Lucy szemszöge.
Ma ép hogy csak felkeltem, de már is jött a hívás a központból hogy csak a mi csapatunk mennyen ki egy helyszínre, amit külön Makarov rendelt el nekünk. Nem is értettem, hogy mért, csak mi de nem volt más választásom. Így elkészültem majd miközben smst megkaptam a címét egyből rossz előérzetem támadt pedig nem vagyok, azaz ijedős fajta. Kocsiba ültem és elmenetem abba az edző terembe ahol a fiúk szoktak kondizni és kosarazni. Lassan bemegyek majd meg látóm, hogy épp négyen vannak csak a pályán. Elnézek a néző térre ahol is álltalábba mi szoktunk trónolni most egy lélek sincs itt. Nagy levegőt veszek, majd ahogy voltam be rohantam a fiúk közé és elcsaliztam a labdát, és fél pályáról próbáltam egy három pontost dobni, de ebből nem lett semmi.
- Drágám! - szól nekem a vőlegényem, amire meg rándítom a vállam.
- A célzás még nem megy! - mentem magam azzal, hogy öltögetem a nyelvem rá. - viszont a meccsnek vége, mert munka van csak nekünk. - komolyra vettem a hang sújt és nyugodtabban nézek végig rajtuk.
- Hogy érted, hogy nekünk? - idegesen kérdezi Sting amire az öltöző felé kezdek sétálni.
- Akiknek van tetkója. - válaszolok neki végül, amire hárman már is berohannak az öltözőbbe és Natsu meg áll előttem. - Most mi van? - kérdezem tőle, amire egyből lejjebb hajol hozzám.
- Nem köszönsz nekem, és még az öltözőbe is be akarsz jönni. Nem érzed magad egy kicsit se szégyenlősnek? - kérdezi tőlem, amire úgy tettem, mint ha gondolkodnék.
- Ö mivel, két személyt már láttam meztelenül így nem igazán érzem magam kényelmetlenül. Meg amúgy is most haragszom rád. – vágom, rá durcásan amennyire csak tudom.
- Egy nem akarom, hogy a mennyasszonyom az egyik barátom testén csorgassa a nyálát. Kettő miért haragszol? - kérdezi miközben iszonyat féltékeny.
- Azért mert még mindig nem tudsz dönteni, hogy mikor, legyen az esküvő és már elegem van, hogy emiatt rágják a fülem. Úgy hogy most tavasszal vagy nyáron legyen? - kérdezem tőle, megint amire megint csak tartok kaparást kapok. - Menny tusolni nyolcaska és hatoska társaságában! - lökőmbe az ajtón miközben értetlen fejet vágót én meg kimentem a kocsimhoz. Kellet fél óra mire a srácok ki jöttek a helységből és látva Natsunak a fejét, ahogy lamentál, hogy mit mondtam neki akkor, amikor belöktem. Ki nyitja az ajtót majd morgósan néz rám.
- Szívem mond, már meg, hogy mit jelent az, hogy Nyolcaska és hatoska? - idegesen kérdezi tőlem, amire már is mosolyogni kezdek.
- Tudod mi lányok össze szoktunk ülni és mivel szívügyben elvagyunk, kötelezve így nincs, más dolgunk mit a kockáitokról beszéljünk. Gajeelnek van nyolc kockája Graynek és neked hat, Stingnek van négy. - magyarázóm neki, amire zavarba jön majd ad az arcomra egy puszit.
- Utállak szívem. - szidni kezd, miközben szélesedik a mosolya.
- Én is szeretlek. – vágom rá majd, ahogy látom a többieket, hogy várják, mi legyen, így felkaptam a rádiót. - Fiúk vegyétek elő a mobiljaitok elméletileg kaptatok egy üzenetet, aki hamarabb oda ér annak állom a kávét. - adom ki a versenyt, amire kapkodni kezd mind a három srác én meg elindultam a meg adót címre.
- De gonosz tudsz te, lenni. - csodálkozik a párom, amire nevetni kezdek.
- Mondja ezt az, aki ki elvezi a helyzetet. - dicsérem Natsut akinek a kezem megint a belső combomhoz vándorolt.Nem kellet sok és már is ott teremtünk a tetthelyen ahol is én voltan az első. Láttuk a sárga szalagot, de embereket sehol, így ki szálltam és lassan kezdtem elindulni az irányába. Halom, hogy a kocsik a hátérben szintén meg jelennek, de nem fordulok meg, hiszen a sárga szalagon túl látom azt, hogy egy székben ül valaki.
- Lucy! - szól a párom, de már túl közel volt az áldozathoz, akinek a teste tele van vágással és a ruhája is, már ami maradt tele van a vérével a nőnek. A szám elé kapok, amikor a földet nézem ahol is némi vérnyom található, de itt felírták a nevem. - Szívem. - elhaló hangon mondja Natsu miközben meg áll mellettem.
- Mi a Franc? - kérdezi Sting miközben meg áll ő is mellettem.
- Valaki utánoz! - válaszol a kedvesem, amit csak tompán értek.
- Ezt hogy érted? - egyből kérdezi Gray, aki a vállamnál fogva kezd tartani. Ezek szerint nem kicsit sokkolt engem, mert akkor szoktak így óvni.
- Onnan hogy az ügy, ami miatt engem lecsuktak volna az kínzás és gyilkosság, és pont így nézet, ki mint Seilah amikor ki lehelte a lelkét! – magyarázza, nekünk a párom miközben át libben a szalagon. - A tettes először fogót, egy vadászkést, amivel végig rajzolta a testen a mintákat. Először a combján játszót vele majd át tért a vádlira, és amikor meg unta, hogy mocorog le tette a kést és a tűket kezdte bele állítani a körme alá, hogy az áldozat visítson. - meséli nekünk a rút tette, amit nem hittem volna, hogy valaha is elmond nekünk. - Ha a kezével végzet, akkor jött a lábujj, ami fájdalmasabban, mint ahogy azt egyesek hiszik. Amint ezzel is meg volt egyszer kirántotta és hagyta, hogy a lány sírjon a fájdalom. Ám amikor azt hitte vége a kínnak ismét játszani kezdett vele a vadász késel, de most a hasán és olyan mélyre vágót hogy egy-két szervét ki is vette, hogy lássa az áldozat, aki már alig él, de ennek láttán már feladja, és könyörög, hogy legyen vége. Befejezte a munkáját azzal, hogy lassan és finoman elvágta a nyakát, amin kifolyt a meg maradt vér. - mesélte nekünk a gyomorforgató tette, amire már nekem támadt hányingerem.
- Ezt tetted Seilahval? - idegesen kérdezi Gajeel akinek a keze ökölbe szorult. A párom pedig felénk fordul komoly arccal, amin nem sok érzelem látszik.
- Igen. - nyugodtan válaszol. - Laxus volt tanúja egyedül a tettemnek, de néha ő se bírta gyomorral és elment hányni. Úgy hogy nem értem ki tehette, és hogy miért Lucy nevét írta fel. - tanakodik miközben azt a szörnyű tettet nézi. - Van egy hiba, amit a másoló vétet! – jegyzi, meg miközben felvesz egy kesztyűt. - Van itt egy ragasztó szalag csík az arcán és még vágót is a hajából, hogy hasonlítson Lucyra. - fejtegeti a dolgokat Natsu amire igaza lett mert már én is láttam a hasonlóságot, így erőt vettem magamon.
- Ha igaz akkor kell lenni egy tetkónak lennie a jobb lapockáján? – feltételezem, amire a párom már is ment és meg nézte úgy hogy egy kicsit előrébb tolta a testet a támlától.
- Van, még hozzá a Blue pegasus jele ami rózsaszín. - tolmácsol nekem, amire azonnal összeszorul a gyomrom.
- Akkor ezek szerint személyes az ügy! - állapítja meg Gajeel. – Mindenki, aki hozzátok köze van annak védő őrizet kell. - szól nekünk, amire persze egyikünk se tud azonnal válaszolni, de nekem már is volt ötletem.
- Rendben, de akkor a lányokat vigyék a gyerekekhez és Sting legyél velük akár mi legyen. Laxussal beszéljétek meg a védelmet de Wendyt is vigyétek oda az apja amúgy is külföldön van. Addig mi elmegyünk Bobhoz és beszélünk vele ki ez a lány. - vázolom nekik a tervet, amire mindenki elő vette a mobilját és hívni kezdte az embereket. - Natsu hozd a kocsiból a benzint, és a kesztyü tartómból a gyújtót. - szólok neki, amire már is teljesíteni kezdet a kérésem én meg oda mentem és lefotóztam a lány arcát. Natsu szétlocsolta a benzint majd felgyújtotta a lány holttestét.
- Drágám mi lesz, ha kihívnak az esethez? - kérdezi tőlem félve a szerelemem, amire meg fogom a kezét és erősen kezdem szorítani.
- Nem fognak, mert már most elkezdünk nyomozni és itt úgy se látja senki, hogy egy aszalt valami van itt és az emberek nem tesznek érte semmit. - halkan mondom neki hát, ha elmúlik az aggodalma. - Nem hagyom, hogy bekerülj oda! - utalok neki a börtönre, amire a szájához emeli a kezét és finoman meg csókolta.
- Tudom, de erre is fel kell készülnöd lélekben. - tanácsolja nekem, amire megszívom magam levegővel. Nem akarok, és nem is hagyom.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
RomansaVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...