/k ı r k s e k i z/

2.6K 122 17
                                    

Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi bebişlerimm❤

Bölüm şarkıları;

Can Koç- Gökyüzünü Tutamam

Cem Adrian- Kül

Cem Adrian- Derinlerde

"Yıldızları çalmışlar gözlerinden, farkı yoktu artık bakışlarının yüreğimin zifirinden..."

FEYYAZ.

Koşmak istiyordum deli gibi, durmaksızın koşmak, kadınım elimi tuttu. Bana gülümsedi diye ses tellerim zarar görene kadar bağırmak. İnsan mutluluğunu haykıramayacaksa neden mutlu oluyordu ki?
Evden çıktığım an başımı gökyüzüne çevirdim, gökyüzü o kadar güzel görünüyordu ki sırtımda görünmez bir kanat belirdi sanki ve ben uçmaya başlamıştım. Ayaklarım zemindeydi ama aynı zamanda değil gibiydi. Bu his, göğüs kafesimi ferahlatan his, mutluluk hissiydi. Öylesine huzurlu hissettiriyordu ki nefesim kesiliyordu, avucumla yakalayıp sol yanıma bastırmak oraya hapsetmek istedim.

Parmak uçlarımda dahi hissedebiliyordum mutluluğu, kendime gelmiştim.
Bizim çocuklar bana gülümseyerek bakıyorlardı, onlarda fark ediyordu.
Oğuz yaramazlık yapan bir çocuk edasıyla elini Emir'in omzuna koyup "Ee sen ne zaman getiriyorsun yengemizi?"diyerek sordu.
Emir'in en keyif aldığı muhabbet gönül ilişkileriydi, dudakları iki yana kıvrıldı.

"Bir ben kaldım değil mi?"

"Evet, halbuki eskiden her ay hayatının aşkıyla gelen sendin."

"Kısmetim kapandı diyorum ya oğlum size. O kadar da bakım yapıyorum, olmuyor artık tavlayamıyorum kimseyi."

"Sıkma canını elbet bulursun hayatının aşkını."

Gülümsedi Emir çocuksu bir tavırla.
"Ben buldum, yaşadım siz daha yeni buldunuz bana hava mı atıyorsunuz?"

"Tabii senin eline su dökümeyiz."
Ali'nin söylediğine sesli güldü.

"Benden ders aldınız, boynuz kulağı geçti işte."

"Yok lan, ben de bulamadım hayatımın aşkını."

"Aa Ali, sen müzmin bekarsın. Senin birini gerçekten seveceğine inancım yok. Öyle ki aşktan nefret eden Ilgaz bile manita yaptı. Lovemanım benim!"

Ilgaz o an evden çıkıyordu, sigarasını yakmak üzereydi, söylenen sözle kala kaldı, sigarasını parmaklarının arasına alıp kaşları çatık bir halde atladı.
"Sikerim lan seni, ne manitasından söz ediyorsun? Loveman ne ayrıca, kızın yanında söyleyip durdun, kırarım bir tarafını senin bak!"

"Hadi lan anlamadık sanki."

"Neyi anladınız oğlum, delirtmeyin lan beni?"

"Doktor hanım kalbine girmiş Loveman, zırvalayıp duruyordun noldu göt?"

"Valla çok sinirliyim Emir, kırarım bir tarafını!"

"Sen bana kıyamazsın, ne oldu, neye sinirlendin bu kadar?"
Hepsi arsızca sırıtırken Ilgaz oldukça gergindi.
"Hamile kalmak istiyorum dedi!"

"Kim?"

"Ne?"

"Yok artık?"

Ilgaz omuz silkti.
"Ben de öyle dedim, hassiktir dedim ne diyorsun sen deyip kaçtım. Bu kız zorla sahip olacak bana!"

Herkes kahkaha atarken istemsizce bende güldüm.
Emir, Ilgaz'ın yanına yaklaşıp elini omzuna attı.
"Direnme sende karşılık ver kıza, baba olmak sana yakışır."

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin