Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi ❤ Bir kaç tane yorum atın, düşüncelerinizi belirtin lütfen🙏🏻
Bölüm Şarkıları:
Derya Uluğ- Kanunlar Gibi
Serdar Ortaç- Asrın Hatası
Sezen Aksu- Ruhumu Asla
Cem Belevi- Leyla & Mecnun
Özgün- Vefa
"Bir çılgınlık yapıp seni sevdim, bu yaptığım en güzel hataydı."
"Geçen bölüm son sahne rüya sahnesiydi, onu çıkardım, yaşanılanlar rüya değil, aşağıda okurken ne oluyor ya demeyin🧡"
GAZEL DUMAN.
Hayattan bir beklentim olmayınca karşımda duran ateşin üstüne atlamıştım. Ilgaz açtığı kapıyı kapattığında kalbimin ritmi arsızca hızlanmaya başlamıştı, dakikalarca durduk. Ne o bir adım atıp kolları arasına aldı beni, ne de ben bir adım atıp boynuna atlayabildim. O ana kadar kendimden çok emindim.
Ama o da gönüllü olunca kal gelmişti, bana istediği her şeyi yapabilirdi fakat yapmıyordu.Erkek beyni nasıl çalışır biliyordum, onu etkilemek istemiştim, başarmış gibi duruyordum. Berkay'ın acısını ondan almak istiyordum sanki, Berkay'a inat onu arzuluyordum. Bu düşünceler zihnimin içinde koştururken, Ilgaz'ın gözlerinde ki o ifade derinime kazındı.
Bunu ona yapamazdım, ne ileri gidebiliyordum ne de geriye. İstemediği bir hareket yaparsam beni öldürür korkusuyla doluydum. Öfkeyle kalkmış ikimize de zarar vermek üzereydim ki evin zili çaldı.Ilgaz elini saçlarına daldırıp karıştırırken bakışlarını kaçırdı.
Rahatla derin bir nefes alıp verdiğimde heyecanlı bir tavırla "Kapı, tüh kapı çalıyor!"dedim.Ilgaz boğazını temizleyip "Ev, evet."dediğinde arkasını dönüp kapıyı açtı.
Polisleri görünce elimle ağzımı kapatıp köşeye çekildim.
"Buyurun memur bey.""İyi günler beyefendi, yan dairenizde bir yaralama olmuş. Verilen ifadeye göre zanlı bu eve girmiş. Siteden çıkışı sağlanmamış, acaba sizinle birlikte mi?"
"Ha, hayır."
"Neden evinize aldığınızı sorabilir miyim?"
"Öldürmesin diye, sonra gitti. Tanımıyorum zaten iki tarafıda. Sadece yardım etmekti niyetim."
"Anlıyorum, evinizi aramamızda bir sakınca var mı?"
"Sakınca yok ama izniniz var mı evimi aramak için?"
"Anlıyorum, gerekli izinleri halledelim tekrar geleceğiz o zaman. Sitenin her yeri ekiplerimizle dolu. Umarım doğru söylüyorsunuzdur."
"Şüpheniz olmasın memur bey, kolay gelsin."
Ilgaz kapıyı kapattığı an tuttuğum nefesimi saldım. Panik olmuştum, fısıltı şeklinde konuşuyor, olduğum yerde dönüp duruyordum.
"Ne yapacağım ben şimdi?""Sakin ol, halledeceğim!"
"Nasıl halledeceksin ya? Beni içeri atacaklar, ben yok, ben yapamam, olmaz."
"Halledeceğim Gazel sakin olur musun?"
"Bağırma, duyacaklar niye bağırıyorsun?"
"Bağırmıyorum!"
"Tamam ya, tamam teslim olacağım ben!"
Kapıya doğru ilerliyorken kolumdan tutup geriye çekti.
"Hayır!""Neden teslim etmiyorsun beni polislere? Suçluyum ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...