Bu bölüme 200 vote 300 yorum geldiğinde yeni bölüm gelecek ❤
Bölüm Şarkısı;
Yıldız Tilbe- Sana Değer
Tan- Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun"Sana giden bir yol olsun yeter ki, canım pahasına aşmazsam namerdim."
YAZGI.
"Benim soyadımda Çayeli, ondan olmasın benim salak kız kardeşim?"
Gözlerim duyduklarıma karşın büyürken ağzım şaşkınlıkla açıldı.
Ne diyordu bu herif?"Hassiktir lan!"
Verdiğim tepkiyle aynı anda kaşlarını havaya kaldırdı.
"Çok ayıp!""Sen benim abim misin şimdi?"
Baştan aşağıya iyice süzdüm, bana benzeyen bir tarafını arıyordum.
Gözlerini kapatıp açarken başını hafifçe olumlu yönde salladı.
"İnanmam."Başını yan yatırdı.
"Neden?""Bana benzeyen bir tarafın yok!"
Gülümsedi.
"İnanmayacağını biliyordum, saçından bir kaç tutam alıp test için gönderdim, sonuçlar gelince açıklayacaktım ama dayanamadım.""Sen ciddisin!"
"Herhalde ciddiyim kızım!"
"İyi de bunca yıl neredeydin it?"
Yüzünde ki gülümseme yerle bir oldu hızla.
"Konuşacağız bunları ama şimdi değil.""Yılmaz, seni yıldırırım abicim!"
"Abimi dedin sen bana?"
Sahteden sırıttım.
"Evet, ah canım abim ellerimi çözde sımsıkı sarılayım sana!"
Yerimde kıpırdandım.Tek kaşını havaya kaldırıp sırıttı.
"Yemezler bacım, yemezler!""Göründüğün kadar salak değilsin, bak burada benziyoruz!"
"İltifat mı ettin hakaret mi?"
"Sikerim seni Yılmaz!"
Yüzünde şaşkınlık dalgası gezinmeye başladığında yerimde yeniden kıpırdandım.
"Terbiyesiz!"
"Kes sesini çöz beni! Feyyaz'ı tanımadan, Feyyaz hayatımı kurtarmadan en önemlisi Feyyaz'a aşık olmadan önce nerede siktiriyordun? Tam mutlu olacağım derken yaptığın iş mi?"
"Bak seninle anlaşalım, küfürlü konuşmaya bir son verip sakinleşirsen akşam yemeğinde aynı masada her şeyi konuşuruz."
"Siktir git lan yeşilçam fırlaması!"
"Akıllanmazsın sen!"
Odadan çıktığında gözyaşlarımı serbest bıraktım. Ulan hayat, özgürlüğümü verdin ailemi aldın, aşkımı verdin masumluğumu aldın, gerçek ailemi verdin aşkımı aldın! Bu ne boktan kaderdir böyle, istediğim bir şeyi neden mutsuz olmadan alamıyorum!
Saatlerce düşündüm, bunun için bolca vaktim oldu çünkü. Yılmaz kızmış olmalı ki gecenin ilerleyen saatleri olmasına rağmen gelmedi odaya, beni böyle cezalandıracaktı sanırım.
Meraktan orta yerimden çatlatarak, söyleyeceği hiç bir şeyin umurumda olmayacağını anlayamadı hala tabi!
Odanın içinde bulunan camdan dışarıyı görebiliyordum, pencereyi hava alayım diye açık bırakmıştı. Gece soğuğu hafiften vururken camın arkasında bir siluet gördüm, dudaklarım iki yana kıvrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...