Gajeel szemszöge.
Natsuékat már egy ideje nem láttuk és nem is beszéltünk vele még is az volt a bajom hogy nem halad a nyomozás fonala. A boncnok meg a helyszínelők is arra jutottak, hogy az áldozat egy prostituált, volt meg hogy megkínozták brutális módon még is nem tudom ki tette, de az égetést igen. Hatalmas kérdő jelek vannak ebben az ügyben és jelenleg próbálunk valami nyomot várni a helyszínelőktől és még hozzá a gép előtt.
- Mi ez a lazásság fiúk? - kérdezi tőlünk egy idegen, amire felemelem a fejem és szembe találom magam egy fiatal nővel, aki még hozzá elég csinos is. Barna hosszú hajú hölgy, aki igen idegesen néz ránk.
- Magának nyomózok hölgyem. - komolyan mondom neki, amire felhúzza a szemöldökét.
- Magának is nyomózó vagyok! De ha az, aminek mondja magát akkor miért nem teszik a dolgukat? – fenhéjázva kérdezi a nő, aki még mindig nem mutatkozót be.
- Tudja, nyomózó nő nem tudunk dolgozni amíg, nincs nyomunk. Végtére is se újlenyomatok se egy személyazonosság így egy kicsit meg rekedtünk! - válaszol neki a társam flegmán, ahogy a nő állt hozzánk. Igen, Gray olyan, hogy aki flegmán áll hozzá ahhoz ő is úgy viszonyul. De ezt már meg szoktam. – állapítom, meg amire a nő kihúzza magát.
- Rendben igaza van! Viszont van egy új ügyünk úgy, hogy pattanjak. - parancsol nekünk és már meg is indul, de amikor nem indultunk utána megtorpan és visszanézet ránk. - Dolgunk van nyomozók! - gúnyosan ejti ki a titulusunk.
- Nekünk csak két személy oszthat feladatokat! Heartfilia nyomozó, és Makarov Kapitány. – szólok neki egy kicsit idegesebben, amire a nő egyre csúnyábban néz.
- Makarov hatalmat adót nekem úgy hogy mostantól én vagyok az irányító és ideje menni az új ügy helyszínére. – osztja, a parancsol, nekünk a nő majd megindul, ahogy mi is. Gyorsan elő vettem a telefonom és nézni kezdem az üzenetem ahol is meg találom azt, amit vártam. A főnökök írtak nekem és az egyik azt, hogy Natsu lelépet a másik meg a kapitánytól jött. „Nyugi fiúk, az a nő nem lesz sokáig a főnökötök, de amíg lehet, csak húzzátok az időt a duónk kedvé ért. De tartsátok a szemeteket, rajta mert lehet, hogy az ellenség tagja!" – üzen nekem a főnök, amire már is eltettem a telefonom.Követtük Miss. Főnököt, aki a barakkhoz vezetet ahol már nyomóztunk. Összeszorítóm, az állkapcsom és igyekszem nem ki mondani mindet, ami most az eszembe jut. Grayyel egymás mellett sétálunk, és mindent visszatartunk amit Lucy mellett nem szoktunk. Bemegyünk egy eldugót helyre ahol is vérben ázó testet találunk, amit már a kedvenc boncnokunk bőszen vizsgált.
- Doktor nő tudja már hogy mi végzet az áldozattal? – lekezelően kérdezi tőle amire Juvia is reagál azzal hogy fel néz rá igen csúnyán, de a társam sem tudta ezt már zsebre tenni így a nyomozó nő vállára helyezi a kezét és szorosan kezdi markolni hogy vegye már magát észre.
- Elnézést nyomozó de nem beszélünk így egy kollegával! – figyelmezteti a nőt aki felénk fordul kissé döbbenten.
- Főleg ha az a személy a nyomozó neje! – idegesen vág vissza Juvia aki fel egyenesedet és mint egy harcos úgy áll szembe a nővel.
- Elnézést nem akartam bele gázolni egy fél lelkébe csak szeretném a munkámat végezni. – mentegetőzni próbál a nő, de nem sikerült neki.
- Ha már egy családnak a lelkébe legalább a nevét meg tudhatnánk? – idegesen kérdezi Juvia akinél lassan, de biztosan elszakad a cérna.
- Elena Halsen! – Higgadtan mutatkozik be. – De most már nyomóznék! – sürget minket, ami gyanús nekem.
- Ha ennyire siet, akkor végezze el maga a boncolást! – sértődik be Juvia majd a kesztyűt a nőhöz vágta és elment a tetthelyről.
- Mi a baja? - kérdezi tőlünk amire forgatni kezdem a szemem.- Ne engem kérdezzen, ezt inkább olyantól kérjen tanácsot, aki képes magával dolgozni önként és nem csak kényszerből tenné. – pimaszkodok, vele majd a kesztyűmet felhelyezve kezdek el vizsgálni, amikor is meg találom a társam legjobb barátjának a mobilját és fegyverét.
- Basszus! - káromkodok egy kicsit majd azt látóm, hogy a felügyelő egyből hozzám fordul és nézni kezdi, hogy mi van a kezemben.
- Mit talált nyomozó? - kérdezi tőlem, amire már is kétségbe eseten nézek Grayre aki szintén meg van ijedve. Ha nem mondom el, hogy kié a holmi akkor az, hátráltatást jelent, ami még rend fokozatot is okozhat, így nem tudom el tartani a családomat se!- gondolom magamban végig a balszerencsés esélyeket amit persze senki nem lát, de Elena várja a válaszom.
YOU ARE READING
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
RomanceVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...