öt Lucy és ezért fekszik most lent a laborban! - Magyarázkodtam nekik amire Laxus álla leeset a nagy papi meg hevesen bólogatót. Na pont ahogy mondtam imádja az ilyen sztorikat.
- Ez a részt most már értem de azt nem hogy miért van most a laborban Lucy, és mért nem korházban? - Továbbra is aggodalmasan kérdezi a férfi. Látszik, hogy nem kicsit jön be neki a társam. Mély levegőt veszek és komolyan nézek rájuk.
- Juvia szerint randi drog volt, viszont azt nem tudja milyen, mert hamar beütőt neki. - Komótos hangon mondom nekik.
- De hogy vette be? - Komolyan kérdezi a kapitány, amire csak egy apró mosoly jelenik meg az arcomon. Oda mentem hozzá és adtam neki egy zsepít. Ismerve a nagy papi vizuális képességér erre az esetekre.
- Csók által kapta meg! - Komolyan mondom, amire azonnal elered az öreg orra vére.
- Hogy mi ként? - Döbbenet kérdezi Laxus. Viccesen reagál a két Dreyan, de nekem meg nem szabad elröhögnöm magam, pedig most nagyon ki kívánkozik.
- Nyál csere alapján! - Mondtam tovább, amire csak még jobban ki dülledtek a szemeik.
- Rabszolga csók! - Döbbenten mondja Laxus amire egyből elmúlik a jó kedvem.
- Mi? - Kíváncsian kérdezem a maffia vezér helyettes, aki csak meg rázta a fejét, és felpattant a székéből és járkálni kezdet.
- A Tartanos nevű banda ki fejlesztet egy olyan drogot, ami ki kapcsolja az emberellenkező ösztönét, így rabszolgává tudja tenni az áldozatott egy teljes napra. - Idegesen mondja a szőke srác. Most komolyan ezt meg lehet tenni? Döbbenten kérdezem magam, de nem jön válaszra.- És ezt mikor akartad elmondani nekem fiam? - Döbbenten kérdezi a Nagypapi, aki azonnal felemelte a hangját.
- Amikor lesz nálam egy minta is, hogy bebizonyítsam az elméletet és a laborosaidnak is lesz mit elemezni! - Kiborult állapotba került. A két főnököm közzé álltam és komolyan néztem rájuk.
- Most számon kéréssel nem megyünk semmire, szóval mond, el szépen mit tudsz erről a szerről! - Higgadtan kérdezem Laxust aki egy hangos sóhajt elengedett.
- A szer, mint mondtam ki kapcsolja az ember akarat központ az agyban és bármit ki lehet belöle szedni, olyan mint egy igazság szérum, csak rosszabb! - Idegesen mondja nekem, amire én is elég nyugtalan lettem. Lucynak mindene az akarat, így egy kicsit fura lesz látni.
- Mennyi ideig hat a szer? - Aggódva kérdezi a kapitány. Egy kicsit én is ideges lettem. Mi lesz, ha most történik valamilyen baj? Kérdezem magam, de mint mindig most sincs válasz.
- Azt hiszem huszonnégy óra, de nem száz százalékos az infó. - Komolyan mondja a fiú. Oldalra nézek és ekkor meg látom, hogy a fiúk most jönnek ki a vallató szobából. Na, akkor azt hiszem lesz kivel most meg tárgyalnom a dolgokat. Vissza nézek a családra, akik épp a fejüket vakarják, hogy ki találják a meg oldást.
- Főnökök! - Hangosan meg szólítom a két vezért, akik azonnal felém kapták a tekintetüket. - Szerintem menjenek át a tükör szobába, kezdődik a Dragneel show! - Vidáman még is drámaian mondom nekik amire Laxus furcsán nézet. Múltkor Lucy nem hagyta, hogy meg mutassam, mit tudok, de most itt az ideje, hogy bizonyítsak. Ki menetem a szobából és bár tudom, hogy előbb meg kell váratni a gyanúsítottakat, hogy ki hallgassuk, de ez esetben kivételt teszek. Gyorsan az asztalomhoz mentem és ki kaptam egy inget a fiókomból. A haverjaim azonnal észrevették az öltözködésemet, így felém sietek.
- Mit akarsz most tenni? - Gyorsan kérdezi tőlem Gray, de nem reagálok, sokat mert gombolni kezdem az ingem.
- Ugye tudod mi a szabály? - Idegesen kérdezi tőlem a haverom, amire természetesen meg rázom a fejem.
- Tudom mi a szabály, de jelen esetben nem várhatunk addig! - Komolyan mondom neki, amire elém álnak, mint egy válaszfal. - Fiúk! - Mérgesen rájuk szolok, de mintha egy csapat süketnek mondanám.
- Most lemész a laborba és beszélsz a társaddal! - Mérgesen mondja nekem a kapitány, amire azonnal felé nézek. - Ez nem kérés volt, hanem parancs! - Adta ki az utasítást, amit kénytelen vagyok teljesíteni. Meg fordultam es a lift felé mentem. Minden lépés egyre lassabbnak tűnt, mintha egy véget nem érő filmbe lennék. A szívem is zakatol, mint a vonat kereke a sínen. Félek, hogy mit fogok látni. Nem szeretnék már is egyedül maradni, főleg hogy végre találtam egy olyan társat, aki nem csak eszes, de még tudja mi a különbség munka és magán élet közt. A lift meg gyorsította a tempóm így hamar a laborban teremtem. Lucy fent ült az ágyon és görnyedten ülve támasztja a fejét. A lépteimet meg szaporáztam es azonnal az orvosi szobában voltam.
- Lucy jól vagy? - Aggodalmas hangon kérdezem a társam.
- Nem, de miért kérdezed? - Komolyan kérdezi a lány, amire felakadt a szemöldököm.
- Azért mert egy igen furcsa drogot adtak be neked! - Zavart hangon mondom neki, amire meg rándítja a vállát.
- Lehet, de jól érzem magam így mehetünk! - Adta ki az utasítást, de nekem így is fura volt.
- Itt maradsz! - Parancsoltam rá, amire rögtön visszahelyezkedett az ágyra. Tényleg hat a drog, ami egyszerre meg ijesztés és tölt el mérhetetlen vággyal, hogy meg szívassam a társam.
- Most ez mi volt? - Riadtan kérdezi Lucy amire elfordulok és keresni kezdem a doktornőt.
- Juvia! - Hangosan szólok a kék hajú tudósnak, aki azonnal meg jelent egy asztal alól igaz, hogy alóla, de meg jelent.
- Mi történt? - Aggodva kérdezi a lány, amire rémültek rá mutatok a társamra.
- Hat a drog! - Rettegve mondom neki, amire azonnal elénk termet, kezében egy kis mintás dobozzal.
- Most elmész a mosdóba drágám és meg teszed, amit elvárok tőled! - Komolyan mondja, amire a társam, mint egy zombi megfogta a poharat és kiment a mosdóba. Én meg csak ámultam és bámultam. Lucy tényleg engedelmeskedik nekünk. - Natsu mond el, hogy milyen szert kapót, mert én szerintem ki fogok készülni? - Fenyegető hangon mondja nekem, amire bólogatni kezdek.
- A Tartanos ki fejlesztett egy újfajta szert, amit Rabszolga csókként ismert, és valószínűleg huszonnégy órám át fog tartani ez az állapot. - Magyarázkodóm a lánynak, aki csak pislogni kezd. - Ne néz így igazat mondok! - Mentegetőzni kezdeten neki. Meg dörzsöli a szemöldökét és próbálja rendezni az arc izmát.
- Meg vizsgálom a szervezetét, de remélem nem lesz gond, de addig kérdezd ki az ügyről, és ha azt mondom, hogy mehet akkor meg nézheti a kihalhatást. - Komolyan mondja nekem Juvia amire fen, akad a szemem.
- Miért nézné meg? - Komolyan kérdezem az orvost. Az egyik szemöldökét felhúzza, míg a másik szemével rám hunyorog.
- Komolyan kérdezed? - Számon kérő hangnemben kérdezi, amire bólogatni kezdek. - Az előző kihallgatást ő vezette és láttad, hogy mit tud, most ez jön csak ordítva! Egyik társaddal se jutottatok el eddig? - Komolyam kérdezi, amire csak meg jobban meg rázom a fejem.
- Nem, de most hogy mondod, jó ötletnek hangzik! - Vidáman mondom neki majd a nyíló ajtóra terelem a figyelmem. Lucy lépet be teljesen zombi fejel, mintha valami nincs rendbe vele. Bár tényleg nincs minden rendbe vele, mert most drogozta be egy gyilkos őt. A mintás bilit oda adta a barátnőjének majd felém lépkedet.
- Mond el hogy mit adót be nekem az a ribanc! - Mérgesen követeli a társam, amire nem tudok mit tenni. Lehet, hogy hat rá a drog, de még most is nagy az akarat ereje.
- Rabszolga csókot adót neked! - Riadtan mondom neki, amire egy kicsit meg enyhül az arca, de nem elégé.
- Mik a hatások? - Komolyan kérdezi én meg már olyan szinten ideges voltam, hogy nem tudtam mit tenni. - Natsu! - Megemelte a hangját én meg ijedtemben rá haraptam a nyelvemre. Gyorsan a szám elé kaptam és fájlalni kezdem a szám.
- Mindenkinek engedelmeskedni fogsz, aki parancsot ad neked. - Félve mondom neki, amire egyből elszörnyedt. Elkezdet fel alá mászkálni és közben a fejét fogja. - És nem tudsz ellenkezni, mert a szer hat. - Komolyan mondom neki, amire természetesen meg áll és riadtan néz felém.
- Na, azt már nem hagyom! - Határozottan mondja nekem, amire komiszan elmosolyodom.
- Én tudom, de nem tudunk ezzel mit tenni, mint hogy meg várjuk, míg nem hat a szer! - Gondterhelten mondom neki, amire csak meg jobban elszörnyedt.
- És az mennyi idő? - Riadtan kérdezi a lány, ami szerintem jól áll neki.
- Egy teljes nap! - Válaszolt helyettem Juvia. Azonnal az orvos felé fordulok, akinek az arcán virító komolyság teszi tönkre az össze képet. - A minta, amit adtál meg nem látható a drog tehát lassan bomlik, így van huszonnégy órád mire a drog kimutatható lesz, de aztán nincs semmi buli legalább két hétig! - Adta ki a parancsot a legjobb barátnőjének a doki.
- Rendben, de mi lesz Könyv mágussal, mert a ki hallgatást le kell vezetnem! - Makacskodni kezd a társam és már meg is indul a lift felé, amikor is meg állítom a kezénél fogva.
- Nem vezetsz le te semmiien kihallgatást! - Állítottam le a lányt, aki most épp viaskodni kezd magával. - Csak nézheted, de én vezetem le! - Adtam ki az utasítást. - és amíg ilyen állapotban vagy addig ne szólj senkihez, a kapitányon, és rajtam kívül, mert csak mi tudunk erről az esetről, na meg persze Juvia, de remélem, nem mondod el ezt a kollegáknak. - Bizakodva fordulok a szakértőhöz, aki hevesen bólogat.
- Rendben, de azt elmondod, miért csinálod? - Aggodalmasan kérdezi a lány, amire nem tudtam mit reagálni. Hisz én se tudom, miért teszem de lehet csak azért hogy meg bízol bennem.
- Hogy biz bennem! - Vidáman mondom neki. Meg fordulok, és én is meg indulok a lift felé.
- Köszönöm! - Halkan mondja a lány, amire azonnal elmosolyodok. Első lépés a bizalomhoz pipa! Gondolom magamban majd meg indultam az emeletemre.
YOU ARE READING
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
RomanceVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...