Bu bölüme 200 yorum gelmedikçe yeni bölüm gelmeyecektir.
Yorumların paragrafa yapılması şartıyla saçmalamak serbest :)
Multi;
Bendeniz- Deli Yarim
Kesinlikle dinleyin, çok uyumlu 🤭"Kalbinde yaşam yoktu, ölmek için hazırdım."
Yazgı.
Kalbim bana ait değil artık bayım, ona iyi bakın.
Soğuk parmakları yanağımı kavradı, dudakları dudaklarımı terk etti.
Üşüdüm, iliklerime kadar titredi her zerrem. Ayaklarım yerden kesilmişti sanki de yere çakıldım birden.
Nefesi yüzümü yalayıp geçerken sağır olduğum tüm sesleri duymaya başladım.Özellikle de ortalığı küfürleri ile dağıtan Zehra'nın!
Pişman değilim, yine olsa yine yaparım.Gözleri gözlerimdeydi, ne hissettigini bilmeyi çok isterdim. Kızgın değildi, memnun hiç değildi.
"Özür dilerim."diyerek fısıldadım.Usulca çekti yanağımda ki elini, vişne çürüğü dudaklarını diliyle ıslatıp derin bir nefes alıp verdi.
Bir kaç adım geri çekildi, bakışları kıyametin koptuğu yerdeydi.Parmak uçlarımı dudaklarıma koyup gülümsedim.
Kemeramanları ve muhabirleri yaka paça dışarı çıkardılar, onlar istediklerini yeterince aldılar zaten.
Babam öyle yada böyle öğrenecekti, neden sadece benim başım yansın ki?Yaşlı bir kadın "Ay bana bir şeyler oluyor!"diyerek bayıldı.
Zehra'yı tutan hizmetliler onu serbest bırakıp o kadına koşarken Zehra pençelerini çıkarıp bana doğru koşmaya başladığında Feyyaz önüme geçti.Omuzuna dokundum parmak uçlarımla, başını çevirip bana baktı.
"Çekilsene az bi dakika.""Olay çıksın istemiyorum Yazgı! Yeterince ortalığın amına koydun!"
"Çekil!"diyerek köşeye doğru iteledim.
Zehra tam karşıma gelince ağzını açamadan yanağına osmanlı tokatını geçirdim.
"Ayhh!""Ay değil oo yowww canım!"
Sarı saçlarını elime dolayıp yüzünü yüzüme yaklaşırdım.
Çırpınıyor, kurtulmaya çalışıyordu ama bırakır mıyım? Tabiki hayır!"Ne oldu canın mı yandı sarı sıçan?"
"Bırak saçlarımı, yoksa çok kötü olur!"
"Ne olur? Ne yapabilirsin? Beni kandırıp sapık bir adama sattın! Nişanlı olmadığımızı söyleyip seni mutlu mu edecektim! Kime bulaştığını bilmiyorsun sen!"
"Ayh canım acıyo bırak saçlarımı!"
Saçlarını serbest bırakıp omuzuna baskı uygulayarak ittim.
Hızla toparlanıp gözlerini Feyyaz'a çevirdi."Görüyorsun değil mi? Hep senin yüzünden bunlar!"
Başımı çevirip Feyyaz'a baktım, duvara yaslanmış sigara içiyordu. Gözlerimin içine bakıp "Bitti mi?"diyerek sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...