59.fejezet

37 2 2
                                    

Lucy szemszöge.

Teljesen remegni kezdek rémülettől, ahogy meg hallottam a sógornőmtől a híreket.
- Kik azok? - kérdezem tőle rettegve. Kapaszkodni kezdek a kézmosó kagylóba, ahogy a szívem zakatol.
- Nem mondta. - tanácstalanul mondja, amire erőt veszek magamon.
- Hangosítsd ki őt meg engem!- parancsolok neki, ahogy a tükörbe nézek és a szétcsúszót énem kezdem össze szedni magam.
- Maga Lucy Heartfili? - kérdezi egy torzítót hang, amire vettem egy nagy levegőt.
- Igen! - határozottan szólok bele.
- Sajnálattal közlöm, hogy a kéme és a férje jelenleg a vendégszeretetünket élvezi. - vidáman mondja ahhoz képes, hogy ember rabol el.
- Mit akar értük cserébe? - kérdezem kisé idegesen.
- Azt hogy fáradjon le a halba ahol is folytathatjuk ezt a beszélgetést és nyugalom már nincs itt a bátya, mert véget ért a gyűlés. - kedvesen mondja már a saját hangján a férfi, akitől feláll a hátamon a szőr. Véget ért a hívás és én is kinyomtam. Nagy levegőt vettem majd lassan lementem a hallba ahol is rám várt a férfi, aki felel az elmúlt két év mészárlásaiért a Blue pegasusban.
- Foglaljon helyett! - kedveskedik a gyilkos, ahogy helyett kínál egy fotelban, ami vele szembe van. A férjem ájultan fekszik mellette. Ezek szerint ki ütötték. – állapítom, meg ahogy helyett foglalok, de nem mint egy szende szűz, inkább mint egy vezető. Keresztbe fontom a lábam magam előtt kecsesen, míg kényelembe helyezem magam a fotelban. Ez is csak egy kihallgatás csak kicsit komolyabb a tét, mint egy egyszerű lecsukási ügy. - próbálom magamban elintézni a helyezetett.
- Szóval mit akar tőlem? - ismétlem a kérdést kisé nyugodtabban, mint az előbb.
- Azt hogy adja vissza a lányom és cserébe életben hagyom a családját, és esetleg nem árulom be a főnökénél azt, hogy maga maffia vezér! - higgadtan mondja nekem, ahogy szembe néz velem és fenyeget.
- Sajnos Minnervat nem tudom, ki hozni mivel gyilkosság miatt van börtönben! Amúgy meg nem hiszem, hogy elárulna engem! - maga biztosan mondom, miközben mosolygok.
- Miért hiszi? - kérdezi tőlem némi döbbentettel a hangján.
- Mert Erik szépen csendben át adót nekem minden infót arról, hogy miket művelt az ön szervezete biztos bizonyítékokkal együtt. - magyarázom neki egy leheletnyi könnyebben, mint eddig. - Az összes bizonyítékot meg kapja a kollegáim, ha engem és társam meg öli. - komolyan mondom, ahogy a telefonom elő kapom.
- Szóval most hogy így álunk mi lenne, ha arról beszélnénk, maga mit tesz. - ajánlom fel neki, amire nevetni kezd.
- Szép játék Lucy de tudod, ha elmondom a többi vezérnek szerintem nem melléd állnak tudva hogy zsaru vagy! - dicsekedik, ahogy át megyünk egy másik mezőre.
- Ne becsüljön alá! A vezetőket lehet meg félemlíti, de szerinte inkább a tisztelet a mozgató rugó itt. Kagura szerintem mellem állna, mert egy férfiaknak ki nevezet helyen ülök, és ezt tiszteli. Glodmine pedig Bob iránti barátságból adóan mellettem lenne, meg persze ott van Villámsárkány. A bátyám persze, hogy mellettem ál. A kérdés az, hogy a Pahnton lord vezetője és a Demons meg a többiek, amik olyan, kicsik családok hogy ezek az ős idők óta fen maradt családokat legyűrik-e? Szerintem nem. Lehet, hogy nem vagyok olyan vezető, mint Bob, de én felkészültem. - fenyegetem Jiemmat akinek már nincs sok kapaszkodója.
- Ha meg ölöm Eriket nincs bizonyítéka ellenem! - jelenti ki. Rossz lépés öreg! - csettintek a nyelvemmel, amire egy kicsit meg rezzen a szeme.
- Jiemma azt hiszi, hogy csak Erik tudott nekem információt, szolgálni az elmúlt két évben? - kérdezem tőle ironikusan. – Tudja, nekem van egy remek hackerem, aki bármit meg tálal, amit csak akar, vagy jelenleg amit akarok. - egyre kimertebben mondom, neki majd gyorsan elő keresek egy hang fájlt, amit egy bizonyos kihallgatás alatt vettem fel es elindítom.
- Nevem Jessica Dennel és a lányom Minnerva Orlando Jiemma úgy ejtett teherbe, hogy meg erőszakolt és utána meg kísérelt meg ölni. - mondta a nő dühtől át itatót hangon.
- Miss. Dennel hajlandó tanúskodni akár a bíróságon is csak, hogy rács mögött tudja azt, aki tönkre tette az életét. A ruhák is meg vannak arról az estéről. - nyugodtan mondom neki, amire már nem tudott lépni.
- Ezek szerint a Blue pegasus végre kihúzta a fejét a segükből? - sértőn kérdezi tőlem, amire felállok és közelebb megyek.
- Igen is meg nem is. Ha bántani mer bárkit, akit szeretek egy életre rács mögé kerül és akkor a Sabethoot feloszlik és a területeit meg eszik a családok vezetői. - magyarázom neki, ahogy a páromat felélesztem csak a parfümömmel, ami a csuklómra fújtam.
- Vigyázón Csillag lehet, hogy egyszer nem élsz elég óvatos és meg késűről heti! - figyelmez tett a vezető.
- Akkor meg ott lesz neki a család, hogy segítsen. - válaszol helyettem a párom, aki fel kell a földről.
- Most meg mondja, meg hol van Erik? - követelem tőle, amire meg adja a címét, és míg távoztam addig fel hívtam az őrsöt névtelen telefonáló ként es meg mondtam nekik hol van az orvosuk. Ezek után a mobilt el dobtam és haza mentem ledobni a ruhánkat, hogy vissza vegyük a normálisabbat. Most már az is szabad aki fogolyként élt egy pár évet.

A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora