/Y i r m i ü ç/

7.3K 408 263
                                    

Bölüm sınırı 200 vote 250 yorum ❤

-Bölümler belirli bir okunma sayısına ulaşınca sınır dolduğu taktirde yeni bölümü atıyorum.-

Bir okuruma sözüm vardı, bu bölümün sınırı dolduğu an okunmayı beklemeden bölümü atacağım bilginize...

Bölüm Şarkısı;
Norm Ender- Yarem 🎶
Doğuş- Bunun Adına Yürek Derler 🎶

"Seni tanıdıktan sonra anlam kazandı nefes alış verişlerim."

Ben ölmem, silah senin elinde değilse güzelim.

FEYYAZ.

Kalbimin üzerine çöken kara bir bulut nefesimi keserken ibreyi sonuna kadar kökledim. Adamlarıma emir vererek İstanbul'da ki her noktaya bakmalarını söyledim. Kendi isteğiyle ya da zorla, bana bir şey demeden gidemezdi.
Kaçırıldığı ihtimali daha yüksekti çünkü son zamanlar da onu benden almaktan söz ediyorlar, saldırı düzenleyip almaya çalışıyorlardı.

Emre'nin bana gelmesi aklıma derin bir şüphe düşürmüş zihnimi kemirmeye başlamıştı. Sabah Yazgı ile aramızda geçen konuşmayı Zehra'ya yetiştirmiş olma ihtimali öfkemi harlarken çoktan Zehra'nın evinin önüne arabayı çekmiş, sinirle el frenini kaldırmıştım.
Motoru susturmadan arabadan aşağıya inip yalının kapısını yumrukladım.
Seksi bir hizmetli kapıyı açtığında elimin tersiyle geriye doğru iterek kendime yol açtım.

"Zehra!"

Adımlarım yalıyı titretirken korumalar peşimden koşturuyordu.
"Zehra çık ortaya!"

Yukarıdan bana bakıp şaşkın bir tavır takındı. Yazgı'yı ortadan kaldırmak adına yaptığı aptalca şeyi unutmamıştım. Neden yenisini yapmasın diye düşünerek buraya sürüklenmiştim işte!

"Feyyaz!"

"İn aşağıya!"

"Ne oldu?"

"İn lan aşağıya!"

"Babam evde Feyyaz, bir şey mi oldu?"
Bir yandan merdiveni iniyor bir yandan da telaşla ardarda sorularını soruyordu.
Tam karşıma dikildiğinde kolundan sıkıca kavrayıp kendime çektim.

"Yazgı nerede?"

Afalladı, yüzünü buruşturup " Ne?"diyerek kendini geri çekmek için hamle yaptığında ona yardımcı olarak sert bir tavırla geriye doğru savurdum.
Düşmekten seksi hizmetlinin tutuşu ile kurtulurken ağlamaklı ses tonuyla bağırdı.
"Ne Yazgı'sından bahsediyorsun sen?"

"Hadi bırak numarayı nerede Yazgı? Yine kime sattın?"

"Feyyaz, kendine gel!

"Sana benim olanla uğraşma demedim mi?"

"Şaka mısın sen? Defol evimden!"
Üzerime yürüyüp omzuma sertçe vurduğunda kolunu kavrayıp arkasına dönmesini sağladım, kolunu beline bastırarak tısladım.

"Son kez soruyorum! Yazgı nerede?"

"Feyyaz kolumu bırak, canımı yakıyorsun! Haberim falan yok Yazgı'dan!"

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin