/ ü ç /

18.4K 751 273
                                    

"Gözleri ay misali süzülürken geceme, yarınlardan daha çok umutluydum."

YAZGI.

Başımda şiddetli bir ağrı ile uyandım. Yüzümü buruşturarak açtım gözlerimi, Irmak başıma dikilmiş sinirli bir tavırla beni izliyordu.
Yattığım yerden doğrulup başımı ovalarken "Ne oldu bana ya?"diyerek sordum.

"Vallahi bende bilmiyorum onu sen söyleyeceksin!"

"Bağırma Irmak sağır değilim!"

"Sen böyle biri değildin ne oldu da alkol içip gece yarıları eve sarhoş sarhoş geliyorsun?"

Söyledikleri ile ufak ufak anlar zihnimde canlanıyordu.
Canlandıkça ihanet perdesi gün yüzüne çıkmaya başlamıştı.

"Ben aldatıldım Irmak!"

"Ne ?"

"Okuldan bir kız arkadaşımla Mert'i aynı yatakta bipleşirlerken yakaladım."

"Hiç şaşırmadım ama senin adına üzüldüm."

"Çok güzel teselli veriyorsun!"

"Aman bir daha bu şekilde eve gelme, yoksa başka bir ev bulmak zorunda kalırsın."

"Bi boş yapma ya, ben bu evden gidersem aç kalırsın aç!"diyerek oturduğum yerden kalkıp odama yöneldim.
Arkamdan söylenmeye başladı ama gereksizdi, her türlü faturayı kirayı ben ödüyordum.

Üzerimi çıkartıp banyoya girdim, güzel bir duş alıp çıktım. Temiz kıyafetlerimden giyinip oturma odasına geri döndüm.
Irmak uzanmış televizyon izliyordu.

"Irmak sinemaya gitsek mi? "

"Yazgı deprosyondayım ben! Uğraşamam seninle!"

"Ne ara girdin depresyona asıl ben depresyondayım. Ne yapalım, çatıya mı çıksak? "

"Ne yapacağız çatı da? "

"İntihar falan ederdik aksiyon olurdu!"

"Boş boş konuşma kapıya bak Yazgı ."dediğinde gülerek kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açtığımda kurye ile karşılaştım, kocaman bir paket gelmişti, imza attıktan sonra paketi alıp içeriye girdim.

"Kimden gelmiş. "

"Yazmıyor. "

"Aç da bakalım kızım ne kadar uyuşuksun ."

Paketi açtığımızda içinden bir sürü çikolata çıktı.
Arayada küçük bir not yerleştirilmiş.

"Kesin Mert yolladı böyle şeylerle onu affedeceğimi sanıyor salak !"

"Hayır canım mert değil, Emir ."

"Emir kimdi ya?"

Kutunun içinde ki notu okumaya başladı. "Bugün olanlar için özür dilerim, seni orada bırakınca nasıl üzüldüm bilemezsin.
Sana en kısa zamanda kendimi affettirecegim seni seviyorum. Emir Demir."

Önce hayal kırıklığı sonra şok yaşadım.
Çocuk Irmağı artık nerede bıraktıysa bunun için üzülüyordu, Mert hiç bir çaba sarfetmiyordu belki affederdim.
Off ne diyorum ben diyerek elimi çikolataya uzattım Irmak elime sertçe vurarak "Benim onlar benim bırak!" diyerek çikolatalara sarıldı .
"İyi be yeni gelip geçici sevgilinden gelen çikolatalarına kalmadım. Yemiyorum ."

"Ne olur ye Yazgı, yalvarırım ye ."

"Ne halin varsa gör!"diyerek bir hışımla odama gidip yatağıma uzandım.

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin