Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi bebişlerimm❤
Bölüm şarkıları;
Bora Duran- Sana Doğru
Gülşen- Dillere Düşeceğiz Seninle
İkiye On Kala- Bazı Şeyler Telefonda Eksik Anlatılır
Gülşen- Sarışınım
Ebru Gündeş- Seni İstiyorum
"Ruhum ruhuna dolanırken dudakları dudaklarıma mühürlendi."
GAZEL DUMAN.
İnsan aynı yanlışa kaç kere düşer, kaç kez aynı hataya yenilir bilmiyordum. Bildiğim tek şey Ilgaz'ı bulunduğu durumdan daha rezil bir duruma sokmuş olmamdı. Kendi çıkmazıma onu da sürüklemiştim, oysa sadece babamı durdurmak istemiştim. Ilgaz'a kızgındım, bir o kadar da kırgındım ama onu dayak yerken görmek içimi acıtmış, bunu engellemek istemiştim.
Babam onu emniyete götürseydi bütün emniyet sırayla dövecekti biliyordum.
Ama dudaklarımdan dökülen o kelimeler ikimizi de berbat bir durumun içine sokmuş, fırtınanın başlangıcı olmuştu."Sen ne dediğinin farkında mısın Gazel?"
Babamın sert sözleri tüylerimi diken diken ederken yaptığım hatanın geri dönüşünü sorguluyordum, yalan söyledim deseydim, Ilgaz emniyete gidecekti, doğru söylüyorum demeye devam etsem iş nereye doğru sürüklenecekti bilmiyordum ama bilinmezlik bilindikten daha cazip geldi.
"Evet farkındayım."
"Gazel beni delirtme!"
Babam öyle bir bağırdı ki, ilk kez babamı böyle görüyordum, sinirden gözleri büyümüş, elleri titremeye başlamıştı. Nikahta terk edildiğimde bile böyle öfkeli görmemiştim.
Ilgaz yerden kalkıp yere tükürdü, koluyla yüzünü silip kanları temizlemeye çalıştı."Seni çok mu rahat bıraktım, sen bunu bana nasıl yaptın kızım?"
O an içim burkuldu, yaptığımın yanlış olduğunu idrak edebildim.
Yanına yaklaşıp kolunu tuttum."Bir anlık hataydı, burada konuşmayalım baba lütfen."
Babam kolunu elimin arasından çekip sertçe kolumu kavrayarak "Evet, burada konuşmayacağız!"diyerek kükreyip beni çekiştirmeye başladığında Ilgaz'ın sesiyle aniden durdu.
"Ne zaman müsaitsiniz, Gazel'i istemeye gelelim?"
Bu kez şaşıran bendim, yüzümü buruşturup "Ne saçmalıyorsun sen?"diyerek fısıldadım.
Babam kolumu bırakıp Ilgaz'a doğru döndü.
"Ne dedin sen?"Ilgaz babama doğru adımlamaya başladığında kalbimin ritmi hızlandı, kalp krizi geçirebilirdim korkudan.
"Evlenmek istiyorum kızınızla. Hatamı telafi etmek istiyorum."
Babam sinirle güldü.
"Kızım bir hataya düştü diye geriye kalan ömrünü senin gibi bir hıyarla geçirmesine izin mi vereceğimi sandın? Aslanım sen benim kim olduğumu bilmiyorsun sanırım?"Ilgaz ellerini önünde birleştirip, saygılı bir duruş sergiledi.
"Kim olduğunuzu biliyorum efendim ama insanın duygularına ve arzularına engel olamayacağını da biliyorum.""Bu ne demek lan?"
"Seviyorum Gazel'i, izin verirseniz hatamı size karşı telafi etmek istiyorum. Bana ikinci bir şans verirseniz pişman olmayacaksınız."
Ilgaz neden yapıyordu bunu anlamakta güçlük çekiyordum, kurtardım dayaktan defolup git, kaç işte! Ne sevmesi, ne evlenmesinden bahsediyordu bu çocuk anlamıyordum. Stresten vücuduma yayılan elektirik dalgaları titrememe neden olurken bayılmamak için direniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...