/o t u z ü ç/

5K 247 60
                                    

Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın çicekgörllerim 😄❤

Bölüm şarkısı;

HiraiZerdüş- Ölüyorum

Ali Kınık- Yalnız Değilsin

Kahraman Deniz- Kafeste

Azer Bülbül- Üzülmedim ki

"Sana bir şey olmasın diye ölüyorum, benim karanlığımda kayboldu tüm beyazın, affet...

Şimdi bir bardak demli çay içsek, silinirmi gökyüzünden karalar ve hayat bırakır mı paçamı!

FEYYAZ.

Sana koşarken kanadı her yanım aldırmadım, sonunda seni gülüşünden öpmek vardı.

Herkesin üzerine berbat bir mutsuzluk çökmüştü, ne yapacağımızı düşünüyorlardı kara kara.
Ilgaz ortalıkta yoktu, Emir çay demlemişti, elimin arasında ki ince belli bardaktaki demli çayıma bakarken Azrail enseme üflüyordu.
Telefonum çalıyordu, ortam öylesine sessizdi ki yankılanıyordu adeta.

Donuk bir ifadeyle telefonumu çıkartıp ekrana bakmadan açtım.
"Söyle."

"Ilgaz'ı alır mısın abi buradan?"

"Tamam Oğuz'u yolluyorum."

Telefonu kapatıp başımı karşımda oturan Oğuz'a çevirdim.
"Mekandan Ilgaz'ı al gel!"

"Ben gitmem abi!"

"Anlamadım?"

Sandalyesini geriye iterek ayağa kalktığında Ali kolunu tutup "Sen dur, ben giderim!"diyerek ceketini alıp ayağa kalktı. Çayından kalanı içip boş bardağı sertçe masaya koyup hızlı adımlarla uzaklaştı.
Evden çıktığında gözlerimi bir an olsun kaçırmadan Oğuz'a bakıyordum.

"Bakma abi öyle!"

"Birlik olmanız gerekirken yaptığın iş mi?"

"Sanki bir tek o seviyor seni! Bizde böyle olmasını istemiyoruz! Ama oluyor!"

"Bazen bazı şeyleri görmezden gelmek lazım!"

"Naz'a laf sokup duruyor abi, elimde miydi sanki tutuldum işte!"

Gülümsedim.
"Biliyorum."

Emir, karşı sandalyeye ayaklarını uzatmış çerez yiyip çay içiyordu.
Boş bardağı masaya koyup ayaklarını hızla yere indirdi.
"Çok sıkıcı bir hayat."

Tek kaşımı kaldırıp ona baktığımda "Bunaldım abi, manita da yok zaten!"diyerek hayıflandığında sinirle karışık gülümsedim.

"Kalk lan ps4 oynayalım."
Oğuz başını olumsuz yönde salladı.

"Sikerim oyununu he, burada gemilerimiz batmış adam neyin derdinde."

"Dünyanın sonu değil, herkes kendi seçimini yapıyor. Gemi battı diye yas tutarsan aç kalırsın."

Oğuz derin bir nefes alıp verdi, ellerini birleştirip "Evet Emir bey, ne öneriyorsunuz?"dediğinde sırıtarak "Yeni gemiler alacaksın aslan!"diyerek kahkaha attı.

"Siktir git it!"

Ortamın havası değişsin diye böyle konuştuğunu biliyordum, Emir aramızda ki en vurdum duymaz olandı. Kadın düşkünüydü ama asla sevgisini belli edemezdi, şair gibi konuşur aptal gibi davranırdı fakat çok zekiydi.

Kısa bir süre sonra telefonum yeniden çalmıştı, Ali gittiği yerden gelememiş nedeni de belli olmuştu.
Oğuz ile Emir'i onları alması için yolladıktan bir buçuk saat sonra telefonum yeniden çaldı.

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin