/o t u z y e d i/

3.5K 134 68
                                    

Bol bol yorum yapıp beğenmeyi unutmayın lütfenimsi 🌸

Bölüm şarkıları;

Müslüm Gürses- Kal Benimle

Murat Göğebakan- Unutamam Seni

İkiye On Kala- Kalbinde Lunapark

Maran Marangoz- Aşık Oldum Ben Sana

Dedublüman- Çözemezsin

Dedublüman- Sakladığın Bir Şeyler Var

Parmak uçlarımda lav var sevgilim, dokunduğum yer küle dönüyor.

YAZGI.

Uzun uzun koşup yetişmeye çalışmış, sonunda sol göğsüne başımı koyup soluklanmışım gibi huzurlu hissediyorum. İnsanın kalbine hükmedemiyor olması ne garip bir his, seni paramparça eden insanı hiç bir şey yapmamış gibi tek bir bakışı, tek bir dokunuşu, tek bir merhametli okşayışı ile affediyorsun. Bir daha hiç canını yakmayacak mı? Yakacak ama yine de yürümek istiyorsun onun dikenli yollarında, ayaklarını kanata kanata.
İçinde sevgiye dair en ufak kırıntı dâhi kalmayana dek yürüyorsun...

Arabaya bindiğimiz de Feyyaz dudaklarının arasına sigarasını kıstırıp arabayı çalıştırdığında beynime ağır bir darbe almışcasına hatırladım.

"Dur!"

Ani bir frenle durup, başını bana çevirdiğinde tek kaşını ne olduğunu sorgularcasına havaya kaldırdı.

"Lunaparka gidemeyiz!"

"Allah razı olsun güzelim, nereye gidiyoruz o zaman?"

"Lunaparka gideceğiz ama ikimiz değil, Yağız'ı da almamız lazım. Ona söz verdim."

"Hastanede adam!"

"Feyyaz."
Dudaklarımı büzüp hüzünle gözlerine baktığımda derin bir nefes alıp verdikten sonra dudaklarını ıslatıp telefonuna uzandı. Ilgaz'ı arayıp arabaya bağladı ve arabayı çalıştırıp evin önünden yola çıktı.

"Efendim abi?"

"Ne yapıyorsun?"

"Yağız'ın baş ucunda oturuyorum, yapboz yapıyoruz."

"Yağız kalkabiliyor mu?"

"Kendini zorlamamak şartıyla evet!"

"Onu hastaneden çıkarıp Bostancı lunaparkına getir."

"Lunaparka mı?"

"Evet, sorgulama yap! Konuştuklarımızı da!"

"Tamam abi."

Telefonu kapatıp başını bana çevirdi, "Oldu mu?"dediğinde gülümseyerek başımı olumlu yönde salladım, yanına yaklaşıp aniden yanağına içten bir öpücük bıraktım.

Sözümü tutacak olmanın verdiği mutlulukla radyoyu açıp arkama yaslandım.

"Sıradaki şarkı sana gelsin sevgilim."

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin