Lucy Szemszöge.
Csendben nézem őket várva, hogy mi lesz. Natsu és Laxus váltottak párszót majd felém fordultak.
- Mondjátok, miért vagyok Csillag? – kérdezem tőlük kicsik morgósan hiszen ez ma már a második alkalom hogy így hívnak.
- Nos, ezt nem mi kezdtük, hanem mások! – jegyzi meg Laxus amire már is felhúzom a szemöldököm. – De inkább gyertek, mert azért sokat aludtatok. – szól be nekünk.
- Mennyit aludtunk? – kérdezi tőle Natsu ahogy előttem mennek, és vezetetnek minket egy szóbába.
- Három órát elaludtatók, pedig csak egy félórára kellett volna kiütni titeket. – agyarázza nekünk, amire fogni kezdem a fejem, mert tényleg pihentebben érzem magam. Hát tényleg keveset aludtam mostanában. – gondolom magamban, ahogy végig simítok a fejemen. Beérünk egy nagy szóbába ahol is egy kicsit kényelmes elhelyezés szerűen mert kanapék meg fotelok, és még babzsákok is. Egyszer csak kékhaj koronát látok, meg akik nagyon ismerősek nekem meg két nyomozóm is itt van.
- A barátaid hívtak csillagnak, mindig mert nem akarták a neved mondani, és inkább adtak egy becenevet. – mondja nekem, amire négyen felsorakoztak és mosolyognak rajtam. – Rád ragadt a tudtodon kívül, így ha nem baj ez lenne a te kód neved. – magyarázza nekem, és bólintok is. Tetszik is nekem név, de még morgok a miatt, mert elhalogatták előlem. – gondolom magamban, ahogy végig nézek a bandán.
- Azért tudjátok, hogy ezt visszakapjátok. – morgom nekik majd meg ölelem a két lányt.
- Tudjuk, de téged féltetünk. – magyarázzák nekem, amire már is mosolygok.
- Még szeretnél tag lenni? – kérdezi Juvia amire elengedem.
- Persze, de kérnék valamit! – mondom kicsit komolyabban, a vezetőnek, aki nagy levegőt vesz. – Szeretnék beszélni Bábjátékossal, míg varrni kezdtek. – mondom neki, amire, nagy levegőt vesz majd valakinek intett.
- Kártya mester lenne egy jó kis munkád. – kedvesen mondja neki, amire vezetett egy helységre ahol is nem voltunk egyedül. A lány már kezdi elő szedni a tetováláshoz szükséges eszközöket, míg a hátérben ott van az a férfi, akit ki ütöttem. – Csillag had mutassam be Bábjátékost! – kedvesen mutat be neki, amire ledöbbenek, majd előveszem a póker arcom. – Válaszd ki, hogy hova és hogy milyen színnel szeretnéd a tetkót. Utána beszéltek. – magyarázza nekem a főnök, míg én leültem és felhúztam a pólómat és a lapockámra mutattam majd a rózsaszín színű tégelyre. Ezek után beindult a gép és a hang hatására egyből ért is a bőrömhöz, ami nem fájt az elején.
- Szóval csillag mit szeretnél tőlem tudni? – kérdezi komolyan Bábjátékos, akinek az arcát nem látom.
- Azt hogy te ölted meg Lisanna Strausst? – kérdezem a legkomolyabban, amit jelenleg egy kis fájdalommal, ami a hátamon érződik, tudok mondani.
- Nem. – nyugodtan mondja, amit el is hiszek. – Te voltál az a nyomozó, aki dolgozott az ügyén? – kérdezi kicsit kétkedve még is reménnyel telve.
- Még nincs lezárva az ügy, amíg élek, csak az a baj hogy a szállak idevezettek, de mostani tények alapján köze van Sabethootnak is, így még inkább meg akarom oldani az ügyet. – komolyan mondom, amire már is ledöbbenek, körülöttem én meg továbbra sem szólok, mert pont fájdalmas helyen megy a tű.
- Ezek szerint van még egy makacs nyomozónk a másik három mellé. – kedvesen mondja a vezető, amire szélesen elmosolyodom.
- Hozzá kell tennem, hogy a leg makacsabb köztük. – kaján kódom miközben a fájdalom alább hagyott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legyőzhetetlen Duó! [Befejezett]
RomanceVan egy lány aki váratlan oknál fogva prakszis vált ami nem épp nőknek találtak ki de eleg hamar fel tornázta magat a csúcsra egyedül. Viszont egyszer csak jön egy ügy amit nem tud egyedűl elintézni, így a főnöke ki jelölneki egy társat akit az elej...