/y i r m i b i r/

8.6K 456 410
                                    

Bu bölüme 170 vote 200 yorum gelmedikçe yeni bölüm gelmeyecektir :)

Bölüm şarkısı;

Sezen Aksu- Seyirlik Değil Ömürlük Olsun

Nihan Akın- Duy Beni

"Bir şarkının nakaratına sıkışıp kalmış gibi ömrümüz, sürekli tekrarda."

YAZGI.

Kalbimde bir matem havasıyla uyandım yeni güne.
Düşlerim yorgundu, bedenim yorgun.
Yine de erteledim yüreğimi buruklaştıran her şeyi.

Hazırlanıp aşağıya indiğimde Feyyaz'ı aradı gözlerim fakat yoktu, uyuyor olmalıydı. Dün gece onunda ruhunda zelzele oluşmuştu eminim. Kuruyan boğazımı rahatlatmak için masanın üzerinde duran sürahiden bardağa su doldurup içerken Oğuz ile Emre'nin bağırış sesiyle irkildim.

"Yedi dört oldu naber!"

"Oynamıyorum lan ben!"

"Mızıkçılık yapma!"

Naz elinde kahvaltı tabaklarıyla mutfaktan çıkıp "Oğuz! Selim nerede?"diye bağırdı.

"Bilmiyorum aşkım."

"Bana aşkım deme! Selim'e bak bir zahmet, kahvaltıya gelsin."

"Son bir el daha atayım bakacağım aşkım."

Naz elindekileri masaya sertçe bırakıp "Bana aşkım deme ve hemen bak!"diyerek bağırdı.
Oğuz elindeki oyun konsolunu bırakıp "Tamam amına koyim ya!"diye küfür ede ede kalktı.

"Ama daha oyun bitmedi ki!"

Elimdeki su bardağını masaya bırakıp "Ben oynarım seninle."deyip koşturarak yanına gittim.

Yüzünü buruşturup "Sen mi?"dediğinde heyecanla başımı olumlu yönde salladım.

"Biliyor musun oynamayı?"

"Evet."

Kendimi koltuğa atıp konsolu elime aldım. Emre'ye anlık bakış atıp oyunu başlattım.
"Hadi otursana!"

Emre tereddüt ederek yanıma oturdu, oyunu başlatmıştım, Oğuz'un yerini devraldım.
Oyuna kaptırmıştık ikimizde, çığlık çığlığa bağıra bağıra oyun oynuyorduk. Emre kuduruyordu, yedi dörtten on ikiye yedi yapmıştım.

"Ama abi nasıl ya!"

"Ablandan öğreneceğin çok şey var koçum!"

"Hadi be oradan! Gafil avlandım ben."

"Hazmet aslanım!"

"Sen nesin ya, koçum aslanım? Şaka gibisin!"

"Bükemediğin bileği öpeceksin, tirrek!"
Kahkaha atarak konsolu sehpanın üzerine bıraktığımda Oğuz ağzında lokmayla yanıma gelip ellerini havaya kaldırdı. Çak yapıp hemen ardından yumruklarımızı tokuşturduk, "Kralsın yengem be!"diyerek omzuma vurduğu an Feyyaz'ın sesiyle tüm gürültülü sesler aniden kesildi.

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin